terve.
Olen laskenut nyt 12v samalla intersportista hankitulla crazy creekillä ja kun nyt käytin sitä huollossa sanottiin, että tämän kauden jälkeen voi laudan heittää suoraan roskiin.
Oon miettinyt jos hankkisin jonkun laadukkaamman laudan, uudet siteet ja kengät.
Lauta saa maksaa n.500€ ja kengät ja siteet sitten siihen päälle.
Burton tietysti kiinnostaa, mutta ei niidenkään malleista ota selvää.
Lasken mielelläni streettiä ja "mettämäkiä".
Jos tulee mieleen jotain hintaan sopivia niin ehdottakaa !
kiitti.
uutta lautaa hankkimassa
snow-P
3
623
Vastaukset
- devun walsh
ja oon hyppinyt, laskenut metsässä ja leijapurjehtinut sillä hienosti. En kaipaa parempaa lautaa.
- lautaa enää oo,
oiskko forum destroyer vastaava:-o
http://www.blue-tomato.com/en/Freestyle-Freeride-Test/Forum-Destroyer-156-wide-08-09-Test/product.bto?category=10000&source=brand&baseProduct=39749T&brand=32
Bluetomatosta forumini ostin viitisen vuotta sitten.
- ootlaskenut..
Aika kauan oot laskenut samalla laudalla.. :D
Ittelläni on kanssa crazy creekin lauta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889