Menivät virpomaan hallin Kristukselle, jonka nimissä on tapettu kymmeniä miljoonia ihmisiä.
http://www.kotimaa.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=7821&Itemid=38
Viimeinen HPK:n ottelu
6
671
Vastaukset
- boikottiin
En enää koskaan mokomassa herran temppelissä käy.
- otsikko johti
harhaan. luulin, että nyt siitä sakista päästiin lopullisesti eroon. että ois tehny konkurssin tai jotain...
- Uskovainen mies
Onhan toi nyt hieman kornia siunata jääkiekko hallia, jossa pääsääntöisesti hampaat irvessä, verenmaku suussa taistellaan omasta voitosta, omasta kunniasta. Fanaattisimmat fanit vihaavat vastustajia ja kannatuskulttuuriin kuuluu huudella törkeyksiä vastustajille (Varmaankin vain lähimmäisen rakkaudesta). Totta on, että kyllähän rakennuksia siunataan, mutta että tällainen areena, jonka nimi PARTIA viittaa vahvasti myös aseteollisuuteen.
Toisaalta. Eikö kirkonkin ole hyvä noudattaa sitä periaatetta, että "Mennään mielummin kalaan sinne, missä on jotain ongittavaa". - kun olis ollut
Uskovainen mies kirjoitti:
Onhan toi nyt hieman kornia siunata jääkiekko hallia, jossa pääsääntöisesti hampaat irvessä, verenmaku suussa taistellaan omasta voitosta, omasta kunniasta. Fanaattisimmat fanit vihaavat vastustajia ja kannatuskulttuuriin kuuluu huudella törkeyksiä vastustajille (Varmaankin vain lähimmäisen rakkaudesta). Totta on, että kyllähän rakennuksia siunataan, mutta että tällainen areena, jonka nimi PARTIA viittaa vahvasti myös aseteollisuuteen.
Toisaalta. Eikö kirkonkin ole hyvä noudattaa sitä periaatetta, että "Mennään mielummin kalaan sinne, missä on jotain ongittavaa".tuossakin rahanvaihtajien temppelissä silloin paikalla, niin olis saattanut alkaa läski tummumaan.
Kyllä on rienausta, totisesti.
Jää ei kauan Helvetissä luista.
- Jumalan pilkka pannaan
HPK on joillekkin suuri epäjumala, ja seurauksena on paikka missä nahka palaa ja jää sulaa.
- A<<<<
VEIKKAAN ETTÄ HPK NAPPAA SM-KULTAA KAUDELLA 2008-2009
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579