Vanhempia ei voi valita

Niin väsynyt

En jaksaisi enää.Elämäni on ollut yhtä helvettiä. Äitini oli ja on alkoholisti, juoppo sekopää, joka lopulta sekoiluistaan joutui vankilaan puukotettuaan silloista (juoppoa)miesystävääänsä, ei onneksi tappanut. Isäni oli aivan sekaisin myös, monia kertoja vankilassa, monenlaisista syistä,ei hänkään koskaan tappanut sentään ketään, mutta silti. Elin ihanan mummoni kanssa elämäni alkuvuodet, mutta varhaisteini-iästä hullun, väkivaltaisen juopon äitini kanssa. Kaikkea pahaa taphtui niin paljon, niin paljon, en jaksa kirjoittaa kaikesta, tulisi kilometrin pituinen kirje. Juuri kun olin pääsemässä oman elämäni alkuun ja sain suloisen pienen poikani, joka on paras asia maailmassa, hänen syntymänsä oli elämäni onnellisin hetki, äitini joutui vankilaan, ja sälytti taas kaiken vastuun asioidensa hoidosta minulle, niin kuin oli aina aikaisemminkin tehnyt; hän sekoili ja minä jouduin keksimään selityksiä ja peittelemään, keksimään selityksiä isovanhemmille jne. Huoli äidistä oli tietysti myös valtava, ja samalla myös suunnaton viha häntä kohtaan. Musta pilvi laskeutui ylleni ja varjosti vuosia elämääni, ja tuhosi myös avioliittoni. En kestä vieläkään ajatusta, miten minun masennukseni ja äitiä kohtaan tuntemani viha ja suru heijastui silloin pieneen lapseeni. Laitoin sitten välit poikki koko perheeseeni, elin vain lapseni kanssa enkä halunnut tietää tästä paskasakista yhtään mitään, vain elää rauhassa, kunnes isäni ilmestyi taas elämääni; poliisijuttuja, pidätyksiä, sekoiluja, en jaksa näitä ihmisiä, en jaksa tätä paskaa. Näiden ihmisten, minun vanhempieni pitäisi olla minun rakkaimpia ihmisiä, jotka välittävät minusta, rakastavat. Paskat. Yhtä ainutta synttärikorttia ei lapseni ole saanut heiltä, eivät muista että heillä edes on lapsenlapsi. Minua väsyttää, lapsi on jo iso, haluaisin lähteä täältä, mutta rakastan lastani, enhän siis lähde. Väsyttää. Miten helvetissä voi olla mahdollista saada tälläiset vanhemmat. No, helvetissä voi.Sillä tämä on ollut helvetti. Kuolisivat pois, vähin äänin, en jaksa heitä enää.

2

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tee...

Tee omasta elämästä kiva.
      Elä haikaile vanhempiasi.
      Tietysti niillä voi olla rahaa.

• papu38

Olet syvästi masentunut.Se on sairaus josta paranee.Hae heti apua mielenterveys toimistosta tai terveyskeskuksesta.Sinulla on lapsi jota rakastat.Elä omaa elämääsi.Olen kokenut saman ja parantunut.Jospa ajatuksesi vanhemmistasi häviää ja olet oman onnesi seppä!Jaksamista sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe