"Pienen kortin kirjoitan
ja nimen panen alle:
Onnittelut Sinulle
ystävälle rakkaimalle"
Ystävävälleni
11
993
Vastaukset
- merkkipäivää varten
vai onks se ystävänpäivää? Minä ainakin tahtosin omaan postilaatikkoon lähetettäväksi enkä tänne kaikille halukkaille.
- olisitkin
pannut nimen alle, mutta kuvittelen kuitenkin, että olet Sinä, joka minulle niin paljon merkitset. Hyvää ystävänpäivää.
- ihmiselle/ystävälle
laitetaan anonyymisti tänne toivomus?
Ystävä, joka ei taida tietää olevansa ystäväsi?
Jotenkin järjetöntä. - ei koskaan
kohdella niin että hänelle kirjoitetaan nettiin nimetön onnittelu.
Ystävää kohdellaan ihan toisella tavalla.
Sä et taida tietää ystävyydestä paljoakaan. - ihminen voi
kutsua toista ystäväkseen ja täällä nimettömänä laitella tervehdyksiä??!! Täytyy olla joku ruuvi pahasti löystynyt nupissa! Minkähänlainen käsitys joillakin on ystävyydestä?????!
- ei ollut
laittaa sinulle minkäälaista viestiä.
Tämä ystäväni kyllä tunnistaa tämän ap. viestin.
Älä tiukkapipo lue toisille tarkoitettuja viestejä.Etkö osaa tavata et se aloitus viesti on tarkoitettu vain yhdelle joka sen tunnistaa.
Kiristä sinä riidanhaastaja ruuvit itse kireälle ja opettele lukemaan.
Oikein inhottavaa ystävänpäivää sinne läävääsi. - Kun ei sinulla raukalla ole
ei ollut kirjoitti:
Älä tiukkapipo lue toisille tarkoitettuja viestejä.Etkö osaa tavata et se aloitus viesti on tarkoitettu vain yhdelle joka sen tunnistaa.
Oikein inhottavaa ystävänpäivää sinne läävääsi.ystäviä niin siksi täällä anonyyminä onnittelet kuviteltuja ystäviäsi. Toivotan sinulle nyt sitten oikein ihanaa ystävänpäivää niin saat sinäkin yhden toivotuksen, anonyymisti niinkuin omasikin. :)))
- kohteliasuudestasi
Kun ei sinulla raukalla ole kirjoitti:
ystäviä niin siksi täällä anonyyminä onnittelet kuviteltuja ystäviäsi. Toivotan sinulle nyt sitten oikein ihanaa ystävänpäivää niin saat sinäkin yhden toivotuksen, anonyymisti niinkuin omasikin. :)))
mut en kaipaa tollaista ystävää, kun minulla ystäviä riittää ja todella fiksuja.
Nyt lähden jatkamaan taas matkaani ja jätän nämät riita palstat tähän.
Tiedätkö sinä itsekkään miten sä ittes puhut pussiin.Kiristä vähä vielä niitä ruuveja kireemmälle ja opettele toisenlainen tyyli asennoitua täällä käyttäytymiseen.
Sulla taitaa olla jostakin syystä paha olla kun sun käytös on tota luokkaa.
Jatka sinä vaan tätä virtuaali elämää kun sulta ystävät ovat karisseet muualle käytökses takia.
Toivon mukaan pidät palstoilla äkäistä linjaa. - Peiliinkö katsoen
kohteliasuudestasi kirjoitti:
mut en kaipaa tollaista ystävää, kun minulla ystäviä riittää ja todella fiksuja.
Nyt lähden jatkamaan taas matkaani ja jätän nämät riita palstat tähän.
Tiedätkö sinä itsekkään miten sä ittes puhut pussiin.Kiristä vähä vielä niitä ruuveja kireemmälle ja opettele toisenlainen tyyli asennoitua täällä käyttäytymiseen.
Sulla taitaa olla jostakin syystä paha olla kun sun käytös on tota luokkaa.
Jatka sinä vaan tätä virtuaali elämää kun sulta ystävät ovat karisseet muualle käytökses takia.
Toivon mukaan pidät palstoilla äkäistä linjaa.kirjoitit viestisi?
- viestiäsi ei
ei ollut kirjoitti:
Oikein inhottavaa ystävänpäivää sinne läävääsi.kyllä kukaan tunnista, sorry vaan. Pakko sanoo
että sulla ei hajuakaan mitä on ystävyys,,OIKEA
YSTÄVYYS. Ei koskaan nimettömiä kortteja eikä tervehdyksiä, ne ei kuulu ystävyyteen. - pienin,
Peiliinkö katsoen kirjoitti:
kirjoitit viestisi?
vailla onnen tunnetta, tuskin olet sellaista ikinä kokenutkaan. Mutta on sulla edes paha olla, sen tänne asti näkee:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996064
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774