Euribor on 2.133, öljy 45.38 USS/tynnyri.
Heräsin aamulla teltasta, mutta en syyllistynyt itsesaastutukseen. Sehän heikentää selkärankaa ja mataloittaa mielen...
Mietin harrastuksia.
Yritän ajatella rakentavasti.
Joensuun Lyseon raamatussa onkin kuva, jossa liimatukkainen 13v yrittää rakentaa liidokkia, lennonohjaaja Tauno Silmusen johdolla.
Sekään ei tullut koskaan valmiiksi.
Liidokki siis.
Jotain täytyis tehrä.
Jatkosotaan menneet hämäläisetkin ovat reppuineen jo veräjän takana.
Basso/baritonina olen mölähdellyt Stenka Rasinia alkukielellä olohuoneen tyhjyyteen.
Filatelistin näppärät sormet ovat siirrelleet postimerkkejä pisteiden antamaan tilaan.
Korvat turvoksissa olen kuunnellut Beatleksen huumehöyryistä keltaista jäänsärkijää.
Eylen käynnistin autotallissa moottorisahan, vain saadakseni naapurit hereille.
Mitähän se musta leski taas aikoo...
Huomenta Suomi!
5
221
Vastaukset
- verditti
Hyvä nimi lennonohjaajalle, Silmunen.
Taisi varmasti immelmannin.
Seuraa naurulokin lentoa... siinä sielu on
sen miehen...- hande
Tunneihmisenä, kävin oikeasti seisomassa Kotkan satamassa syksyllä 1990.
Yritin saada sitä tunnetta salakuljettaja Laitisen. - hande
hande kirjoitti:
Tunneihmisenä, kävin oikeasti seisomassa Kotkan satamassa syksyllä 1990.
Yritin saada sitä tunnetta salakuljettaja Laitisen.Otin tuutingin, jos toisenkin.
Ei tullut kaunis Katriina hieromaan rintojaan olkaani vasten. Ei merimiehet sorisseet useilla kielillä.
Toki oksensin, lujaan kiviseinään nojaten pihalla.
Ei ollut laivaakan laiturissa... - verditti'
hande kirjoitti:
Otin tuutingin, jos toisenkin.
Ei tullut kaunis Katriina hieromaan rintojaan olkaani vasten. Ei merimiehet sorisseet useilla kielillä.
Toki oksensin, lujaan kiviseinään nojaten pihalla.
Ei ollut laivaakan laiturissa...Et nähnyt laivaa ravintolalta.
Laivaravintola. Kaksikin. - hande
verditti' kirjoitti:
Et nähnyt laivaa ravintolalta.
Laivaravintola. Kaksikin.Sivistynyt mies. Näin olen antanut itselleni ymmärtää.
Näin olllen Larus ridibundus (naurulokki), väsymättä liitää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770