Millaiset fiilikset?

Laguna -08

Minkäläiset ovat fiilikset muilla uusien Lagunoitten omistajilla? Minua epäilyttää miten huolto osaa näitä korjata kun autoja ei montaa maahan tullut ja varaosienkin kanssa saattaa tulla ongelmia. Hyllystä tulee tuskin juuri muuta löytymään kuin suodattimet.

Ja se vaihtohyvitys, en halua edes ajatella.

6

923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on pientä

sen ilon rinnalla, ettei tule koko ajan samanlaisia vastaan. Nyt muuten kannattaisi ostaa 2005-2007 mallin Laguna. Saa paljon autoa vähällä rahalla. Eikä tule ruostevaivoja. Jos joku puola menee joskus tai alapallonivel, niin entäs sitten.

• mieltä

varmasti olet hyvän auton olet hankkinut. itellä myös laguna ja parempaa saa hakea. ihmetyttää lagunan haukkujat, itsellä ei koskaan ole ollut ongelmia sen kanssa. tosin auto on vm 2003 joten ihan uudesta ei ole kokemuksia.

• tarkalleen
        mieltä kirjoitti:

varmasti olet hyvän auton olet hankkinut. itellä myös laguna ja parempaa saa hakea. ihmetyttää lagunan haukkujat, itsellä ei koskaan ole ollut ongelmia sen kanssa. tosin auto on vm 2003 joten ihan uudesta ei ole kokemuksia.

en aja nykyään Renaultilla vaan Volvolla, mutta tulipa omistettua Megane 2005, joka oli paljon mainettaan parempi. 2 vuotta, vikoja nolla. Käytetyn auton ostajan kannattaa laittaa asiat järjestykseen. Kun halvalla saa turvallisen auton, olisi typerää ohittaa se.

• mannelavetti
        tarkalleen kirjoitti:

en aja nykyään Renaultilla vaan Volvolla, mutta tulipa omistettua Megane 2005, joka oli paljon mainettaan parempi. 2 vuotta, vikoja nolla. Käytetyn auton ostajan kannattaa laittaa asiat järjestykseen. Kun halvalla saa turvallisen auton, olisi typerää ohittaa se.

käytettynä,04vm ostin n kaks v sit diisseli 1.5dci osto hetkel 87tkm lasis maksoi 14990e(perusvarustelu ilm,esp)ja auto megane2 sedan.Nyt 158tkm lasis ja korjaukset ja huollot on 20tkm välein mobil 1 0w-40(67e kaikkineen)x3 eli alle 200 e ja sen lisäks itse vaihtanu raitis-ilma s ja ilman suodatin 2 kertaa(10e molemmat kappale)eli siintä hintaa 40e lisää ja yhdet 195/65/15 renkaat 350e eli n 600e katsastus kerra ja pakolliset d vero ja vakuutus.Kulutus n 5l eli en koskaan ajanu näin halpoja kilsoja(kun vielä auton ajot saa toiminimenä vähentää verotukses ihan kivasti)niin käytetty rellu on yleensä hintansa väärti.Muuten samaan aikaan olis saanu 190tkm ajetun ilman ilm olevan golfin 3tonttua kalliimmalla.et sillai

• olen

huomannut, että renun omistajat ovat olleet autoonsa hyvin tyytyväisiä. itsellä lagunaII ja norm huolloilla olen selvinnyt. En tunne ketään jotka oltuaan ko auton omistajina olisivat sitä haukkuneet. Taitavat haukkujat olla sellaisia jotka eivät ikinä renulla ajaneet. Auton varustelutasohan on aivan erinomainen hintaan nähden. samoin ruostumista estävät tekijät.

• patonkikuski

Henk.koht olen suht tyytyväinen, auto on hiljainen, hyväkulkuinen ja hieno ajettava. Ajettavuudessa ei juuri ranskalaisuutta ole, enempi voisi luonnehtia saksalaiseksi.
      Kuskin ergonomiapuoli on voisi olla parempi, se ei maksaisi sen enempää kuin nykyinenkään.

Tilaihme auto ei ole, mutta sellaista en etsinyt. C5 tai Mondeo eivät olisi mahtuneet autotalliin.

Mutta myönnän: omalla rahalla en olisi ostanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe