Villityksen hoito?

Polttaa polttaa!

50:n villitys tekee tuloaan; tunnen sen luissani ja kieltämättä vähän muuallakin.

Onko kaivettava miehekkyyden rippeet esille ja lähdettävä saalistamaan nuoria naisia, vai hankittava moottoripyörä kadonneen nuoruuden metsästämiseen? Onko muita mahdollisuuksia?

15

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hande

Siemenjohtimien leikkausta tai moottoripyörää.

• Polttaa...!

Nuo on niin erilaisia lääkkeitä, että tepsiikö ne tosiaan samaan vaivaan?

• hande
        Polttaa...! kirjoitti:

Nuo on niin erilaisia lääkkeitä, että tepsiikö ne tosiaan samaan vaivaan?

Hymyilevä moottoripyöräilijä kaivaa itikoita lossilla hampaanväleistään.

• kutriina : )

Joo tai moottoripyörä ja pussien käsintyhjennys jollain levähdyspaikalla :))))))) siinä on sulle vielä sitä jännitystäkin elämään :)))))

• hmm..

Siemenjohtimien katkaisu johtaa siihen että siittiöt eivät etene.Ei se mitään haluihin vaikuta eikä mieskuntoon sen kummemmin.

• viivi-amaldiina

ja nekin hakusessa, ei kannate ovesta ulos mennä nuorien naisten haku tarkoituksella.

Moottori pyörä nuoruuden metsästämiseen, oota et ilimat lämpenee. :)

Iloista päivää sinulle.

• warbu

..näitä suhteita,vanhempi mies ja nuorempi nainen ja vanhempi nainen ja nuorempi mies.Siis jos ikäeroa on kovinkin paljon.Ymmärrän toki,että nuori on kaunis/komea katseltava siinä vierellä,mutta peiliin yhtä aikaa katsoessa todellisuus paljastaa oikeat kasvonsa.Olen kait perin vanhanaikainen,itse en voisi kuvitellakaan että seurustelisin itseäni huomattavasti nuoremman miehen kanssa.

Mutta sinä olet sinä :D
      Ja jos saalistusviettiä vielä löytyy,niin mikäs ettei sitä voisi kokeilla,jos vaikka onnistaa :D
      Ja jos ei onnista,niin aina voi hankkia sen moottoripyörän ja ajaa sillä 50:n villityksen ohi,kauanko se sitten kestääkin :D

• maalaa olkkarin

• xq240

omaishoitajaa itelles?

• Polttaa...!

Olenko siis oikealla palstalla?

• xq240
        Polttaa...! kirjoitti:

Olenko siis oikealla palstalla?

omaishoitajia löytyä. Mut kannattaa satsata nuorempii, sit ko sie oot 85v. niin omaishoitaja on vast 50v.

Jos siun pitäs kuitenkii yrittää tota 20 palstalta.

• kutriina : )

Aika monilla tuon ikäisillä miehillä tuntuu moottoripyörä olevan. En ole arvannut,että se on vaihtoehto villitykselle. Olen luullut, että se on joku nuoruuden toteutumatta jäänyt haave, kun siinä vaiheessa ei ole ollut mahdollista hankkia.

No jos et oo naimisissa, niin saalistusreissulle vaan. Mutta luulen, että pitemmän päälle tuo moottoripyörä tulee halvemmaksi ja säilyy tuo itsetuntokin ainakin nuo rippeet :))))))))

• Olet todennut oleellisen. Sekä moottoripyörä että nuoremmat naiset, siinä ne lääkkeet.

• pyörteissä

selviää vain, että siellä missä nuorena tuntui olevan luuta on tässä iässä vain nahkaa. Kyllä se tasii.

• filokki

nuoruuttasi ala kaivelemaan.Viiskymppisellä on vielä miehuus hallussa , siitä vaan tuumasta toimeen.Kun löydät sähäkän ikäisesi,et valittele enää yhtään, sillä viiskymppinen nainen on vielä kuumaa tavaraa , kun mies vaan osaa hommansa hoitaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      123
      5173
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1564
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1451
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    9. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      30
      1299
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe