Kenelläkään vinkkiä? Omaan Audi A4 1.8 Avant -98, ajettu 170tkm. Vimme syksynä vaihdettu kaikki iskarit nivelet. Häiritsee kuitenkin ns. terävä "naksahdus/kolahdus" etupäästä jarrutettaessa tai käännettäessä autoa oikealle pienen kivetyksen yli...katsastuksesta kuitenkin läpi!!! Epätietoinen.
Audi A4:n etupää "kolahtaa"
5
805
Vastaukset
- eikun vain tutkimaan
voi johtua melkein mistä vain eikun vain tutkimaan.
nimimerkillä oman audin etupäässä välillä narisee ja välillä kolahtaa, eikä vielä tietoa mikä sen aiheuttaa. katsastuksessakaan ei mitään sanomista etutuennassa.- Tyyppivika,ei
Syytä huoleen.
- Audeillut
Tyyppivika,ei kirjoitti:
Syytä huoleen.
Ei ole etuvetoisen tyyppivika, mutta Audissa näitä etupään osia saa /joutuu vaihtamaan kyllä kohtuuttoman usein. Audi kun ei vielä osaa tehdä kestäviä autoja. Minulle riitti yksi esimerkki.
- niin mm. Volvo, BMW jne
Audeillut kirjoitti:
Ei ole etuvetoisen tyyppivika, mutta Audissa näitä etupään osia saa /joutuu vaihtamaan kyllä kohtuuttoman usein. Audi kun ei vielä osaa tehdä kestäviä autoja. Minulle riitti yksi esimerkki.
Volvoissa, Bemareissa jne ihan samanlaisia vaivoja. Kun monivarsituenta toteutetaan noinkin heikoin vahvuuksin, ei osat ole ikuisia. Varsinkin kun alihankkijat tekevät sitten vielä täyttä paskaa, niin kierre on valmis.
Mutta onneksi noita on niin helppo vaihtaa. Tosin minulla ei mennyt 100tkm vain kaksi tukivartta. - hondamazda
niin mm. Volvo, BMW jne kirjoitti:
Volvoissa, Bemareissa jne ihan samanlaisia vaivoja. Kun monivarsituenta toteutetaan noinkin heikoin vahvuuksin, ei osat ole ikuisia. Varsinkin kun alihankkijat tekevät sitten vielä täyttä paskaa, niin kierre on valmis.
Mutta onneksi noita on niin helppo vaihtaa. Tosin minulla ei mennyt 100tkm vain kaksi tukivartta.Juuri näin, lähes kaikissa nyky autoissa samaa vaivaa, joskus kestää joskus ei.
Ja kun käyttäjä virheistä ei puhuta mitään.
Ja mitä ajettavampi auto -siis etupään osat liikkuu ja toimii ne myös ikävä kyllä kuluu.
Vanhaan 200 sarjaseen volvoon mikään koskaan muuttunut ja kulunut mutta kyllä se oli kamala, kankea ajettavakin vertaa mihin tahansa vanhempaan keksintöön.
Nukyään kaikissa samoja vaivoja audista volvoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849