Miksi ihmeessä sampopankki ei toimi? Meillä on java,joka on sampopankin ohjeiden mukaisesti välimuisti tyhjennetty sekä explorerista ja javasta, mikään ei auta. Tulee vaan ilmoitus että "koneesi ei tue live connectia". Voisiko joku selventää että mitä?
Eikö se selain 8:ssa tule automaattisesti, vai ?
Sampopankki ei toimi
6
922
Vastaukset
- hyvä jos
valmiilla pääset. Sivutekniikka ei ole ollut tanskalaisten vahvimpia lajeja Sammossa.
Koeta toisella selaimella mobiilipankkia, jos sinne pitää päästä:
https://suomi.sampopankki.fi/link/3gmobilbank- APUA haluava
miniverkkopankki toimii, mutta siinä ei ole kaikkia ominaisuuksia joita tarvitsee. Eli haluan sinne "normaaliin" pankkiin. Hätätilanteessa on tietty tuo äskeinen miniverkkopankki käytössä.
- Testausivu
Ensin minulle tuli tuo sama että selian ei tue live connectia täällä.
http://www.sampopankki.fi/fi-fi/Henkiloasiakkaat/Verkkopankki/TarvitsetkoApua/TarkistaTietokoneesi/Pages/TarkistaTietokoneesi.aspx
Minulla on IE7. Noh, menin uudestaan niin sitten näytti vihreetä toisella yrittämällä. Muistatko yhtään tuliko sinulle e-safekeyn latauskehoitus tai oletko ladannut sen aiemmin kun ensimmäistä kertaa vierailit sivulla. Sitä on vaikea löytää kyllä' koneesta jotta vois tarkistaa onko se ladattu. Kyllä siellä lukee että tukee IE6 desta ylöspäin olevia versioita. - ööööh..
..eivät tunnista tai tue mitään testausvaiheessa olevaa selainta, kuten sinulla Explorer 8 Betaa.
Miksi ylipäätään otit keskeneräisen kokeiluselaimen?
Mitä hyötyä ? Ei mitään.
Voit Explorer 8:n poistaa jolloin palautuu Explorer 7:än, ja sen pankkisi tunnistaa.- APUA haluava
Kiitos kaikille! Koneelta poistettu 8:si ja laitettu tilalle 7:ska. Nyt toimii, mutta on kyllä tuskaisen hidasta, se on varmaankin sampon syytä..?
- Sampossa
APUA haluava kirjoitti:
Kiitos kaikille! Koneelta poistettu 8:si ja laitettu tilalle 7:ska. Nyt toimii, mutta on kyllä tuskaisen hidasta, se on varmaankin sampon syytä..?
ollut taas joku häiriö?
Minä käytän Windows7-beta käyttistä ja IE8-beta -selainta. Ongelmia ei ole ollut sen jälkeen kun latasin uusimman Javan ja Adobe Readerin.
Readerista piti ladata XP-lle tarkoitettu versio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628