Kutsu tulla saa,
hipasit, sipasit,
tuntevaa.
Jätit säteen,
heräs siivilleen,
kiirii ylös lauluin.
Hiljaisuus
hennoin silmuin,
hunnun alla.
Uinuvaan huntuun,
katsees tunkee.
Yksin rannoilla kulki,
hunnun alle,
kasvonsa sulki.
Jokainen kevät,
muistutti,
askeleet yhdet,
rantahiekkaan jäi.
Kaipuun, ikävän,
venhojen laulua,
veden syliin unohduksiin.
Uus kevät
muistaa tulla,
herää, herää,
hunnun alla.
Jo monet keväät,
itketyt rannat,
imeytyneet.
Nostaa
hunnun kasvoiltaan,
lämmin hiekka,
kutsuva syli.
Aurinkolaiva
kutsuu teille,
yltä putoaa,
uinuva huntu.
Aurinkolaivaan
6
224
Vastaukset
- Minanoita
Aurinkolaivan
matkustaja
ottaa mukaansa
kauniita muistoja
syksystä
talvesta
astuu laivan kannelta
suoraan kevääseen...
Sinulle Liisa kiitos kauniista
runostasi =)))- TöllinLiisa
Katsoo alle hunnun ja
sieltä esiin tahtoo,
mukaan, aurinkolaivaan.
Sivellin hipoo
joskus se jää, jää,
tuota yhtä kohtaa.
Minänoita
aurinkolaiva jo seilaa,
hyvää alkanutta viikkoa,
kiitos ajatuksilles....Liisa
- *MURUKULTA*
Syvä ja vallan kaunis runosi, jokainen säkeistösi kuin koru.
Vaikka askeleet tuntuu raskailta, tulee uusi aika jälleen ja herättää
"Aurinkolaiva
kutsuu teille,
yltä putoaa,
uinuva huntu."
Pakkasen vaeltaessa nurkissa Murukulta lämpiminen tuntein vilkuttaa
hyvää alkavaa viikkoa sinne Liisa ja kiitos tästä lukuhetkestä! :)- TöllinLiisa
Kyllä se mitä evääks annettu,
murusinaki esiin siihen omalle ,
pienelle paikalle vain.
MURUKULTA
aurinkoista päivää jossa jo keväistä,
linnut meille kertoo, kevään askelista.
Liisa kiittelee hyvää alkanutta viikkoa
- kaaru
Taitavasti koottu runo, minun makuuni:)
Aurinkoista tiistaita sinne...Semmoset oli eiliset tunteeni,
onan tuota huntua kannettu ja
sen kätköissä lymyilty.
Aurinko armas taas meille ,
iloksemme tullu,
lämpöään valoaan suo,
niin tasapuolisesti.
Se mikä murtaa
rakkaus hunnun allekki saapuu,
sen läsnäoloa,sille kiitos.
Sinua jo ehdin kaivata,
sanas niissä lämpöä,
helminä otan ne vastaan.....Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427
