Länsi-Savo

olipahan taas

Olipa komeaa aloittaa sunnuntain ruhallinen lehden lukuhetki katsomalla etusivulla lähes alastonta vanhaa naista.

Mikä on Länsi-Savon lukijoiden keski-ikä?
MIkä on toimittajien keski-ikä?

Madonna, Madonna Madonna......tulee jo yliannostusta. Entäs sitten heinä -elokuun lehdet, ei varmasti L-S jätä päivääkään väliin etteikö Madonnasta kirjoitetlla.
Yksikään Länsi-Savon juttu Madonnast ei yllätä, hänestä tiedetään jo aivan kaikki.

Kirjottakaa sitten kohu-uutinen, kun ilmoitetaan, että keikka todennäköisesti peruuntuu...

16

1141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vittu..

      kyllä ne on jollain melkosen pieniä noi narisemisen aiheet. Mutta niinhän seon että kun ei ole mitään mistä oikeasti narista ja rutkuttaa, mutta jos luonteeltaan on sellainen rutisija, niin sitten se valituksen aihe on löydettävä vaikka lehden etusivulta.

      • sen että saa narista

        mistä haluaa. Ymmärrettävästi kyseistä kirjoitusta ei olisi julkaistu lehden yleisönosastolla eikä muutakaan lehteä koskevaa, vaikka kaikkea muuta soopaa kyllä julkaistaan. Mutta sananvapauden nimissä voimme nykyisin kirjoitella sitä mitä haluamme ja olla mitä mieltä haluamme ja tuoda sen julki. Vaikka sen jos lehden toimittajat tuntuivat toopeilta.


      • riekkoriitta
        sen että saa narista kirjoitti:

        mistä haluaa. Ymmärrettävästi kyseistä kirjoitusta ei olisi julkaistu lehden yleisönosastolla eikä muutakaan lehteä koskevaa, vaikka kaikkea muuta soopaa kyllä julkaistaan. Mutta sananvapauden nimissä voimme nykyisin kirjoitella sitä mitä haluamme ja olla mitä mieltä haluamme ja tuoda sen julki. Vaikka sen jos lehden toimittajat tuntuivat toopeilta.

        Ja se samainen sananvapaus kai sallii melkein kaikenlaatusiten juttujen aiheet lehdelle.
        Aika ohkainen olisi sunnuntain länkkäri jos siinä saisi olla vain sellaisia juttuja jotka eivät ärsytä ketään.
        Minäkin kommentoin tyttärelle tätä Madonna-tuputusta mutta ymmärrän että joku muu voi himoita lukea juttuja hänestä.
        Omasta mielestäni hänen musiikkinsa on yhdentekevää eikä hän ole kaunis katsella.


      • käännä sivua
        riekkoriitta kirjoitti:

        Ja se samainen sananvapaus kai sallii melkein kaikenlaatusiten juttujen aiheet lehdelle.
        Aika ohkainen olisi sunnuntain länkkäri jos siinä saisi olla vain sellaisia juttuja jotka eivät ärsytä ketään.
        Minäkin kommentoin tyttärelle tätä Madonna-tuputusta mutta ymmärrän että joku muu voi himoita lukea juttuja hänestä.
        Omasta mielestäni hänen musiikkinsa on yhdentekevää eikä hän ole kaunis katsella.

        Eikse juttu mee piiloo ku kääntää sivua


    • on rennompi

      Jutut ovat sunnuntaisin hieman rennompia, kuten Hesarissakin. Ihan hyvä niin, eikä minua yksi madonna kannessa per vuosi haittaa.

    • Keski-ikäinen vaan ei vanhus

      Vain asennevammainen luuseri nimittää keski-ikäistä naista vanhukseksi.
      Sitäpaitsi mikä on vanhus?
      Appeni joka on jo 80 ei ole vanhus, ikääntynyt kylläkin.

      Koetin nähdä meille tulevan Länkkärin etusivulla sinne piilotetun lähes alastoman vanhuksen, mutta ei meidän lehdessämme sellaista ollut.
      Keski-ikäisen Madonnan kuva oli ja siinä hänellä oli päällänsä työasunsa, ei ollut läheskään alaston.
      Toisetkin etusivulla esiintyneet naiset olivat vaatetetut.

      Meidän perheemme rauhallinen sunnuntaiaamun kahvittelu ei tuosta mitenkään häiriintynyt.

      Aloittajan RUHALLINEN lehden lukuhetki lienee sitten mennyt aivan pipariksi.
      Se jää nähtäväksi miten paljon kesällä Madonnasta Länkkärissä kirjoitellaan, aloittajan sanoin "kirjoitetllaan".

      Taisi todellakin ap. saada sydämen rytmihäiriöitä kun naisen kuvan näki..... .

    • lipetti joope

      tuolla mainintaa c-marketmyyjä ketjussa....
      Nyt myykää, myykää lippunne.. saatte vielä rahat pois ja hyvällä korolla...ma/ti on jo viimeistään myöhäistä, muuta kuin murehtia "panttina" olevia rahoja..

    • Lukee

      Länsi-savoa, joku maalaisjuntti savosta!!!

      Lopetin em. lehden luvun vuosia sitten, jukurtit ja mp sitä sun tätä EVVK.

      Ei enää ikinä Länsi-savoa!

      • vanhava nimi

        lehdelle ja eikä yksi madonnan juttu tee siitä citylehteä. Ei varsinkaan jos se kopio.


      • .........
        vanhava nimi kirjoitti:

        lehdelle ja eikä yksi madonnan juttu tee siitä citylehteä. Ei varsinkaan jos se kopio.

        Suomi on puolillaan vanhahtavia sanolehtien nimiä - Länsi-Savo ei ole poikkeus.


      • ......... kirjoitti:

        Suomi on puolillaan vanhahtavia sanolehtien nimiä - Länsi-Savo ei ole poikkeus.

        Johtuisiko yksinkertaisesti siitä, moternimmat ja citymmät newskipaprut ovat varsin lyhytikäisiä;)


    • xxxxxxxxxxxx

      No kyllä Madonnan kroppaa katselee ihan mielikseen.
      Harvalla 50v naisella on vartalo yhtä timmissä kunnossa.

      • niin treenatut

        suonikkaat käsivarret, jotka muistutti enemmän miehen käsiä.
        Naisen kuuluu näyttää naiselta, eikä minusta ole hänellekkään eduksi liiallinen treenaaminen.


      • xxxxxxxxxxxx
        niin treenatut kirjoitti:

        suonikkaat käsivarret, jotka muistutti enemmän miehen käsiä.
        Naisen kuuluu näyttää naiselta, eikä minusta ole hänellekkään eduksi liiallinen treenaaminen.

        En nyt laskis pelkkiä käsiä kropaks.

        Ja naisen kuuluu näyttää naiselta, eli niinkuin suomessa, pituus 158 ja paino 102 naama kaljapöhössä ym naisellista.

        No joo ei sentäs kaikki :)


      • teinipimut
        xxxxxxxxxxxx kirjoitti:

        En nyt laskis pelkkiä käsiä kropaks.

        Ja naisen kuuluu näyttää naiselta, eli niinkuin suomessa, pituus 158 ja paino 102 naama kaljapöhössä ym naisellista.

        No joo ei sentäs kaikki :)

        paljon kiihottavampia kuin Madonna. Joskin sellainen ajattelu pervoa eikä kovin sivistävää, että mikä näyttää kiihottavalta ja mikä ei. Se pornolehtikamaa.


    • vaikka

      Vartiotornia, jos Madonna lehden kannessa noin paljon ahdistaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe