kasvanko minä enään isovelini on 173 isä 175 äitini 160 kasvanko minä enään mun mielestä en enään kasva miksi mulla on joskus kasvu kiipuja itese olen noin 165-166 cm tyttönen kasvanko minä enään senttejä mun äiti on lyhytä sukua isäni pitkä kasvuinen suku mun jaluokka toverin piituudessa on ainoistaan senttieroa mun kaveri pojat on muajo isonpia autakaaa kasvanko enään
voikko enään kasvaa
5
435
Vastaukset
- näitä
senttejä oikein tulee!?
- josoikein
Olet tyttö 15v ja olet 165cm pitkä. Se on todella mahtava pituus tytölle/naiselle.
- satuli15v
moi taa sisäni mielestä kasvan viellä 166cm isäni on 175 isoveli 173 kavanko enään
- lautahilse
Jos aletaan yleistää, niin yleensähän noiden tyttöjen pituuskasvu hidastuu tuossa 15-17 vuoden iässä. Saatat kasvaa ainakin parisen senttiä, mutta pituuskasvu on yksilöllistä eli ei sitä tiedä kuinka paljon sie kasvat. Onko muuten terveydenhoitaja tai joku arvioinut sulle sitä, että kuinka pitkäksi sie kasvat?
- satuli15v
kun tuli päähän että miksi mulla on sitten joskus kasvu. olin 14v olin noin 164,4cm sitten menin terveyden hoitajalle olin kasvanut sentin olin 165,5 cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750