Tytöstäni tuli enkeli

Keltainen-toukokuu

Tämä ei ole vaan runo
tämä on kipeä tilitys
sanoja rakkaudesta
ja menetyksestä
Lapseni kuoli tänään
se nuorempi menehtyi

olisin ollut joutavampi
itse lähtemään täältä
aikuinen ja elänyt
nähnyt paljon, kokenut
hän ei elää ehtinyt
ei riitänyt elämää
pienellä kiltillä
tytölläni, enkeli
hänestä piti tulla

minuun sattuu
meihin sattuu
häneenkin sattui
mutta ei satu
ei ikinä enää
ei ehkä tunne
kipua, enkelit...

16

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miekko

      Voi, ystävä kallis! Kauheaa! En tiedä mitä sanoa.. Olen niin pahoillani. Otan osaa suruusi.

    • Flaika

      kädestäsi kiinni



      t.

    • Elämän alku ja sen loppu
      on niin arvoituksellinen

      itse elämä siinä välissä
      täynnä koskettavuutta

      ei kaikkea voi ymmärtää

      - vielä vähemmän tätä -
      ja onko hyväksyttävä
      ja onko se edes
      hyväksyttävää.

      Lämmin kosketus että
      puristus -osanottoni-et
      ole yksin,vaikka nyt varmaan
      siltä tuntuu...aikoinaan aivan
      lähipiirissäni aivan samankaltainen,
      joista toinen kuitenkin jäi eloon.

      Voimia Sinulle - en osaa
      juuri tähän muuta sanoa.

    • osanottoni

      suruusi, en voi edes käsittää miltä sinusta tuntuu... :(

      Voimaa ja jaksamista...

    • surun tunnen

      se ahdistaa, se suuri suru
      sitä ei voi käsittää kuin sellainen, jolle
      myös on niin käynyt. voimia paljon teilla.

    • Belethiel

      Itken täällä taas kanssasi, niin vähän voin sanoa, niin pienesti lohduttaa suuressa surussasi.
      Ei, ei enkeleitä voi enää sattua, on pieni tyttösi nyt Luojan huomassa.
      Olen niin surullinen, ei sitä sanat riitä kertomaan.

    • enkelin-tuli

      ei enkelinäkään ole paha paikka
      hetken tuntea liikkeet vaikka
      elämää vain suuremmat voimat määrää
      tuulet kuljettaa...
      sinun pois menosi olisi sille vanhemmalle väärää
      siis sinulla on tärkeä tehtävä täällä
      rakkaus...
      kuljet vahvalla jäällä.

      Voimia ja jaksamista perheellenne...
      kaikki tiet vie kotiin päin.

    • vietän kanssasi,tässä
      pimenevässä yössä...

    • ....Olen mutta osanottoni...

      Olet rantautunut.
      Edessä kultakaupunki,
      hopeinen hiekkaranta,
      marmorinen maa.

      Voimia sinulle ja perheellesi.

    • leijonakoooo

      en voi suruasi määrää edes käsittää... Lämpimin osanottoni... :(

    • olen runosi ääressä...

      Lämmin *rutistus*

    • padme_amidala

      ..onneksi sinulle on suotu kirjoittamisen lahja, niin että voit purkaa osan surua kauniiksi sanoiksi.

      "Taivaan Isän sylissä
      jokainen saa levätä."

      --

    • Keltainen-toukokuu

      haluan kiittää. Mietin laittanko edes runoa lapsestani. Kirjoitin pahaa oloani ja ikävääni, ne ovat seuranani koko elämäni, haalenevat joskus, mutta unohdu eivät milloinkaan.

      Jokainen toivoo lapselleen parempaa elämää. Ehkä hänellä onkin nyt kaikki paremmin, mitä meillä tässä maailmassa, näin ainakin haluan uskoa. On minulla toinenkin tytär, hänen vuokseen koitan jaksaa ja pysyä kasassa, että hänkin jaksaisi. Kovin teitä kiitän vielä kerran että luitte runoni.

    • Mysteriet

      Olen tässä...

      Kun sanoja ei ole
      on vain hiljaisuus
      metsän puissa

      Vaiennut lintujen laulu

    • lindalinda1

      suureen suruunne.

      Luoja on joskus epäoikeudenmukainen, emmekä me
      voi ymmärtää Hänen tekojaan.
      Nyt on vain lohtu siitä, että Häneen ei enää
      satu. Surua ei kukaan toinen voi kantaa, eikä
      kukaan kylliksi lohduttaa.

      Voimia, paljon voimia teille jotka jäitte sure-
      maan.

    • Eräs nainen

      Vaikea käsittää, kun lapsi joutuu liian aikaisin lähtemään. Voimia sinulle ja perheellesi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe