Kaikille palstalaisille, - ollaan ystäviä.
"Ystävällisyys ei katoa, sen saa aina takaisin"
Hyvää ystävänpäivää
12
566
Vastaukset
- hande
Halaus.
Aika ihmeellinen juttu.
Meille, välittömille Karjalaisille sen luulisi olevan kovin luonnollista.
Eipäs niinkään.
Vasta 90-luvulla se otettiin taas käytäntöön.
Kyllä tuntuu hyvältä lattainen rinta, kuin elämän karhima, partainen poski.
Niin helvetin hyvältä. - viivi-amaldiina
hyvää ystävänpäivää.
ps. lähetin yhden vastauksen jo aikaisemmin tähän ketjuun, en tiedä minne se hävisi, ei vaan näy.- warbu
..Ystävänpäivää kaikille :D
Eilen oli kyllä 13:sta ja perjantai,ainakin itselleni sattui mitä kummallisempia kömmähdyksiä pitkin päivää,saattoi toki olla sattumaakin :D
Onneksi nyt on 14:sta ja lauantaita koko päivä :D - meirikki
koti-kiusattu kirjoitti:
Kaikille porukkaan joten kiitos vaan .
Ollaan vaan ystävii sil kyl tänne mahtuu.Niin sinullekin, ja kaikille teille jotka sivulla olevat, kuin myös olemattomat;)))
- henrii
meirikki kirjoitti:
Niin sinullekin, ja kaikille teille jotka sivulla olevat, kuin myös olemattomat;)))
ja toivotan muillekin olemattomille. Sanokaa muikku.
- määkin
henrii kirjoitti:
ja toivotan muillekin olemattomille. Sanokaa muikku.
samoin. :))
- Meriläinen
myös sinulle ja hyvää tavallista päivää tämän päivän jälkeen :)
- Enkeli-trio
Ystävänpäivä terveissii Turuust !
Mukavaa juhla-iltaa ! - ent.tehtaantyttö
t.friidu
- Rocellii
ja mukava kuulla uusia sananlaskuja ;)
Joka tapauksessa vaikka olet kovasti minua yrittänyt kopioida, toivotan sulle hyvää ystävän päivää.. mulla on tämä pirre-nimi ollut jo kauan.. tosiaan kauan.. ja siksipä pyydän että jos voit, niin toimi muualla ja lisää nimesi perään joku muu tunniste.. niin erotutaan toisistamme.. koskapa kuten yhdessä osassa kerroin.. minä en ole sinä, etkä sinä minä..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837