Elikkä vm-04 mazda vänkärin puolelta kuuluu alakierroksilla ja kiihdyttäessä outo räminä. Heti kun kone lämpenee alkaa meteli mutta kylmänä ei kuulu mitään, olisiko vinkkejä??
Jarrut myös vinkuu aika kivasti, mäntä ei palaudu ja jää laahaamaan toviksi...elikkä jarryt pitäisi myös uusia, kiitos jo etukäteen!!
Mazda 6 räminä?
7
1975
Vastaukset
- ??????
Kivi jarruissa, pitää sellaista ääntä kuin pelti raapisi maata ja rämisee. Tosin tuo kun kylmänä ei kuulu, ei oikein sovi tähän teoriaan.
- ei kyllä
mitään rämise...
Jos mäntä ei palaudu niin saattaa olla vaan puhdistuksen paikka ei kuraa ja paskaa välissä. Myös voi olla jarruneste vanhaa.
oisko kuitenkin joku peltiosan resonanssi kylmänä joko kojelaudassa tai moottorinpuolella.
Mulla 2003 6 ja ei kyllä rämise mikään. Mutta pidosta varmaan kiinni. - MASTA
Moniurahihnan kiristinpyörä ( jousi ) rasahtelee kuivuuttaan / likaa välissä. Kun antaa kierroksia niin kuuluu kun olisi jakoketju löysällä. Ääni kantaa moottorin metallirunkoa pitkin. Tämä vika harvinainen, vaan on tällaisia silloin tällöin tullut esiin.
- kalle83
Kiitos, juuri tuollaista ääntä tarkoitin. Olisiko tietoa miten sen voisi korjata, pystyykö itse?? kiitos valmiiksi vastauksesta!
- MASTA
kalle83 kirjoitti:
Kiitos, juuri tuollaista ääntä tarkoitin. Olisiko tietoa miten sen voisi korjata, pystyykö itse?? kiitos valmiiksi vastauksesta!
Suhaus spray öljyä kiristimeen siitä välistä mistä se liikkuu kun se kiristelee hihnaa kiristimen liikuttelua samalla, jotta voide menisi oikeisiin paikkoihin.
- kalle83
MASTA kirjoitti:
Suhaus spray öljyä kiristimeen siitä välistä mistä se liikkuu kun se kiristelee hihnaa kiristimen liikuttelua samalla, jotta voide menisi oikeisiin paikkoihin.
täytyy koittaa voidelle:) kiitos vinkistä!
- mps 6
Auttoko tuo voitelu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667