Onko

kokemuksia

muilla tytöillä sellasesta että on potkaistu pimpppiin?

8

3244

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias

Olen kylläkin mies, mutta kun sulla on tuo kokemus niin haluaisin tietää
      seur. asioita:
      1 ) Sattuuko naiseen kun potkaistaan pimppiin. Siis tietysti sattuu mutta sattuuko
      enemmän kuin jos potkaistaan esim peppuun?
      2) Esim jos pimppiin potkaistaan sellaisella voimalla että peppuun ei vielä satu
      paljoakaan niin sattuuko jo se pimppiin?
      3) Jos sattuu niin missä se tuntuu: vain just siellä pimpin alueella vai
      leviääkö kova kipu koko vatsan alueelle?
      4) Ja sattuuko niin paljon että ei pysty enää seisomaan pystyssä?
      5) Ja sattuuko niin paljon että voi mennä tajunta?
      6) Ja onko sellaisen potkun jälkeen vaikea esim istua tai kävellä?
      7) Ja onko se hellänä vielä esim seuraavanakin päivänä?
      8) Luuletko pystyisikö esim 10 v lapsi
      potkaisemaan 20 v naista niin että se
      voittais esim tappelun?
      9) Tiedätkö tuleeko pimppi aremmaksi kun
      nainen tulee esim 12 - 13 vuotiaasta
      25 vuotiaaksi?

• potkupallohoitsu

Sulla oli paljon kysymysiä, en vastaa niihin. Potku pimppiin voi olla kivulias ja voi aiheutaa virtsarakossa ja putkessa turvotusta ja veren vuotoja. Lisäksi häpyluu voi murtua potkusta. Lisäksi jos potku osuu nivusiin voi tulla kipeää myös sinne. Peppuun potku(alaselkään) on myös vaarallinen voi munaiset irrota ja aiheuttaa sisäsien verenvuodon. Luulempa että kipeää tekee!!

• utelias
        potkupallohoitsu kirjoitti:

Sulla oli paljon kysymysiä, en vastaa niihin. Potku pimppiin voi olla kivulias ja voi aiheutaa virtsarakossa ja putkessa turvotusta ja veren vuotoja. Lisäksi häpyluu voi murtua potkusta. Lisäksi jos potku osuu nivusiin voi tulla kipeää myös sinne. Peppuun potku(alaselkään) on myös vaarallinen voi munaiset irrota ja aiheuttaa sisäsien verenvuodon. Luulempa että kipeää tekee!!

potkupallohoitsu
        Noi mitä sanoit vaatii kovaa potkua. En tarkoittanut sellasta. Ajattelin että
        onkohan naisen pimppi yhtä arka kuin miehen pallit. Jos tollasia potkuja
        vaaditaan että kipua tuntuu niin olen melko varma että ei oo. Tätä on kyllä tosi
        vaikee verrata kun mies ei tiedä miltä naisesta tuntuu eikä nainen miltä
        miehestä. Vastauksestasi silti tajusin, että pimppi ei taida olla yhtä arka?
        Tuota ... haluaisin vielä kysyä: olitko se sä jota potkaistiin sinne ja sattuiko
        just se potku?

• kissa
        utelias kirjoitti:

potkupallohoitsu
        Noi mitä sanoit vaatii kovaa potkua. En tarkoittanut sellasta. Ajattelin että
        onkohan naisen pimppi yhtä arka kuin miehen pallit. Jos tollasia potkuja
        vaaditaan että kipua tuntuu niin olen melko varma että ei oo. Tätä on kyllä tosi
        vaikee verrata kun mies ei tiedä miltä naisesta tuntuu eikä nainen miltä
        miehestä. Vastauksestasi silti tajusin, että pimppi ei taida olla yhtä arka?
        Tuota ... haluaisin vielä kysyä: olitko se sä jota potkaistiin sinne ja sattuiko
        just se potku?

Pimppi ei ole naisella yhtä arka, kuin miehellä pallit, sillä se on suojattu häpyluulla.

Naisella on rinnat herkemmät iskuille, sillä niitä ei ole suojattu.

Minkä ihmeen takia sinä tahdot tällaista tietää? En voi käsittää.

kissa

• utelias
        kissa kirjoitti:

Pimppi ei ole naisella yhtä arka, kuin miehellä pallit, sillä se on suojattu häpyluulla.

Naisella on rinnat herkemmät iskuille, sillä niitä ei ole suojattu.

Minkä ihmeen takia sinä tahdot tällaista tietää? En voi käsittää.

kissa

sen tässä nimettömänä kertoa. Autoin tyttöystävää
        tanssiharjoituksessa ja sain siinä potkun palleihin. Hän sanoi että se vain
        hipaisi mutta, .. no sitä asiaa on naiselle vähän vaikea kuvata. Käsitän että
        hän ei voikaan kunnolla tietää koska hänellä itsellä ei ole samaa ongelmaa.
        Sanoitko että miehen palleja voi arkuudessa verrata naisen rintoihin?
        Tyttöystävällä on aika pienet rinnat. Vaikuttaako se arkuuteen?
        Sen avulla vois selittää kun hän sohii niillä jaloillaan

• kissa
        utelias kirjoitti:

sen tässä nimettömänä kertoa. Autoin tyttöystävää
        tanssiharjoituksessa ja sain siinä potkun palleihin. Hän sanoi että se vain
        hipaisi mutta, .. no sitä asiaa on naiselle vähän vaikea kuvata. Käsitän että
        hän ei voikaan kunnolla tietää koska hänellä itsellä ei ole samaa ongelmaa.
        Sanoitko että miehen palleja voi arkuudessa verrata naisen rintoihin?
        Tyttöystävällä on aika pienet rinnat. Vaikuttaako se arkuuteen?
        Sen avulla vois selittää kun hän sohii niillä jaloillaan

Ahaa, tällainen tarina :)

En osaa sanoa, vaikuttaako rintojen koko niiden arkuuteen, enkä osaa sanoa, ovatko rinnat yhtä arat, kuin miehen munat. Munia minulla kun ei ole ja rintojakin vain yhtä kokoa :)

Epäilen kuitenkin munien olevan aremmat. Tai sitten miehillä on matalampi kipukynnys. Sain kerran koulun liikuntatunnilla amerikkalaisen jalkapallon kärjestä kovan iskun rintaani, enkä minä siitä kaksinkerroin uikuttamaan mennyt, kuten miehet menevät leffoissa saatuaan potkun munilleen.

Fiksun ja sympaattisen tytön pitäisi kyllä tajuta ilman vertauksiakin, että potku palleille tekee kipeää. Tarvitseeko sitä sen enemmän selitellä? Sitäpaitsi kyse on niin henkilökohtaisesta ja yksityisestä ruumiin osasta, että seurustelukumppanin tulisi ymmärtää, ettei sovi sohia miten sattuu ja pitää olla varovainen - onhan siinä kyse toisen ihmisen kunnioittamisesta, ennenkaikkea.

Mukavia tanssitunteja.

kissa

• utelias
        kissa kirjoitti:

Ahaa, tällainen tarina :)

En osaa sanoa, vaikuttaako rintojen koko niiden arkuuteen, enkä osaa sanoa, ovatko rinnat yhtä arat, kuin miehen munat. Munia minulla kun ei ole ja rintojakin vain yhtä kokoa :)

Epäilen kuitenkin munien olevan aremmat. Tai sitten miehillä on matalampi kipukynnys. Sain kerran koulun liikuntatunnilla amerikkalaisen jalkapallon kärjestä kovan iskun rintaani, enkä minä siitä kaksinkerroin uikuttamaan mennyt, kuten miehet menevät leffoissa saatuaan potkun munilleen.

Fiksun ja sympaattisen tytön pitäisi kyllä tajuta ilman vertauksiakin, että potku palleille tekee kipeää. Tarvitseeko sitä sen enemmän selitellä? Sitäpaitsi kyse on niin henkilökohtaisesta ja yksityisestä ruumiin osasta, että seurustelukumppanin tulisi ymmärtää, ettei sovi sohia miten sattuu ja pitää olla varovainen - onhan siinä kyse toisen ihmisen kunnioittamisesta, ennenkaikkea.

Mukavia tanssitunteja.

kissa

Kissa
        >Mukavia tanssitunteja
        Haluan vielä tarkentaa muutaman asian että ei jäisi väärinkäsityksiä.
        Siis en itse tanssi, avustin vain ja voi olla että itsekin toimin jotenkin väärin.
        Sitten tyttöystäväni EI OLE lainkaan väkivaltainen vaikka puhun tapauksesta
        tällaisessa keskustelussa. On varmaan väärin sanottu että sohii;
        olen vain ruvennut aristelemaan sitä asiaa kun ennen en edes kiinnittänyt
        siihen edes mitään huomiota.
        Mutta halusinkin nimenomaan saada noista asioista tietoa ja sun esimerkki
        valaisi asiaa.
        On nimittäin hämmentävää kun olen tähän asti aina ajatellut
        että nainen on heikompi astia ja miehen pitää puolustaa naista. Nyt huomaa
        että ainakin tietyn tyyppinen nainen saa tiputettua miehen ihan helposti ja niin
        että on pitkään kipeänä.
        Ehkä niin on tarkoitus että nainen pystyy suojelemaan itseä ja ehkä lapsia
        yliväkivaltaiselta mieheltä.
        En tiedä, hämmentää silti

• juttuja nämä täällä

onpas hauskoja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2191
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      99
      2191
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      48
      2033
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1517
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      213
      1462
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1376
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1356
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1141
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1056
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1006
    Aihe