mulla on 4 kuuri menossa ja rötgen kuvissa tauti on jo otsaonteloissa.Mitä siitä voi seurata, meneekö aivot? Onko kellään tietoa asiasta?????
poskiontelotulehdus
17
2537
Vastaukset
- suosittelen
Laita kynnen palat sieraimiin, alkaa räkä irrota. Syö sitä myös paljon. Laita valkosip.murskaa sukkiin jalkapohjia vasten yöksi.
Homeopatiasta voisit myös saada apua, ainakin minä olen saanut.
Pahimmassa tapauksessa täytyy leikata otsaontelot.
Koeta hoitaa. Tsemppiä ! - minä vaan
Jos antibiootti ei yksin auta, sulle tehdään seuraavaksi poskiontelon huuhtelu.
- Nimetön
Ei minulle onnistunut,oli liian ahtaat ontelot ja varmaan kierot suoralle neulalle!
- Nimetön
Minulle ei voitu tehdä punkteerausta,liian ahtaat ja kierot ontelot!
- ja otsaontelo
Nimetön kirjoitti:
Minulle ei voitu tehdä punkteerausta,liian ahtaat ja kierot ontelot!
tulehdukset hoidetaan antibiootilla. Vaikkei poskionteloita onnistuta bukteeraamaan niin otsaontelobukteeraus onnistuu varmasti, poraavat reiän otsaan ja huuhtelevat, aivoilla tuskin on vaaraa.
- aloittaja
ja otsaontelo kirjoitti:
tulehdukset hoidetaan antibiootilla. Vaikkei poskionteloita onnistuta bukteeraamaan niin otsaontelobukteeraus onnistuu varmasti, poraavat reiän otsaan ja huuhtelevat, aivoilla tuskin on vaaraa.
tulehdukseen ei apua antibiooteista eikä penisiliinikuureista ole ollut.Poraaminen kuulostaa kamalalta!!!Mitä voi seurata jos ontelot ei parane??
- Nimetön
Ihmettelen,miksi sulle on mätetty tota antibioottia noin valtavasti.Oli ittelläni samaa jonkin aikaa,kunnes lääkäri sanoi,nyt laitetaan ontelot kuntoon .Neljä kertaa kävin huuhtelussa ,eikä tulehdusta ole ollut 4 vuoteen.
- aloittaja
Mulla ei aikasemmin ole ollut ontelotulehduksia.En tiedä mitään esim. huuhtelusta.Tarkoittaako se että ensin pitäs punkteerata ne reiät nenän sisään?Jos täytyy niin sitä ei voida mulle tehdä,kun punktio ei onnistunut.Hiivatulehd. sain suuhuni johon myös lääkitys!
- ''''
aloittaja kirjoitti:
Mulla ei aikasemmin ole ollut ontelotulehduksia.En tiedä mitään esim. huuhtelusta.Tarkoittaako se että ensin pitäs punkteerata ne reiät nenän sisään?Jos täytyy niin sitä ei voida mulle tehdä,kun punktio ei onnistunut.Hiivatulehd. sain suuhuni johon myös lääkitys!
Millaisia oireita sulla on tuosta hiivatulehduksesta suussa?
- aloittaja
'''' kirjoitti:
Millaisia oireita sulla on tuosta hiivatulehduksesta suussa?
Oireina oli hieman punottavat suun limakalvot,kieli on kipeä ja kirvelevä siihen tulee helposti pieniä rikkeimiäja joku pahkura ilmaantu kans tänään.Suu maistuu pahalta ja on epämiellytävän tuntuinen.Mitään peitteitä ei ollut.Testi oli helppo ottaa,tobsupuikolla pyöräytetiin näyte kielestä ja poskista.Ilman reseptiä ei apteekista saa lääkettä.Mulla on nyt 60kpl 4vrk imeskely tabuja,toinen päivä menossa,ne sulaa tosi hitaasti muttei saa pureskella.Lisäksi suupielet on kuin rikki ja iho punottaa!
- aloitaja
aloittaja kirjoitti:
Oireina oli hieman punottavat suun limakalvot,kieli on kipeä ja kirvelevä siihen tulee helposti pieniä rikkeimiäja joku pahkura ilmaantu kans tänään.Suu maistuu pahalta ja on epämiellytävän tuntuinen.Mitään peitteitä ei ollut.Testi oli helppo ottaa,tobsupuikolla pyöräytetiin näyte kielestä ja poskista.Ilman reseptiä ei apteekista saa lääkettä.Mulla on nyt 60kpl 4vrk imeskely tabuja,toinen päivä menossa,ne sulaa tosi hitaasti muttei saa pureskella.Lisäksi suupielet on kuin rikki ja iho punottaa!
Kuuri loppui ja pää räjähtää! Täytyykö aloitaa 5:s antibiootti kuuri? Ontelot ei niin tukossa mutta se pään särky otsassa sietämätön,en jaksa enää olla.
