hei kävin tänään neuvalassa viikkoja on 23 3 ja mulla on ollut ihan hyvät veren paineet (117/71 132/59 124/78 131/70) mutta nyt mulla on paineet 140/87 pelottaa että on tulossa raskaus myrkytys on kenelläkään ollut raskaus myrkytys ja tämmöiset verenpaineet? ensimmäinen raskaus.
peloissa..
4
355
Vastaukset
- hyvä ihminen
ainakaan stressaa! Sehän se nostaa kans verenpainetta. Verenpaine reagoi vähä kaikkeen, pelkällä ajatuksella tuntuu että pystyy nostavan. Itellä oli kans tän viikon alussa neuvolassa verenpaineet 168/100. Kaikki muut oli puhtaita, kävin kuitenkin yön tarkkailussa kun illalla huononi olo siihen malliin kun särki päätä yms. Mutta toksemia kokeissa ei mitään. ja lopulta se selviskin, mikä nosti. Pelkkä virustauti :) Näköjään kaikennäköistä on liikkeellä, kun mitään kurkkukipua yms ole.
Neuvolassa kyllä seuraavat tarkasti sinua ja lapsen vointia :) Kunhan muistat olla stressaamatta, se vaan pahentaa. - miukumaumau
mulla oli ekasta raskaudesta kauhean korkeat paineet muistaakseni kokoajan, ja jouduin ultras käymään monta kertaa, raskausmyrkytystä ei ollut. lihoin myös 33kg et en tie vaikuttiks se suurimmaks siihen. Toivottavasti sullakaan ei ole myrkytystä. tässä yksi näkökulma. mä en muista mun paineita mut toi eka oli kans 130-140.
- ja elä
ja ota ajatusmalliisi päivä kerrallaan. Tämä tila on rankka omalle kropalle. Toivotaan kuitenkin ettei sulle myrkytystä kehity!
Mutta kroppa voi ilmoitella verenpaineen nousulla, että se on väsyny. Tekeehän se hurjasti töitä lapsen eteen. - verenpaineet
Älä liikaa pelolla hätyyttele itseäsi. Totta on, että nuo paineet voivat ennakoida raskausmyrkytystä. Yleensä paineiden pitää laskea keskiraskaudessa, ja jos eivät laske tai jopa nousevat, voi se merkitä kohonnutta suonivastusta myös istukassa. Itselläni on ollut vakava raskausmyrkytys ja tässäkin raskaudessa on todettu istukan virtausvastus ja verenkiertohäiriöt, jotka ennakoivat myrkytystä. Siksi syön aspiriinia. Minulla lähtöpaineet nyt siinä 117/70 ja nyt rv26 kotona mitattuna 101/60 eli paine on laskenut tässä keskiraskaudessa. Muistan kun sain sen tiedon istukan häiriöistä niin itkin peloissani, mutta vielä itse yritän uskoa hyvään lopputulokseen. Kunhan olet tarkkana ja vaadit seurantaa ja hoitoa ajoissa. Raskausmyrkytyksessä viimeksi raskaumyrkytystä ennakoivat paineet minulla oli pitkään luokkaa 130/80 ja nousivat sitten myrkytyksen huipussa muistaakseni tasolle 140/100 (yläpaineesta en ole ihan varma), mutta lääkitysellä saatiin laskemaan tuo alempi paine tasolle 90.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261