Hyvää ystävättömyyspäivää!!!!!

Norjanheinä

Meille yksinäisille on monesti tullut halu muuttua sosiaalisiksi ja joukon mukana liikkujiksi, mutta emme ole emme mitenkään voi olla sellaisia. Ystävät ovat kohdallani olleet jo hyvin pitkään vitsejä, se alkoi siitä hiton pilasta. Minäkin etsin kivoja kavereita, kunnes menin opiskelijabileisiin ja sain ittari-tuomion YHDESTÄ keksistä.
Ongelmaksi tuli se, että juttu paisui ja vainoajani olivat 95% muualta kuin sieltä. Ne sen järjestivät ja leikkivät ystäviäni ja tähän leikkiin tuli paljon muitakin mukaan. Yllätyin, kun minulle kerrottiin, että kaikki ketkä ovat näytelleet kivoja minulle olivatkin vihollisia, jotka aiheuttivat vainon. Eli eräänlainen Funnyt Games, jossa leikitään ystäviä, mutta tapetaankin oikeasti. Eihän itsemurhaan kiusaaminen ole edes rikos, minulle selitettiin tuon tuomion antamisen yhteydessä vuosia sitten.

Siis helvetti tyyliin te kaikki vainositte minua itsemurhaan tahallaan ja tietäen YHDEN keksin takia, jota en edes saanut.

No friends, no pain.

4

637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se yksi

vitun keksi äläkä jää sitä kelaamaan. Eihän toi jengi ole ainut ihmisryhmä maailmassa. Annat vähän liian suuren merkityksen niille ihmisille ja sille mitä on kenties tapahtunut (paranoija?).
      Juttu on paisunut mielessäsi kaiken keskipisteeksi ja näin annat "vihollisillesi" valtaa edelleen elämässäsi. Eihän se ollut kuin yksi episodi tässä elämässä, MENE ETEENPÄIN ja opettele nauramaan päin naamaa kipeillekin jutuille, niin asettuvat oikeaan mittasuhteeseen. Tsemppiä, älä ikinä luovuta.

• ..........................

Etköhän nyt vähän liiottele? Jouduit kusipäiden pilan kohteeksi, mutta eihän sellaista ole pakko sietää, aina voi kävellä pois. Ei kaikki ihmiset ole sellaisia. Sinulla taitaa muutenkin olla niin negatiivinen elämänkatsomus, puhuit jotain saatananpalvonnastakin jossain toisessa viestissä?

Tuosta itsemurhaan yllyttämisestä en osaa mitään sanoa, eihän sinun ole pakko tehdä mitä muut haluaa, ja en todellakaan tajua mitä tarkoitit tuolla että sait ittari-tuomion yhdestä keksistä?

"Eihän itsemurhaan kiusaaminen ole edes rikos, minulle selitettiin tuon tuomion antamisen yhteydessä vuosia sitten. "

Taas meni vähän yli hilseen.

Aika vaikea sanoa mitään kun ei tiedä mitä oikein tapahtu.

• Norjanheinä

Olen itse introvertti:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Introvertti_ja_ekstrovertti

Joskus ihmisille vittuilusta tulee vain niin helvetin suosittua. Koska olen kömpelö liikkeiltäni ja epäsosiaalinen introvertti, oli tämä mahdollista. Tällainen toiminta on yhdysvalloissa erittäin suosittua, se on kiva kiusata. Itsemurhaan kiusaaminen on erittäin yleistä yhdysvalloissa. Tämä haiskahtaa amerikkassa opiskelleiden english studenttien touhulta, sielä ittari pilat ovat arki päivää. Kaikki eivät vain tajua, milloin tavallinen julma pila onkin itsemurha-tavoitteellista: "gang stalking terrorism"
        http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Terrorist Gang Stalking

• Yksin selviytyjä

Pakko vastata tähän vaikka sun viestistä on kulunut jo aikaa.
      Miten ihmiset voi tehdä tollasta. Oon kyl kuullut aiemminkin tollasesta lehdessä tai tv:ssä mut jotenkin se on etäistä ja nyt kun sä itse kerroit niin järkytyin ja tulin vihaiseksi sun puolesta. Tuli mieleen että oletkohan sinä siinä mielessä samanlainen kuin minä että liika herkästi uskot toisten hyvyyteen ja sit ne pääsee sua haavoittamaan. Itse koen että olen avoin ja herkästi innostuva, iloinen ja intohimoinen ihminen ja se ehkä aiheuttaa kateutta kun uskallan näyttää tunteita. Sit ihmiset kateissaan leimaa mut naiviiviksi. olen ajatellut että yritän olla coolimpi ja pitää tunteet ja ajatukset sisälläni, mutta en voi enkä oikeastaan haluakaan tehdä niin. Olen ylpeä siitä että tunnen ja uskallan näyttää sen ja olen myös ihan varma että jonain päivänä löydän ikioman rakkaan joka pitää minusta juuri sen vuoksi.
      Olen aistivinani kirjoituksistasi että sinulla on tarpeeksi voimia ettet ajattele itsaria, hyvä jos on näin. Toivotan sinulle voimia jatkossakin. Elämään kannattaa suhtautua uteliaisuudella eikä sitä kannata jättää kesken. Ne asiat jotka nyt tuottavat tuskaa voivat tulevaisuudessa olla sinulle voimavara vaikka nyt ei siltä tuntuisi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      131
      4635
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      103
      3921
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3320
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      44
      3097
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2559
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      28
      2539
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2226
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      20
      1878
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1755
    Aihe