Ruokako muka kallista, höpö höpö.
Kun syöt ruokaa päivässä vain 2000 kilokalorin verran, niin säästät rahaa ja laidut varmasti.
Ihmisen päivittäinen kaloritarve taitaa olla 2500 kilokaloria päivässä.
Syö 2000 kilokalorin verran
1
1123
Vastaukset
- mies--26
Peruskulutus vaihtelee luonnollisesti yksilöstä ja saadusta liikunnasta riippuen. Aikuisella se siis voi olla karkeasti 1500-3500 Kcal (laiha sohvaperuna vs. isompikokoinen erittäin raskaan työn tekijä). Omaa kulutustaan ei tietysti tiedä kuin hakemalla.
Täten ei ole järin suositeltavaa että esimerkiksi fyysisen työn tekijä söisi noin paljon alle kulutuksen, koska lopputuloksena on äkkiä se että kroppa alkaa menemään piippuun ja aineenvaihdunta jumiin. Jos tarkoitus on laihduttaa, niin ~500 Kcal alle peruskulutuksen kun menee niin keho kestää yleisesti vielä homman ilman sen suurempia vaikeuksia.
Mutta perusajatukseltaan ihan käypä vinkki. Jos on ylipainoa, niin siitä eroon hankkiutuminen tekee hyvää sekä lompakolle että yleisesti terveydelle. Jos on taipumusta herkutteluun, niin sen poistaminen omista tavoistaan on jo itsessään järjetön säästö. Eikä se kovin vaikeaa edes ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024672Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493182Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852929- 801690
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411470450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021274- 151007
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40921Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25900- 184894