Kertokaapa poliisin ammatin hyviä ja huonoja puolia. Ja omia kokemuksia jos olette poliisi tai miten poliisi on teitä kohdellut. :)
Kiitos !
Kertokaa poliisin ammatin...
15
2286
Vastaukset
- 3==0
Kohta saat tietoa kun vaki-inisijät pääsevät vauhtiin. Poliisin työstä he eivät tiedä mitään, mutta heillä on mahdottomasti kokemuksia ja he osaavat poliisin työn paremmin kuin poliisin töitä jo kauan tehneet.
- totuus.
Meidän kaikkien oma pikku poliisinpalvojakin on elossa.
Nuole ihmeessä poliisin persettä vielä lisää.
- oikein.
nythän se vakiohäirikkö riehaantui. onneksi se "allekirjoittaa" viestinsä, vaikka ei edes itse sitä tajua:D
- esinahoista
kasvatettiin nimismiehiä. Mutta mitähän niistä nykyjään tulee kun ei kyseisiä nimismiehiä enää ole?
- Howdyy
Wanna be inisijät pääsee kohta vauhtii ja alkaa puhuu jotain shitii. Ne on NIIN katkerii kun on saanu sakon jostain. Oikein harmittaa niitten puolesta kun pitää jotain ammattikuntaa alkaa halveksia jos poliisi on vain tehnyt työtään ja sitten kaikki velliperseet alkaa vinee jostain pikku jutuista. :/ Get a life !
- minivan
Ja tietysti mitä ovat jättäneet tekemättä. Kas kun päivystäjä antaa tehtävät ratiolla, tai laitokselta lähtiissä. Myös ajatteluohjeet mutta ne koskee vain virka-aikaa. Tämä on sitten niin sanottu kutsumusammatti. Eikä tässä vielä kaikki vaan oikein kutsumusammatti kolmessa vuorossa !
Varkaudessa pääsi vielä eräs pyrkyri yhteiskunnallisia tehtäviä hoitamaan (valtuustoon). - 3==0
minivan kirjoitti:
Ja tietysti mitä ovat jättäneet tekemättä. Kas kun päivystäjä antaa tehtävät ratiolla, tai laitokselta lähtiissä. Myös ajatteluohjeet mutta ne koskee vain virka-aikaa. Tämä on sitten niin sanottu kutsumusammatti. Eikä tässä vielä kaikki vaan oikein kutsumusammatti kolmessa vuorossa !
Varkaudessa pääsi vielä eräs pyrkyri yhteiskunnallisia tehtäviä hoitamaan (valtuustoon).Näin ne inisijät aloittajalle jakavat tietoa poliisin töistä.
Ja hakekaa lisää rahaa sossun luukulta ja hylätkää kaikki työtarjoukset. Eläkää muiden verovaroilla tekemättä mitään. - näin on
3==0 kirjoitti:
Näin ne inisijät aloittajalle jakavat tietoa poliisin töistä.
Ja hakekaa lisää rahaa sossun luukulta ja hylätkää kaikki työtarjoukset. Eläkää muiden verovaroilla tekemättä mitään."Eläkää muiden verovaroilla tekemättä mitään."
Juuri näinhän poliisit tekevät:D - 3==0
näin on kirjoitti:
"Eläkää muiden verovaroilla tekemättä mitään."
Juuri näinhän poliisit tekevät:DNiinhän ne tekee, mutta ovat virassa ja ns.töissä ja työpaikalla.
Vai miten kutsutaan näitä työtävieroksuvia netissä roikkuvia kouluttamattomia ressukoita jotka inisevät nettipalstoilla ? Kutsutaan heitä vaikka isänmaan toivoiksi, koska he tulevat vielä maksamaan tekemättä jättämisistään. - lapa
3==0 kirjoitti:
Niinhän ne tekee, mutta ovat virassa ja ns.töissä ja työpaikalla.
