Kaikille palstalaisille, - ollaan ystäviä.
"Ystävällisyys ei katoa, sen saa aina takaisin"
Hyvää ystävänpäivää
12
583
Vastaukset
- hande
Halaus.
Aika ihmeellinen juttu.
Meille, välittömille Karjalaisille sen luulisi olevan kovin luonnollista.
Eipäs niinkään.
Vasta 90-luvulla se otettiin taas käytäntöön.
Kyllä tuntuu hyvältä lattainen rinta, kuin elämän karhima, partainen poski.
Niin helvetin hyvältä. - viivi-amaldiina
hyvää ystävänpäivää.
ps. lähetin yhden vastauksen jo aikaisemmin tähän ketjuun, en tiedä minne se hävisi, ei vaan näy.- warbu
..Ystävänpäivää kaikille :D
Eilen oli kyllä 13:sta ja perjantai,ainakin itselleni sattui mitä kummallisempia kömmähdyksiä pitkin päivää,saattoi toki olla sattumaakin :D
Onneksi nyt on 14:sta ja lauantaita koko päivä :D - meirikki
koti-kiusattu kirjoitti:
Kaikille porukkaan joten kiitos vaan .
Ollaan vaan ystävii sil kyl tänne mahtuu.Niin sinullekin, ja kaikille teille jotka sivulla olevat, kuin myös olemattomat;)))
- henrii
meirikki kirjoitti:
Niin sinullekin, ja kaikille teille jotka sivulla olevat, kuin myös olemattomat;)))
ja toivotan muillekin olemattomille. Sanokaa muikku.
- määkin
henrii kirjoitti:
ja toivotan muillekin olemattomille. Sanokaa muikku.
samoin. :))
- Meriläinen
myös sinulle ja hyvää tavallista päivää tämän päivän jälkeen :)
- Enkeli-trio
Ystävänpäivä terveissii Turuust !
Mukavaa juhla-iltaa ! - ent.tehtaantyttö
t.friidu
- Rocellii
ja mukava kuulla uusia sananlaskuja ;)
Joka tapauksessa vaikka olet kovasti minua yrittänyt kopioida, toivotan sulle hyvää ystävän päivää.. mulla on tämä pirre-nimi ollut jo kauan.. tosiaan kauan.. ja siksipä pyydän että jos voit, niin toimi muualla ja lisää nimesi perään joku muu tunniste.. niin erotutaan toisistamme.. koskapa kuten yhdessä osassa kerroin.. minä en ole sinä, etkä sinä minä..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28010356K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2456016Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735444PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *1005082Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193335Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92724- 2142632
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.202480- 282334
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822237