- pikku-anni
aloitaja kirjoitti:
Kuuri loppui ja pää räjähtää! Täytyykö aloitaa 5:s antibiootti kuuri? Ontelot ei niin tukossa mutta se pään särky otsassa sietämätön,en jaksa enää olla.
mene päivystykseen tai yritä ainakin mahd pian päästä otsaontelo huuhteluun tjn. Turha syödä enää viidettä antibiootti kuuria kun ne ei tunnu auttavan.sulta menee vastustuskyky kokonaan ku a:t tappaa hyvätki pöpöt.siksihän sulla on jo se hiiviski.kannattaa syödä maitohappobakteeri tuotteita.
- Nimetön
pikku-anni kirjoitti:
mene päivystykseen tai yritä ainakin mahd pian päästä otsaontelo huuhteluun tjn. Turha syödä enää viidettä antibiootti kuuria kun ne ei tunnu auttavan.sulta menee vastustuskyky kokonaan ku a:t tappaa hyvätki pöpöt.siksihän sulla on jo se hiiviski.kannattaa syödä maitohappobakteeri tuotteita.
otsaontelo huuhtelu tehdään? Jatkuva väsymys painaa, eikä olo parane.Pakko kai mennä johonkin operaatioon.
- pikku-anni
Nimetön kirjoitti:
otsaontelo huuhtelu tehdään? Jatkuva väsymys painaa, eikä olo parane.Pakko kai mennä johonkin operaatioon.
mullakin on kidassa hiivatulehdus.se uusii aina vaan.syytä en tiedä.oonkin varannu itelle lääkäri ajan asian tiimoilta.mulla ei oo ollu antibiootti kuuriakaan vuoteen ja kun nyt ku tietää mitkä oireet mulla kuuluu tähän hiivikseen ja ku miettii aikaa taaksepäin niin mulla on ollu suussa hiivatulehus jo pari vuotta!kohta tulee varmaan joku suu syöpä ku toi hiivahan vaurioittaa limakalvoja.mulla on ollu ja on edelleen käytössä sellaset lääkkeet mitkä kuivattaa suuta.luulen että niillä voisi olla joku osuus tässä kierteessä.pitäis varmaan käyttää jotain suuta kostuttavaa ainetta ja harjata hampaat sata kertaa päivässä.
- terveeltä
pikku-anni kirjoitti:
mullakin on kidassa hiivatulehdus.se uusii aina vaan.syytä en tiedä.oonkin varannu itelle lääkäri ajan asian tiimoilta.mulla ei oo ollu antibiootti kuuriakaan vuoteen ja kun nyt ku tietää mitkä oireet mulla kuuluu tähän hiivikseen ja ku miettii aikaa taaksepäin niin mulla on ollu suussa hiivatulehus jo pari vuotta!kohta tulee varmaan joku suu syöpä ku toi hiivahan vaurioittaa limakalvoja.mulla on ollu ja on edelleen käytössä sellaset lääkkeet mitkä kuivattaa suuta.luulen että niillä voisi olla joku osuus tässä kierteessä.pitäis varmaan käyttää jotain suuta kostuttavaa ainetta ja harjata hampaat sata kertaa päivässä.
Jos hiiva on vaivannut noin kauan,hyvä että olet menossa lääkäriin.Tuskin siinä pelkkä hampaiden harjaus auttaa ja hiivahan viihtyy kosteassa ja lämpymässä.Olen kuullut että jollakin hiiva on lähtenyt antibiooteilla pois vaikka toisaalta se aiheuttaa hiivan.Aika ristiriitaista. Toivottavasti saat apua pian!
- Yks vaan
terveeltä kirjoitti:
Jos hiiva on vaivannut noin kauan,hyvä että olet menossa lääkäriin.Tuskin siinä pelkkä hampaiden harjaus auttaa ja hiivahan viihtyy kosteassa ja lämpymässä.Olen kuullut että jollakin hiiva on lähtenyt antibiooteilla pois vaikka toisaalta se aiheuttaa hiivan.Aika ristiriitaista. Toivottavasti saat apua pian!
On olemassa erikseen hiiva-antibiootteja, jotka tappavat hiivasieniä. Tavallinen bakteerien tappoon tarkoitettu antibiootti voi ehkä lisätä hiivojen kasvua.
- pikku-anni
Yks vaan kirjoitti:
On olemassa erikseen hiiva-antibiootteja, jotka tappavat hiivasieniä. Tavallinen bakteerien tappoon tarkoitettu antibiootti voi ehkä lisätä hiivojen kasvua.
eikä siitä ollut paljoakaan apua!luulisin.lääkäri laitto lähetteen veri kokeeseen ja sydän filmiin.se epäili että mulla vois olla sjögrenin syndrooma.en kyllä tajua miksi se haluaa sen sydän filminki.liittyyköhän se jotenki tohon syndroomaan?sjögrenin syndrooma on sidekudos sairaus jonka oireisiin kuuluu mm. suun ja silmien kuivuus joka tietenkin altistaa hiivalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006