Vai miten kutsutaan näitä työtävieroksuvia netissä roikkuvia kouluttamattomia ressukoita jotka inisevät nettipalstoilla ? Kutsutaan heitä vaikka isänmaan toivoiksi, koska he tulevat vielä maksamaan tekemättä jättämisistään.puolet joutuu jokainen itse arvioimaan. Ammattihan on helppo, niin kuin keskusteluista voit päätellä. Tälläkin palstalla esiintyy lukuisia kansalaisia jotka pystyvät neuvomaan kuinka ne poliisityöt pitäis tehdä. Osa niistä ei kuitenkaan ole päässyt työelämään mukaan, niin ihmettelen kun eivät ole alkaneet sitten poliiseiksi. Aikanaan kouluun oli hankala päästä. n. 4% hakijoista pääsi sisään. Mutta silloin täytyi olla armeija käytynä, osattava kirjoittaa suomea ja oltava sellaisessa kunnossa että pystyi kiipeämään mäen päälle ilman astmapiippua. No, nämä taitoiset kun nyky-suomessa on kortilla niin hakukriteerejä täytyi muuttaa. Nykyäähän on eduksi jos on nainen, jotain etnistä taustaa yms.
Mutta kyllä sieltä koulusta vieläkin valmistuu kelpo poliiseja. - Renkkainen
3==0 kirjoitti:
Vai miten kutsutaan näitä työtävieroksuvia netissä roikkuvia kouluttamattomia ressukoita jotka inisevät nettipalstoilla ? Kutsutaan heitä vaikka isänmaan toivoiksi, koska he tulevat vielä maksamaan tekemättä jättämisistään."Niinhän ne tekee, mutta ovat virassa ja ns.töissä ja työpaikalla."
Tuo oli kyllä hyvin sanottu tuo "ns. töissä". Abc!-asemalla ne kyllä paremmin viihtyvät, kuin työpaikallaan. Vai ovatko ko. asemat myös poliisiasemia, ennen olivat vain liikenneasemia?
Kyllähän oikeitakin työttömiä tuolla huotoasemien kahvioissa näkee, mutta nämä sentään maksavat itse kahvinsa ja pullansa, toisin kuin korruptiopoliisit. - kumma kyllä
3==0 kirjoitti:
Vai miten kutsutaan näitä työtävieroksuvia netissä roikkuvia kouluttamattomia ressukoita jotka inisevät nettipalstoilla ? Kutsutaan heitä vaikka isänmaan toivoiksi, koska he tulevat vielä maksamaan tekemättä jättämisistään.Palstan vakiohäirikkö se jaksaa
Miksihän sinua ei saada pakkohoitoon?
Allekirjoitat aina viestisi, vaikka et itse sitä ymmärrä:DDD - lapa
Renkkainen kirjoitti:
"Niinhän ne tekee, mutta ovat virassa ja ns.töissä ja työpaikalla."
Tuo oli kyllä hyvin sanottu tuo "ns. töissä". Abc!-asemalla ne kyllä paremmin viihtyvät, kuin työpaikallaan. Vai ovatko ko. asemat myös poliisiasemia, ennen olivat vain liikenneasemia?
Kyllähän oikeitakin työttömiä tuolla huotoasemien kahvioissa näkee, mutta nämä sentään maksavat itse kahvinsa ja pullansa, toisin kuin korruptiopoliisit.hedelmäpelejä abclla kun poliisiauton näit ? Eikös se ole sinunlaisen katufilosofin normaali oleskelupaikka? Pelejä ei vain sais pelata alle 15v ja vajaavaltaiset. Mee ihmeessä piiloon silloin kun poliisit tulee hyvin ansaitulle kahville.
Se on metka juttu että silloin kun poliisia ei näy niin inistään, sitten kun ne jalkautuu normikansan pariin niin silloinkin inistään. Ootko muuten ääliö miettinyt sitä että moni huoltoaseman pitäjä toivoo että poliisit poikkeaa heillä. Enemmän niistä on hyötyä liiketoiminnalle kun pottiin nojaajista. - Renkkainen
lapa kirjoitti:
hedelmäpelejä abclla kun poliisiauton näit ? Eikös se ole sinunlaisen katufilosofin normaali oleskelupaikka? Pelejä ei vain sais pelata alle 15v ja vajaavaltaiset. Mee ihmeessä piiloon silloin kun poliisit tulee hyvin ansaitulle kahville.
Se on metka juttu että silloin kun poliisia ei näy niin inistään, sitten kun ne jalkautuu normikansan pariin niin silloinkin inistään. Ootko muuten ääliö miettinyt sitä että moni huoltoaseman pitäjä toivoo että poliisit poikkeaa heillä. Enemmän niistä on hyötyä liiketoiminnalle kun pottiin nojaajista."Mee ihmeessä piiloon silloin kun poliisit tulee hyvin ansaitulle kahville."
