Sony KDL-32W 4000 LCD DIGI-TV 32"

apua!

Ostin ja maksoin äsken otsikossa mainitun TV:n. Se tuodaan ja asennetaan minulle ensi viikon maanantaina. Olen kuullut tästä TV:stä pelkkää hyvää, mutta äsken luin erään mielipiteen, jossa kyseisen TV:n ostaja oli harmistunut siitä, kun ääni tulee edellä ja kuva vasta hieman myöhemmin.
Tämä häiritsi kovasti kyseistä katsojaa. Pitääkö tämä paikkansa? Onko muilla vastaavia kokemuksia? Vielä ehdin vaihtaa TV:n toisenmerkkiseen. Tämä on kuitenkin aika hintava laite, maksoi melkein 900 euroa.
Kiitos vastauksista.

20

4331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meiltä löytyy samanlainen

Meillä toiminut loistavasti.
      On kaapeliverkossa ja ps3-pelikäytössä.
      Mitään mainittavaa ongelmaa ei ole ollut.
      Muutkin kehuneet,ainakin Mikro-Bitti ja Tekniikanmaailma.En ainakaan itse pidä Sonya huonona merkkinä.Minäkin haluaisin kuulla muitten mielipiteitä.Eihän täydellistä laitetta ole keksittykään....

• hankintapäätös

En omista taulutelkkaria,mutta olen kuukauden kierrellyt eri liikkeissä ja joka paikassa myyjät
        kehuvat kyseistä tuotetta.Sony on ehdoton suosikki ainakin myyjien suunalta katsoen.Kädessäni on juuri erään.....pörssin mainoslehti ja siinä on SAMSUNG LE32A437 32" kaapeli-c ja antenni-t hyvän näköinen vielä, 569euron hinta houkuttelee.Sonya kuitenkin metsästän vielä viikon ajan.Teräväpiirtovirittimellä siis.

• onks se kallis?

Onko ton mallin hinta noin korkea?Pitää mennä katsomaan noita hintaseuranta- juttuja.Voihan se ollakin,tuntuu vaan kalliilta tosin V ja W ovat erilaitteita.

• kaikki maksaa

Keskihinta näyttäisi olevan n.850.00(W4000). MBnet-Hintaseuranta tai Vertaa.fi.V-malli paljon halvempi.(V4000)

• ostamatta

Ääni ja kuva ovat varmasti synkassa kaikissa televisioissa. Jos eroja on, ne ovat lähetyksessä - eli vika on muualla kuin televisiossa. Joskus harvoin olen havainnut tällaista esimerkiksi Eurosportin tennislähetyksissä. Tuntuu hupaisalta, kun selostaja tietää mitä on tapahtunut jo ennen kuin katsoja näkee sen. Viive on - jos sitä joskus on - erittäin vähäinen.

• varsin läheltä

Hyvä valinta Sony on, hiukan kallis ominaisuuksiinsa nähden kyllä.

Jos vielä voit vaihtaa, niin sijoita sen verran enemmän laitteeseesi, että saat 40W4000:n. On teräväpiirrosta silloin enemmän iloa, kun ei tarvitse olla nenä ruudussa kiinni.

• ...

Kyseisen television tosiaan saa 40-tuumaisenakin alle tonnilla, eli jos katseluetäisyys on yli 1,5 metriä ja hyllyn päällä on tilaa, niin ei mitään järkeä ostaa 32-tuumaista.

Tosin saa sen 32-tuumaisenkin halvemmalta, 803 euroa näyttää olevan Jimm'sillä postitettuna.

• 32 tuumaa

Eilen kävin katsomassa Tolppolan matsin 42" telkkarista,kyllä se tuntui upealta.Ehkä voisit harkita 40" konetta-ehkä?

• merkki kun merkki

Hyviä merkkejä on olemassa useita,mutta katso että koneessa on teräväpiirtoviritin ei "fullitkaan"merkitse niin paljon.Vain teräväpiirtoviritin toimii,kun haluat sitten joskus katsoa teräväpiirtolähetyksiä.

• katselukaan

Ei varmaa teräväpiirto katselukaan tulevaisuudessa,ainakin kaapeli näyttää vaativan korttilukitusta tulevaisuudessa.
        Ans kattoo kuinka käy?

• koelähetyksistä
        katselukaan kirjoitti:

Ei varmaa teräväpiirto katselukaan tulevaisuudessa,ainakin kaapeli näyttää vaativan korttilukitusta tulevaisuudessa.
        Ans kattoo kuinka käy?

Koelähetykset ilmeisesti? alkavat lähiaikoina.
        Kysyin TV-myyjältä,jos ostan FullHD telkkarin onko varmaa että koneeni pelittää,vastasi EI OLE kun ei tiedetä jotain..... ois pitänny kuunnella tarkemmin.Ei tulla käyttämään nykyisiä standardeja,vaan ne muuttuu.Olipa sepostus.Mutta pelkistäen:FullHD televisio ei takaa,että pystyt katsomaan tp.lähetyksiä ilman jotain ylimääräistä häkkyrää.

• nimikikkailua...
        koelähetyksistä kirjoitti:

Koelähetykset ilmeisesti? alkavat lähiaikoina.
        Kysyin TV-myyjältä,jos ostan FullHD telkkarin onko varmaa että koneeni pelittää,vastasi EI OLE kun ei tiedetä jotain..... ois pitänny kuunnella tarkemmin.Ei tulla käyttämään nykyisiä standardeja,vaan ne muuttuu.Olipa sepostus.Mutta pelkistäen:FullHD televisio ei takaa,että pystyt katsomaan tp.lähetyksiä ilman jotain ylimääräistä häkkyrää.

se fullhd-telkkari tarvitsee teräväpiirtolähetyksiä varten vielä hdtv/mpeg4-virittimen.alkaa olla uusissa jo vakiokamaa,kuten esim,ketjun alullelaittanut 32W4000.

