Kauriin kanssa sopii

kaurisshh

enempään ystävänpäivän viettoon seuraavat: toinen kauris, härkä, rapu ja neitsyt. Siinä ne. Muistakaa kiertää muut kaukaa, koska nämä hömppäjutut sanovat, että:

Kavereiksi sopivat: kalat ja vaaka, jouskari VOISI ehkä olla parempikin ystävä, jos oltais paljon matkan päällä:)

Vaarallisia kauriille ovat: jellona ja skopu (skopun kanssa ehkä voisi ajatella, mutta hyvin harvinaista)

Aivan erilaisia luonteita edustavat: oinas, veskari ja kaksoset. Oinaan kanssa tulisi tappeluja, veskarille ei kauriin sarvet riittäisi ja kaksoset vaan on niin kaksoset:)

http://www.expressen.se

6

1608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kapricorn

      Voi näitä hömppäjuttuja! Jos näiden mukaan eläisi, pitäisi kysyä muka jokaiselta vastaantulevalta, mitä merkkiä hän edustaa.

      Itse en ole tyypillinen kauris, eli mikä sitten olen. Entä sitten jos, kuten edellä, kauris on jouskari?

      Mutta käytännössä olen kyllä huomannut tulevan hyvin toimeen juuri toisen kauriin, härän, ravun ja neitsyen kanssa jostain syystä. Luonteet, ajatuksenkulku, se on jotain vaan, joka kulkee samoja latuja. Kaikki ihmisiä ei voi ymmärtää, eikä kauristakaan tietenkään voi monetkaan ymmärtää.

      Esimerkiksi jos olet ystävällinen, toinen voi tulkita sen imarteluksi, toinen ihastuneen käytöseksi ym. Mutta toinen taas ymmärtää sen niin kuin on tarkoituskin, ja on iloinen siitä, kun joku jaksaa huomioida toisen ihmisen siten, että jaksaa olla ystävällinen. Luonteet ovat erilaisia, sille ei voi mitään.

      Ja jos luonteet ovat erilaisia, eikä ymmärretä toisiaan, ei mikään viesti mene perille sellaisena kuin viestin lähettäjä sen haluaisi menevän, vaan tuntuu siltä, että kaikki vääristellään ja väännetään joksikin muuksi kuin mikä oli tarkoitus. Sellaisissa tapauksissa voidaan sanoa, että osapuolet eivät tosiaankaan ymmärrä toisiaan.

      • aika

        tyypillinen kauris ja huomannut että minulle parasta seuraa kavereina/kumppaneina ilma ja tulimerkit.Oinaat varsinkin huippuja,todella käy yksiin.
        Yksi kauris miehen roikale joukossa jolle aikoinaan menetin sydämeni mutta yllätys yllätys.oltiin liian samanlaisia ja oli yhtä sarvien kolistelua koko suhde.
        Nyt kihloissa ihanan,hurmaavan vaakamiehen kanssa
        joka paras minulle!


    • jellonaMan

      ihastumasta estä, vaikka ei yhtään sitten sovittaisikaan? Vai tietääkö sen jo siinä vaiheessa??

    • kaurismami

      eihän sille voi mitään. Mutta jos on naimisissa niinkuin mami, ei voi perhettä ja kotia rikkoa. Tämä on mamin periaate!

    • nauris..

      vaan katselin huvikseni tuolta naapurimaan linkistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3013
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2354
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2092
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1933
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. 161
      1231
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe