Olen seurustellun mieheni kanssa kohta 2 vuotta ja alussa kaikki oli hyvin, kunnes hänen exänsä alkoivat yksi toisensa jälkeen kummittelemaan. Mieheni huomasi kuinka reagoin näihin viesteihin ja kerran päätti olla kertomatta minulle siitä. Erään riidan yhteydessä hän paljasti/uhkasi että ei aio jatkossa kertoa minulle tällaisia asioita sillä tietää kuinka niihin reagoin. Tämän jälkeen minulla on ollut jatkuva tunne että minulta salataan jotain. Keksin omassa päässäni syyn epäillä häntä jostain ihan mistä vain. Tiedän itse että olen sairaalloisen mutasukkainen ja haluaisinkin tietää mitä tälle voi tehdä. Uskon sydämessäni että mieheni ei minua pettäisi mutta ongelmana on se, että kohta ei tarvitse sitäkään murehtia enää kun mies lähtee kävelemään. Rakastan häntä yli kaiken ja hänkin rakastaa minua, mutta pelkkä rakkaus ei pian riitä koska hän on erittäin ahdistunut.
SAIRASTA MUSTASUKKAISUUTTA
3
1106
Vastaukset
- jarona
kaikki alkoivat tekstailemaan samoihin aikoihin? Mun mielestä outoa. Mun mies ei halua mun olevan exien kanssa tekemisiissä ja se sopii mulle ihan hyvin. Mitä niillä exillä enää tekee? Seksiä ne kuitenkin vonkaisivat....
- amanda56
Omaa itsetuntoaan voi koulia,pitää ajatella että toista ei voi omistaa.Teksitiviestit voivat ehkä ärsyttää,mutta voithan sanoa kaverille että siitä pitää tehdä loppu,sanot vaan suoraan että se loukkaa,katso miten hän suhtautuu asiaan,,jos hän rakastaa sinua,ei hän varmaan tartte viestejä exiltä..Minun exäni oli sairaan mustasukkainen en ole hänen kansaan ollut enää yli vuotaan...jätin koska hän on persoonallisuushäiriöinen..naisystäviltä kun tuli viestejä minulle,vaikka luin ne hänelle niin jonkun viikon päästä hän huusi että keneltäkähän ne viestit oli hänen mukaansa ne oli miehiltä..vielä vuoden päästä kättä väännettiin samoista viesteistä,,vaikka kuin selitin ei hän uskonut..sitä paitsi hän oli erittäin mustis,kun johonkin paariin mentiin,niin enhän ois saanut edes jutella kenenkään kanssa,,miehet kuulema vonkasi minulta.Outo oli mies muutenkin.Hänelle kyllä sai entiset laittaa viestejä,,niihin löytyi aina hyvä selitys,,vaikka en niistä kovasti edes kysellyt.hän sai pussailla vaikka muita naisia.nähteni..jos minä olisin uskaltanu tehdä samoin,niin paskaa ois tullut niskaan tuutin täydeltä.Olin kuulema epänormaali ja kaikki mun kaverit olivat vajakkeja..enhän ois saanut heidän kanssa olla missään tekemisissä.
- erkki merkki
Muija erosi entisestään kai joskus viime kesänä, mutta melko tiiviisti taitaa olla yhteydessä vaikka nimenomaan kysyin josko tilit entisten kanssa olisivat selvät. Eivät ole, ilmeisesti. Kaveri on vongannut seksiä ja vaikka kerran saikin tylyt pakit, ainakin tytön omien sanojen mukaan, niin pian sitä kuitenkin jo dokasivat yhdessä. Ja mun pitäisi vaan luottaa... uskoa vielä yksi ontuva selitys, miksi hän vietti erään yön poissa kotoaan. No, miksi en luottaisi.
On se parempi mahdollisesti vähän tällainenkin muija kuin ei mitään. Jo sitä on kymmenen vuotta hitsattu hanskaan tai harrastettu muuta täysin epätyydyttävää seksiä. Kimppakiva ja rakkaus on aina parempaa kuin yksinäisyys. Mustasukkaisuus taisi olla yksi erään aiemman suhteeni tuhon syistä. Ajattelin, että tämä uusi ei saa ainakaan siihen nyt kaatua. Ensimmäiselleni kesti vain 17 sekuntia antaa kenkää mustasukkaisuuteni takia, mutta sen katuminen on vienyt jo yli 17 vuotta ja jatkuu... En kovin helpolla siis jatkossa anna kenkää rakastetuilleni :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725