Mäihääkö??

Eikkamies

Joo-o, olen tässä hiukan miettiny, että voiko noi nettipokeripelit olla mäihästä kiinni seuraavalla tavalla:

Jos pelailen huvikseni ilmaispelimerkeillä, voitan kierroksen lähes aina jos mulla on paras käsi ennen river-kortin jakamista. Eli jos mulla on vaikka kolmoset, ja vastassa on panostamassa 2 pelaajaa, niin aika harvoin kukaan muu saa riverillä itelleen enää esim.suoraa, parempia kolmosia, väri saattaa tulla helpommin. Tietenkin kaikki on mahdollista, mutta mitä olette mieltä tästä??:

Kun sitten siirryn rahapeleihin, häviän 95% rundin sillä, että jos (erittäin harvoin rahapelissä) satun saamaan vaikka ne kolmoset, vastustaja(t) saavat riverillä paremman käden mäihällä, kuin mitä mulla on ensin ollut.
Eli vastustajilla ei ole ollut kuin esim. pari, ja riverin myötä muuttuu kolmosiksi (ja AINA paremmiksi kuin mulla).
Tai jos mulla on vaikka AK parit jo tullut flopissa, niin vikan kortin myötä vastustaja saa suoran, värin kolmoset tms. SIIS AINA. Miksi??

Sitten on toinen asia:

Miksi mulla tulee suhteellisen usein toiseksi kortiksi 2 tai 3??
Tarkoitan usealla n.6/10 kierroksesta. Ja siis vaan rahapeleissä. Olen usein tiennyt mitkä kortit mulle seuraavalla kierroksella jaetaan. Siis esim. kakkonen ja joku tai kolmonen ja joku.

Viimeisin usko ton pelin luotettavuuteen meni, kun viime kerralla taas pelailin enkä saanut flopista yhtään mitään varmaankaan 15:sta kierrokseen, vaan aina joutui vaan passailemaan tai kippailemaan, ja JOKA kerta kun onni suosi vaikka kolmosilla, kahdella ISOLLA parilla, niin vastustajalla oli NUMERON suuremmat kolmoset, kahdet parit tms.
Jos ei valmiiksi flopin tai turnin jälkeen, niin riverin sitten ainakin.

Siihen loppui pelit siltä kerralta, kun pari kertaa peräkkäin arvasin vastustajan kortit jo ENNEN FLOPPIA!! Siis KORTILLEEN oikein!!!

Viimeisin oli muistaakseni näin:

Mulla 9-J, floppi 9-J-10, tässä vaiheessa jo kokemuksen perusteella edellisistä 30:stä kierroksesta osasin arvata vastustajan kortit oikein, jotka olivat 10-J. Siksi en viitsinyt edes korotella, ainoastaan makselin. Onneksi en.

Siis sen kurjan kerran kun satuin saamaan edes parin, tuolla kertaa kaksi, niin tottakai se toinenkin sai, ja yhdellä paremman niinkuin aina rahapeleissä.

Ihmettelen vaan, että jos tuo on paskaa onnea, niin miksi sitten sanotaan, että hold'em:issä onnen osuus on pieni, ja että kokemuksella voittaa kokemattomat pelaajat.

Jotenkin tuntuu, ettei tuo peli ole oikein onnesta edes kiinni millään tavalla, vaan noi jaot säätää se ohjelma jollain ihme asetuksilla.

Vai miksi sitten ihan live-pöydässä tai ilmaispelimerkeillä netissä tuo homma toimii aivan erilailla?

6

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että pokerisofta

      on liittoutunut sinua vastaan kaikkien muiden pelaajien kanssa? kaikki muut pelaajat vetävät sinusta aina ohi? SALALIITTO! oi, LOL!

      • nettipokeri

        on rehellistä? LOL!


      • kommentilla ei
        nettipokeri kirjoitti:

        on rehellistä? LOL!

        juurikaan ole tekemistä sen asian kanssa että onko nettipokeri rehellistä. LOL!

        Onko sinulla kenties jotain konkreettista todistusmateriaalia joista voi yksimielisesti todeta nettipokerin olevan epärehellistä?

        LOL!


    • on tuo

      täyttä kusettamista koko nettipokeri sillä jolla pelimerkkejä on pöydässä eniten sinne ne potitkin menee saahan se pelin pitäjäkin enemän voittoja sillä tavalla.    

      • Seppo Seponseppo

        ootko?


    • ihmettelijä2

      Olen ihmetellyt myös samaa asiaa,että toimiiko nuo ohjelmat niinkuin normaalit kortit. Esimerkiksi,jos saat käsiparin voit olla 100% varma,että jollakin toisellakin on käsipari.Joko huonompi tai parempi,joskus jopa 3-4 paria 1 jaossa.Yritäppä jakaa 10 pelaajalle kortteja niin sillointällöin sattuu 1 käsipari.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe