Kysysympä tässä lämpimiksi,kuinka moni tupakoi? Sain joskus 2000-2001 tayssin ihopolilta ruotsissa tehdyn tutkimustuloksen,jossa mainitaan näin-PPP: sairastavat ovat useimmin iäkkäämpiä naisia jotka tupakoivat.Menin tässä lääkäriin pyytämään salvoihin repsaa,ja lääkäri kysyi:Tupakoitko? Pakko oli vastata että kyllä,kun vaatteet haisi kessulle.Olisi hauska tietää moniko täällä tupakoi? Vastatkaa vain ei-kyllä.
PPP :tä
11
1136
Vastaukset
- lopetin
Tietääkseni PPP:tä ei voi saada jos ei tupakoi....
- Nuorehko nainen.
En ole koskaan tupakoinut enkä myöskään ole iäkäs.Minulla on sekä lievä psoriasis,että vaikea ppp.
- akm
En tupakoi, olen 46v.nainen.
- kuluu jonkin
verran.Siis kyllä.
- Tupsu2
tupakoin, kun PPP alkoi (en tupakoi enää)
Olin silloin alle 30 ja polttanut n 10 vuotta.
Ihotautilääkäri sanoi, että oireet helpottuvat huomattavasti, kun lopettaa tupakoinnin-
näin ei kuitenkaan valitettavasti käynyt !
PPP:tä sairastavista taitaa 75-80% olla tupakaoivia naisia.
- tupakoin
nainen 53.
- kyllä
Tupakoin ja diagnoosi tehty vuosi sitten. Vähentähyt reilusti mutta ei auta.Hermot menee. Jalatkin turvoksissa. Perseestä koko tauti.
- tupakkaa
Olen nyt ollut reilut 2 vuotta ilman tupakkaa.
Kämmenet ovat parantuneet, jalkapohjissa vielä löytyy pustuloita, mutta vähenevässä määrin.
Mies 54 v. - jukka
maito pois niin paranee.siis kokonaan.
- Nequam
Itselläni on tällä viikolla diaknosoitu PPP ja tupakoin kyllä, mutta olen suvussani kolmas, jolla on kyseinen ihosairaus. Onko sitten syynä tupakointi vai geenit tiedä häntä
- Kalmia
Itselläni ainakin helpotti HUOMATTAVASTI kun jätin kaikki kotimaiset viljat pois. Kannattaa kokeilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585606- 1014629
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3812743Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s811264Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3381086- 65921
- 28873
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46856Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106827Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52809