Olisiko kellään kokemuksia ko. hotellista, kuuluu Finnmatkojen hotellitarjontaan? Muutenkin Alcudia vinkkejä kaipailisin lapsiperheelle, jossa lapset matka-ajankohtana 8kk,6v. ja 8v. Entä kokemuksia Alcudian säistä syyskuun alussa?
Kokemuksia Alcudiasta ja Estrella de mar hotellista
1
1165
Vastaukset
- käynyt
Hei! Kävin neljä vuotta sitten Alcudiassa lomalla kesäkuun alussa. Oli lapsiystävällinen paikka, sateenvarjorattaita sai vuokrattua paikanpäältä ja lapsia näkyi katukuvassa enemmän kuin muissa kohteissa, joissa olen käynyt. Ranta oli aivan ihana ja loivasti syvenevä. Kelit on varmaan aika kivat syyskuun alussa, kävin monta vuotta sitten siihen aikaan ja lämmintä piisasi. Ainoana miinuksena voisin sanoa, että siellä oli tosi paljon englantilaisia jalkapallointoilijoita lippuineen päivineen ja mölysivät iltaisin baareissa kun olivat katsomassa matsia.Kaiken kaikkiaan kiva paikka. Kannattaa käydä Alcudian vanhassa kaupungissa, joka on parin kilsan päässä. Se on pieni ja idyllinen, sinne pääsee bussilla tosi helposti ja nopeasti. Alcudian satama-alue oli kanssa kivan näköinen paikka. Hyvää lomaa teille ja auringonpaistetta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722