• tarkoitti
        nimikikkailua... kirjoitti:

se fullhd-telkkari tarvitsee teräväpiirtolähetyksiä varten vielä hdtv/mpeg4-virittimen.alkaa olla uusissa jo vakiokamaa,kuten esim,ketjun alullelaittanut 32W4000.

MPEG-2 korvataan MPEG-4:llä.Onko siis ihmisiä "narutettu"jos heidän laitteisaan on MPEG-2,jolla ei tee mitään.

• piirto...
        tarkoitti kirjoitti:

MPEG-2 korvataan MPEG-4:llä.Onko siis ihmisiä "narutettu"jos heidän laitteisaan on MPEG-2,jolla ei tee mitään.

Kyllä ne kaikki vastaanottimet, joissa on HD viritin, on MPEG-4 formaatille.
        Nämä nykyiset digilähetykset vaatii MPEG-2 virittimen.

• MPEG-4 kuulemma
        piirto... kirjoitti:

Kyllä ne kaikki vastaanottimet, joissa on HD viritin, on MPEG-4 formaatille.
        Nämä nykyiset digilähetykset vaatii MPEG-2 virittimen.

Tuolla sanottiin näin:"Tällöin ei kuitenkaan tulla käyttämään....

DVB-T:n tilalle tulee DVB-T2

Ja MPEG-2-:n korvaa MPEG-4

• apua!
        MPEG-4 kuulemma kirjoitti:

Tuolla sanottiin näin:"Tällöin ei kuitenkaan tulla käyttämään....

DVB-T:n tilalle tulee DVB-T2

Ja MPEG-2-:n korvaa MPEG-4

Kiitos kaikille vastanneille! Nyt digitv:ni on paikoillaan ja olen kaikinpuolin tyytyväinen siihen. Se on selkeä ja helppokäyttöinen, ei mitään ylimääräisiä lisälaitteita vain yksi kaukosäädin. Hauska yllätys oli saada laittaa valokuva tauluksi kuvaruudulle tunnelmaa luomaan. Tv:n ei tarvitse olla enää mikään musta aukko huoneessa, jos sitä ei katsota.

Olen 60-vuotias nainen ja ostin Sony KDL-32W4000 LCD digitv:n Stockmannilta. Se luvattiin toimittaa minulle sovittuna aikana, eli eilen. Aamulla sain kuitenkin puhelinsoiton, jossa myyjä sanoi olevansa kovin pahoillaan siitä, että kyseinen tv oli päässyt loppumaan heidän varastostaan. Hän halusi hyvittää minulle kyseisen vahingon antamalla minulle tilalle samaan hintaan vastavan tv:n, mutta isompana eli 40 tuumaisena!

Kuinka moni yritys olisi esittänyt tällaista vaihtoehtoa? Monet sanovat, että Stockmann on kallis, mutta minä olen sitä mieltä, että siellä on palvelukin sitten aivan eri luokkaa kuin muualla ja tässä se taas näkyy. Vuosien saatossa Stockmann on säilyttänyt hyvän imagonsa eikä syyttä. Kiitän ja lähetän ison kimpun ruusuja Turun Stockmannin ystävälliselle ja palvelualttiille myyjälle, joka myös toi ja asensi tv:ni. Kiitos.

• diggadagga
        apua! kirjoitti:

Kiitos kaikille vastanneille! Nyt digitv:ni on paikoillaan ja olen kaikinpuolin tyytyväinen siihen. Se on selkeä ja helppokäyttöinen, ei mitään ylimääräisiä lisälaitteita vain yksi kaukosäädin. Hauska yllätys oli saada laittaa valokuva tauluksi kuvaruudulle tunnelmaa luomaan. Tv:n ei tarvitse olla enää mikään musta aukko huoneessa, jos sitä ei katsota.

Olen 60-vuotias nainen ja ostin Sony KDL-32W4000 LCD digitv:n Stockmannilta. Se luvattiin toimittaa minulle sovittuna aikana, eli eilen. Aamulla sain kuitenkin puhelinsoiton, jossa myyjä sanoi olevansa kovin pahoillaan siitä, että kyseinen tv oli päässyt loppumaan heidän varastostaan. Hän halusi hyvittää minulle kyseisen vahingon antamalla minulle tilalle samaan hintaan vastavan tv:n, mutta isompana eli 40 tuumaisena!

Kuinka moni yritys olisi esittänyt tällaista vaihtoehtoa? Monet sanovat, että Stockmann on kallis, mutta minä olen sitä mieltä, että siellä on palvelukin sitten aivan eri luokkaa kuin muualla ja tässä se taas näkyy. Vuosien saatossa Stockmann on säilyttänyt hyvän imagonsa eikä syyttä. Kiitän ja lähetän ison kimpun ruusuja Turun Stockmannin ystävälliselle ja palvelualttiille myyjälle, joka myös toi ja asensi tv:ni. Kiitos.

Minua häiritsee, suorastaan raivostuttaa, Sonyn 32 tuumaisen television ohjelmalistauksen pieni tekstikoko.
        Kun painat sitä GUIDE nappulaa niin vilkaiseppas miltä näyttää !

Todennäköisesti Stockmann teki sinulle suuremman palveluksen kuin saatoit luullakkaan !
        Oletan, että 40 tuumaisessa tekstikoko on jo luettavissa helpommin. "Ikänäkö" tulee kaikille aikanaan.

• töpsis

Eihän nuo mitkään "oikeat" säädöt ole, vaan testissä käytetyt. ;-))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe