Mistä löytyy säädylliset

morsiuspuvut??

Siis oon etsiskellyt säädyllisiä morsiuspukuja, mutta niitä on erittäin harvassa. Ihme jos sattuu löytämään nettihalulla sellaisia. Niin ja tietenkin ehtona kans, että on sekä säädyllinen että kaunis!

Ihmettelen, että miksi pilvin pimein olkaimettomia tai jotain rintaliivi-olkaimisia. Mä kun en halua koko seurakunnalle elimiäni näyttää. Mun mielestä kaikkien ei tarvikaan tietää, miltä morsian näyttää vaikkapa rinnoista tai selästä tms. Ei kyllä miehetkään näytä itseään silleen paljastavan.

Ja uskon, että on muitakin, jotka haluavat kunnollisen hääpuvun.

9

1590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miiuska76

      Käyppä katselemassa jossain pukuvuokraamossa. Itselläni oli puku vuokralla Suomen Pukuvuokraamosta, ja vaikkakin omani oli olkaimeton, niin sieltä löytyy kaikenlaisia mahdollisuuksia, eri väreissä ja eri kokoisina. Loistavaa palvelua ja helppoa.

    • Rouva jo

      Ei täällä meilläkään löytynyt hääliikkeistä mitään muuta mallia kuin näitä olkaimettomia. Ja minähän en sellaista ottanut, en halunnut olla mikään tusinamorsio.

      Anoppi ompeli minulle pitkähihaisen silkkipuvun, oli aika samanlainen kuin Haukion Jennillä :o)

      • epäolennaista.....

        Epäolennaistahan tää on, mutta kuka on Jenni Haukio?


      • Riepake
        epäolennaista..... kirjoitti:

        Epäolennaistahan tää on, mutta kuka on Jenni Haukio?

        Heippa!

        Jenni on Porilainen runoilija ja mukana poliitikassa... mutta tutummin Suli Niinistön vaimo


    • ---

      Minä teetin osittain samasta syystä. Ja sain juuri mieleiseni ja pienemmällä rahalla kuin jos olisin ostanut valmiin puvun.

    • evisx

      Hei, en ole varma onnistuiko kuvan osoitteen liittäminen, mutta
      tältä nettisivulta löytyi ainakin hihallisiakin hääpukuja.
      kruunuhinnat voi nykyään jakaa 10:llä.
      http://www.bridaloutlet.se/bridaloutlet/images/shop/9-44 large.jpg
      http://www.bridaloutlet.se

    • ....

      Hei,
      Osta tai teetä olkaimettomaan pukuun erillinen yläosa esim. joku bolero. Ystävälläni oli olkaimettoman puvun päällä pitkähihainen, tyköistuva bolero ja oli todella kaunis.

    • että haluat

      muutakin kuin olkaimettoman iltapukumaisen hääpuvun. Valokuvaamojen ikkunoissa ei muuta näy kuin ylhäältä kovin avonaisia, olkaimettomia, hihattomia kolttuja. Missä on morsiamen persoonallisuus? Kauniinkaaliset, jotka etiketin osaavat, eivät esiinny omissa häissään avoimissa iltapuvuissa. Etsi netistä kuvia vaikka Ruotsin kuningasparista, Tanskan kuninkaallisista, samoin Norjan. Kaikilla on puvuissa hihat ja säädyllinen kaula-aukko.

    • kevät morsian

      Minäkään en välitä niistä nykymuodin mukaisista hihattomista tai over-shoulder malleista.

      http://www.sheplers.com/womens/wedding_dresses/western_wedding/

      Tuolta löytyy yksinkertaisia malleja ja hihallisia! En sitten tiedä onko sinun tyyliäsi. Ei ne minusta mitenkään erityisesti western-tyyliä ole vaikka muuta väitetään? (Ehkä ne ovat vähän vanhanaikaisia??) Laittaa vaan jotkut tavalliset avokkaat, ettei noita mitä kuvissa näkyy. Eikä missään nimessä sitä hattua, johon on yhdistetty huntu. :)

      Luotettava paikka en tosin ole hääjuttuja sieltä tilannut, mutta muuta kyllä useampaankin kertaan. Sieltä ei enää löydy sitä mallia, jonka olisin halunnut (ei ollut meille ajankohtaista silloin vielä). Se oli vielä vähän pidempi malli ja takana nyörit yms. Oli todella kaunis puku. :(

      Puvuissa on reilut saumanvarat, että voi sitten käyttää ompelijalla tarvittaessa. Siinäkin mielessä turvallista tilata, vaikka ei pääse kokeilemaan etukäteen. Silti vaikka ompelijalle joutuisi maksamaan, niin ei tule mielestäni kalliiksi, koska on sen verran edullinen puku.

      Esim. tuon lyhythihaisen hinnaksi tulisi toimituskuluineen tullimaksut ja ALV yhteensä 132,86€. Kuriiri hoitaa tullauksen ja toimittaa paketin kotiovelle tuohon hintaan. (jos haluaa tullata itse, niin säästää vielä 15€)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe