Hyvää ystävänpäivää !

Jokaisella ystävyydellä on oma ainutlaatuinen dynamiikkansa. On ystäviä, joita näe kuukausiin tai vuosiin, mutta kun ystävät jälleen tapaavat, he jatkavat suoraan siitä, mihin viime kerralla jäivät. Jotkut ystävät vaativat enemmän huomiota ja antavat vastineeksi rakkautta, tukea ja huomaavaisuutta..

Jotkut ystävät ovat kuin luonnostaan osa jokapäiväistä elämää. He ovat innoittajia, erilaisia kavereita, rehellisiä suomalaisia ihmisiä, pyyteettömiä tukipilareita, huoltajia, huollettavia ja muita tovereita..

Sanalla sanoen he ovat ystäviä..

Siis kaikille teille oikein hyvää ja lämmintä ystävänpäivää..

14

944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirre**

nimirosvo, ystävänpäivää.

• vipuun

Mut sinähän se oot oikee pirre,kaikkee kivaa sulle.

• Hei,

mulla on tämä pirre-nikki ollut käytössä jo varmaan toista kymmentä vuotta, ellei enemmältikin.. mä luulen kyllä että sä olet kopio :)

• eli tarkoitin sitä.. että me ollaan kaksi erilaista ihmistä, joilla on melkein sama nikki.. ei ihan onneksi.. koskapa minä en ole sinä etkä sinä minä..

• 2003
        pirre-tyttö kirjoitti:

Hei,

mulla on tämä pirre-nikki ollut käytössä jo varmaan toista kymmentä vuotta, ellei enemmältikin.. mä luulen kyllä että sä olet kopio :)

oot rekannu!

• 2003 kirjoitti:

oot rekannu!

mä olen käyttänyt tätä nikkiä, sillä tarkoitan että toista kymmentä vuotta..

• Pirre*

Kiva kun olet saanut kahen tähen luokituksen, mullon vasta yksi. :/

• pirre-tyttö kirjoitti:

mä olen käyttänyt tätä nikkiä, sillä tarkoitan että toista kymmentä vuotta..

Täällä netissä olen ollut pirre-tytön nimellä vasta siitä lähtien kun nämä chat-palstat tuli, ennen sitä olen kirjoittanut lehtiin nimimerkillä pirre

Tuo on minun nimimerkki, ollut jo toista kymmentä vuotta.. nimimerkin lähtöajankohtaa ja tarkkaa päivämäärää minulla ei ole kertoa, mutta se ajoittaa 1990- ja 2000 lukujen vaihteeseen..

• vai vittui....a

Mikähän onni joillakin on kopioida toisten nimimerkkejä ja alkaa muina miehinä kirjoitamaan, toinen tapaus lähiaikoina. Ilkeyttä vain mielikuvituksen puutetta sitä saa vain aavistella.

• Pirre*
        vai vittui....a kirjoitti:

Mikähän onni joillakin on kopioida toisten nimimerkkejä ja alkaa muina miehinä kirjoitamaan, toinen tapaus lähiaikoina. Ilkeyttä vain mielikuvituksen puutetta sitä saa vain aavistella.

tähellä, on eri kuin minun rekkaamattomana käyttämäni yhen tähen Pirre*.

Joku vaan on vitsikäs..mutta ei se minua haittaa, kunhan ei muuten esiinny minuna..ja muistaa lisätä tuon toisenkin ansaitsemansa tähden :)

• Pirre* kirjoitti:

tähellä, on eri kuin minun rekkaamattomana käyttämäni yhen tähen Pirre*.

Joku vaan on vitsikäs..mutta ei se minua haittaa, kunhan ei muuten esiinny minuna..ja muistaa lisätä tuon toisenkin ansaitsemansa tähden :)

Huomenta Pirre kumpi sitten lienetkin. Kahdella ** tai yhdellä * Käytännössä teidät kuitenkin sekoitetaan toisiinne. Käyttäkää virallisia niccejänne. Se on ainut selkeä ero ; ) Kaunis pakkaspäivä aurinkoineen on tulossa Korpeen. Hyvää päivän jatkoa Pirre yhdellä tai kahdella hatulla ; )

• korpikirjailija kirjoitti:

Huomenta Pirre kumpi sitten lienetkin. Kahdella ** tai yhdellä * Käytännössä teidät kuitenkin sekoitetaan toisiinne. Käyttäkää virallisia niccejänne. Se on ainut selkeä ero ; ) Kaunis pakkaspäivä aurinkoineen on tulossa Korpeen. Hyvää päivän jatkoa Pirre yhdellä tai kahdella hatulla ; )

ja aurinkoa sunnuntai päivään..

t. Pirre

• Pirre*
        korpikirjailija kirjoitti:

tähdestäni, tuosta yhestä, ja käytän sitä hamaan "hautaan".

Hyvää päivänjatkoa sinne pohjoiseenkin, täällä pakkasta melk. 20 miinusta.

Täytyy odottaa hieman lauhempaa lenkki ilmaa, ehkä iltapäivällä hiihottelen tuossa jäällä..

• Pirre*

ja Hyvää ystävänpäivän loppua Pirre-tyttö.:)

Tuolla joku taas pelleilee nimissäni, huom. kaksi tähteä, mie olen vain yhen tähen Pirre*.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4757
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2073
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1772
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1390
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1261
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1086
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      16
      1047
    8. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      983
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      300
      967
    10. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      966
    Aihe