Melkoisia sankaritöitä täytyy tehdä, kun on ansaittu oikeus helposti jopa puolet työvuorosta notkua eri huoltoasemien kahvipöydissä. Ottaen huomioon, että ainakin yöaikaan loput työvuorosta sitten nukutaan asemalla.
"Se on metka juttu että silloin kun poliisia ei näy niin inistään, sitten kun ne jalkautuu normikansan pariin niin silloinkin inistään."
En minä ainakaan ole noista inissyt, lähinnä siitä, että verorahoilla palkatut poliisit tärväävät liian ison osan työajasta kahvilla istuskeluun ja nukkumiseen, sen sijaan että oltaisiin näkyvillä rikoksia ehkäisemässä. Ei se Abc!-asema varmaan kaikkein pahin rikolliskeskittymä ole, että siellä tarvitsisi koko ajan päivystää.
"Ootko muuten ääliö miettinyt sitä että moni huoltoaseman pitäjä toivoo että poliisit poikkeaa heillä."
Oletkos itse ajatellut sitä, että näillä ilmaisilla kahveilla ja halvalla pullalla huoltoasemat ovat iha eriarvoisessa asemassa tavallisiin ihmisiin nähden, jotka eivät syystä tai toisesta halua tai pysty lahjomaan poliiseja palveluja saadakseen?
"Enemmän niistä on hyötyä liiketoiminnalle kun pottiin nojaajista."
Miksi jankutat noista hedelmäpeleistä? Eivät ne liity tähän asiaan mitenkään, minä myöskään en harrasta rahapelien pelaamista. - Vittuilija
Renkkainen kirjoitti:
"Mee ihmeessä piiloon silloin kun poliisit tulee hyvin ansaitulle kahville."
Melkoisia sankaritöitä täytyy tehdä, kun on ansaittu oikeus helposti jopa puolet työvuorosta notkua eri huoltoasemien kahvipöydissä. Ottaen huomioon, että ainakin yöaikaan loput työvuorosta sitten nukutaan asemalla.
"Se on metka juttu että silloin kun poliisia ei näy niin inistään, sitten kun ne jalkautuu normikansan pariin niin silloinkin inistään."
En minä ainakaan ole noista inissyt, lähinnä siitä, että verorahoilla palkatut poliisit tärväävät liian ison osan työajasta kahvilla istuskeluun ja nukkumiseen, sen sijaan että oltaisiin näkyvillä rikoksia ehkäisemässä. Ei se Abc!-asema varmaan kaikkein pahin rikolliskeskittymä ole, että siellä tarvitsisi koko ajan päivystää.
"Ootko muuten ääliö miettinyt sitä että moni huoltoaseman pitäjä toivoo että poliisit poikkeaa heillä."
Oletkos itse ajatellut sitä, että näillä ilmaisilla kahveilla ja halvalla pullalla huoltoasemat ovat iha eriarvoisessa asemassa tavallisiin ihmisiin nähden, jotka eivät syystä tai toisesta halua tai pysty lahjomaan poliiseja palveluja saadakseen?
"Enemmän niistä on hyötyä liiketoiminnalle kun pottiin nojaajista."
Miksi jankutat noista hedelmäpeleistä? Eivät ne liity tähän asiaan mitenkään, minä myöskään en harrasta rahapelien pelaamista.Vituttaa sinua ilmeisesti kun joudut omat kahvisi sekä sen pullan käntyn itse maksamaan. Poliiseille ne TARJOTAAN talon puolesta ja toivotaan vielä että tulisivat useammin käymään. Toisin kuin sinunlaiset työttömät jotka notkuvat huoltoasemilla kaikenpäivää.
Ihmettelenkin kuinka tiedät poliisien ajat kahvilla käynteihin, ja se selvitti sen että sinä norkoilet päivät yöt huoltoaseman kahviossa tarkkailemassa mitä poliisi tekee. Mene töihin.
Toinen asia mitä en usko sinun koskaan nähneen; eli mitä poliisiaseman miehistöhuoneessa tapahtuu. Siellä et ole käynyt koskaan.
Mene töihin inisijä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292925- 1191205
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6957- 58941
- 66905
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26877Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37830Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu159821Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75774