oinasta, meillä on töissä yksi oinas. Muita hän "kiusaa" töissä, mutta itse olen hänelle kuin ilmaa. Hyvin tullaan juttuun sitten kun itse aloitan keskustelun, muuten ollaan ihan hiljaa. Onko tämä joku oinaan tapa sitten "sanoa" ettei voida olla edes kavereita?
ei,
4
857
Vastaukset
- saa.
oinaan suhtautumaan johonkin ihmiseen niin välinpitämättömästi? Ettei voi edes moi sanoa...itse ainakin töissä tervehdin työkavereita, vaikka en pitäisikään ihmisestä kauheasti.
- myös oinas
en löydä tuota piirrettä itsestäni, vaikka oinas olenkin.
tosin tiedän monia oinaita, jotka eivät ole sinut itsensä kanssa ja purkavat siten epävarmuuttaan/kateuttaan toisiin :( - oinas oinas
Minä itse oinas ja hyväntuulinen aamulla, toivotan myös niille mököttäjille huomenet ja jos ei vastaa ni voi voi, meillä on porukassa yksi aamun myrkkysuu ja ei todella oinas.
- lähimpänsä!
Olet oikeilla jäljillä tuossa oinaan hienovaraisessa tavassa jättää sinut huomiotta. Oinas valitsee seuransa, jättäen siihen sopimattomat aktiivisen huomion ulkopuolelle. Kaikkien kanssa toki tullaan juttuun, kuten huomaat puhutellessasi oinasta.
Itse harjoitan karsintaa jo aivan tiedostamatta, esim, niin ettei ystäväpiirissäni ole tupakoitsijoita lainkaan. Töitä toki heidänkin kanssaan teen, ja asiasta puhun. Mutten mitään ylimääräistä. Tervehdin kyllä kaikkia, se kuuluu ihan työhön.
Ehkä itsessäsi on jokin piirre joka oinasta ärsyttää, ei hän sitä sinulle tule koskaan myöntämään, jos kysyt asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1061918- 2421696
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos611086Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311030Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K62980En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k66949Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉63838Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37837The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6821Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49805