Niin, ongelmana on aikuisen kissani suuri koko ja aikuisille kissoille tarkoitetut liian pienet valjaat. Varsinainen ongelma on valjaiden "väliremmi", joka kulkee siis kaularemmin ja kainaloremmin välissä rintaa pitkin. Se on aivan liian lyhyt ja tämän takia valjaat hankaavat kissani kainaloita. Vapaana en voisi kuvitellekaan päästäväni kissaa ulos, asunhan melkein kaupungin keskustassa. Siksi kysynkin: Voiko kissalle laittaa pienelle koiralle tarkoitetut valjaat, vai onko näillä kahdella eläinlajila merkittäviäkin rakenteellisia eroja, jotka estävät tämän?
Kissalle pienet koiran valjaat?
2
647
Vastaukset
- siis....
se väliremmi kissan kaulan alitse?
Itse olen laittanut sen aina niskan päältä,
kun siinä on se systeemi mihin laitetaan talutushihna kiinni.
Voithan ottaa kissasi mukaan eläinkauppaan, ja pyydä sovittamaan jotain koirien valjaita :) - Kahden kissan omistaja
Vastaus tulee aika myöhään, mutta josko ongelmasi ei ole vielä ratkennut.. Eli meidän kissalla on ollut suuren kokonsa takia samainen pulma. Eläinkaupasta (Musti ja mirri) suositeltiin kanin valjaita, koko xl. Valjaissa on vain yksi lukko, joka tulee kissan mahan kohdalle. Kaulan ympäri menee "lenkki". Näin ollen ongelmallisen lyhyttä väliremmiä ei ole lainkaan. Nämä valjaat ovat toimineet meillä todella hyvin eikä kissa tunnu yhtä vaivautuneelta kuin ennen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59814Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723