50:n villitys tekee tuloaan; tunnen sen luissani ja kieltämättä vähän muuallakin.
Onko kaivettava miehekkyyden rippeet esille ja lähdettävä saalistamaan nuoria naisia, vai hankittava moottoripyörä kadonneen nuoruuden metsästämiseen? Onko muita mahdollisuuksia?
Villityksen hoito?
15
572
Vastaukset
- hande
Siemenjohtimien leikkausta tai moottoripyörää.
- Polttaa...!
Nuo on niin erilaisia lääkkeitä, että tepsiikö ne tosiaan samaan vaivaan?
- hande
Polttaa...! kirjoitti:
Nuo on niin erilaisia lääkkeitä, että tepsiikö ne tosiaan samaan vaivaan?
Hymyilevä moottoripyöräilijä kaivaa itikoita lossilla hampaanväleistään.
- kutriina : )
Joo tai moottoripyörä ja pussien käsintyhjennys jollain levähdyspaikalla :))))))) siinä on sulle vielä sitä jännitystäkin elämään :)))))
- hmm..
Siemenjohtimien katkaisu johtaa siihen että siittiöt eivät etene.Ei se mitään haluihin vaikuta eikä mieskuntoon sen kummemmin.
- viivi-amaldiina
ja nekin hakusessa, ei kannate ovesta ulos mennä nuorien naisten haku tarkoituksella.
Moottori pyörä nuoruuden metsästämiseen, oota et ilimat lämpenee. :)
Iloista päivää sinulle. - warbu
..näitä suhteita,vanhempi mies ja nuorempi nainen ja vanhempi nainen ja nuorempi mies.Siis jos ikäeroa on kovinkin paljon.Ymmärrän toki,että nuori on kaunis/komea katseltava siinä vierellä,mutta peiliin yhtä aikaa katsoessa todellisuus paljastaa oikeat kasvonsa.Olen kait perin vanhanaikainen,itse en voisi kuvitellakaan että seurustelisin itseäni huomattavasti nuoremman miehen kanssa.
Mutta sinä olet sinä :D
Ja jos saalistusviettiä vielä löytyy,niin mikäs ettei sitä voisi kokeilla,jos vaikka onnistaa :D
Ja jos ei onnista,niin aina voi hankkia sen moottoripyörän ja ajaa sillä 50:n villityksen ohi,kauanko se sitten kestääkin :D- maalaa olkkarin
seinään se prätkä,sitten hankit kireet leederhoosenit, otat kaljakopan sitte ahterin alle..vähän rasvaa käsiin,tuuletin...ja sitte kajarit kaakkoon ja soitat
Paten:http://www.youtube.com/watch?v=r8bJob8YGeM&feature=PlayList&p=0AF8770D642DB427&playnext=1&index=13
ehkä se tauti menee ohi, kun todellisuus iskee päinnäköä...läskimaha tursuu leederhoosenien reunan yli, kaljakopalta ei pääse ylös ja musiikki kuulostaa aivan ahterista tulleelta...
- xq240
omaishoitajaa itelles?
- Polttaa...!
Olenko siis oikealla palstalla?
- xq240
Polttaa...! kirjoitti:
Olenko siis oikealla palstalla?
omaishoitajia löytyä. Mut kannattaa satsata nuorempii, sit ko sie oot 85v. niin omaishoitaja on vast 50v.
Jos siun pitäs kuitenkii yrittää tota 20 palstalta.
- kutriina : )
Aika monilla tuon ikäisillä miehillä tuntuu moottoripyörä olevan. En ole arvannut,että se on vaihtoehto villitykselle. Olen luullut, että se on joku nuoruuden toteutumatta jäänyt haave, kun siinä vaiheessa ei ole ollut mahdollista hankkia.
No jos et oo naimisissa, niin saalistusreissulle vaan. Mutta luulen, että pitemmän päälle tuo moottoripyörä tulee halvemmaksi ja säilyy tuo itsetuntokin ainakin nuo rippeet :)))))))) Olet todennut oleellisen. Sekä moottoripyörä että nuoremmat naiset, siinä ne lääkkeet.
- pyörteissä
selviää vain, että siellä missä nuorena tuntui olevan luuta on tässä iässä vain nahkaa. Kyllä se tasii.
- filokki
nuoruuttasi ala kaivelemaan.Viiskymppisellä on vielä miehuus hallussa , siitä vaan tuumasta toimeen.Kun löydät sähäkän ikäisesi,et valittele enää yhtään, sillä viiskymppinen nainen on vielä kuumaa tavaraa , kun mies vaan osaa hommansa hoitaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251