kysymykselleni mutta kun en parempaakaan löydä.
Eli minulla on käytössäni kolme muistitikkua.
Kaksi niistä on toiminut hyvin ja myös kolmas aluksi.
Mutta nyt ihan viime päivinä kun yritän avata muistitikulla olevaa Word- tiedostoja niin välillä ne eivät avaudukaan vaan tulee teksti ' asiakirjan nimi väärä tai muistipolku väärä ' .
Nyt tuo sama teksti tuli myös toisen vanhemman muistitikun asiakirjassa eteen.
Eli mistä on kysymys?
Itse en tajua hölynpölyäkään mistä on kysymys.
En tiedä onko nyt
4
316
Vastaukset
- tyypillistä
muistitikuille tallennetuille tiedostoille. Joskus sattuu kun tikku nypätään liian aikaisin irti koneesta, toisinaan ihan itsestään. Kaikki tikut eivät myöskään tykkää kaikista tietokoneista.
Tikun alustaminen (= formatointi, tyhjentää tikun ja luo uusiksi tiedostojärjestelmän) auttaa joskus. - vähän Wordista
ja siitä tiedostosta, mutta olen joskus havainnut että Word ei aina tykkää jos aseman kirjaintunnus vaihtelee.
Ja kun koneen USB-porteissa tuppaa käymään kaikenlaista laitetta niin joskus tikkujen saama asematunnuskirjain muuttuu kerrasta toiseen.
Sen voi vaihtaa levyhallinnassa.
Koeta pitää niin, että saman tikun asematunnus
pysyisi aina samana (minulla on E:)- vinkeistä!
Yritän ottaa oppia neuvoista.
- älä viimeksi käytettyjen
vinkeistä! kirjoitti:
Yritän ottaa oppia neuvoista.
tiedostojen listasta. Jos tiedät tiedoston löytyvän tikulta, navigoi Wordillä sinne tikulle ja käske avata tiedosto, kun itse sen saat näkyviin.
Sama ongelma oli aikoinaan korppuja käytettäessä.
Tiedostomäärät olivat vaan paljon pienempiä (1.44 MB).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872