Ajattelimme vaihtaa kaakelit keittiöön. Nyt olisi vielä hakusessa alumiininen tai teräksisinen seinälevy lieden taakse.
Ikealla on yksi, Imperativ:
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/10062158
Mutta tuo levy on liian pieni, tarvis saada just oikein mitoitetun.
TERÄS- /ALUMIININEN SEINÄLEVY
9
4277
Vastaukset
- K-G
tilaa vaikka Stalan levy jonkun keittiökaupan kautta, tutustu www.stala.fi
- Mä vaan
Stala on kallis. Itsekin etsin rosterista levyä mitat n. 280 cm * 45 cm
Stalalla maksaisi yli 1000.. - tarvitset
Mä vaan kirjoitti:
Stalalla maksaisi yli 1000..Mulla löytyy hiottupintasena ainevahvuus n.1.5mm muistaakseni ja hinta jää kyllä alle 500€ jos kiinnostaa.
- kallisko
Mä vaan kirjoitti:
Stalalla maksaisi yli 1000..Onpa hinta sitten noussut kovasti, sillä vielä kesällä 2007 Stalan hiottu ruostumaton terästausta Panel450 maksoi 312 euroa/neliö. Max korkeus 700 mm ja pituus 3000 mm. Nimike taustalevy maksoi 254 eur./neliö (on ilman MDF levyä)
- Oikeassa
kallisko kirjoitti:
Onpa hinta sitten noussut kovasti, sillä vielä kesällä 2007 Stalan hiottu ruostumaton terästausta Panel450 maksoi 312 euroa/neliö. Max korkeus 700 mm ja pituus 3000 mm. Nimike taustalevy maksoi 254 eur./neliö (on ilman MDF levyä)
Itselle tuli lukihäiriö koskien kuvastoa. Siinä mainitaan että minimi on 0,5neliötä ja laskin sen mukaan. Hinta onkin per nelilö! (Hinta €/m2 / tuote)
alv 22% 321e.
Uskoin tätä koska Puustellin myyjä kertoi hinnan olevan about tuhat euroa... Hyvät katteet. - kautta saat Stalaa
Oikeassa kirjoitti:
Itselle tuli lukihäiriö koskien kuvastoa. Siinä mainitaan että minimi on 0,5neliötä ja laskin sen mukaan. Hinta onkin per nelilö! (Hinta €/m2 / tuote)
alv 22% 321e.
Uskoin tätä koska Puustellin myyjä kertoi hinnan olevan about tuhat euroa... Hyvät katteet.Meidän kautta saat tilattua Stalaa. (Myös Taustalevyt)
Tiedustelut: sales(at-merkki)ingoods.net
Hinnat näet suoraan Stalan kuvastosta.
- Mä vaan taas
Soitin taannoin Tuusmet Oy:n josta saisi 2mm levyä Mutta vain 200 cm pituisena. Eli se jäi siihen sitten.
Hinta oli ~10e / kg. Mikä sekin tuntuu kalliilta kun olen lukenut että vitosella pitäisi lähteä. - tee-se-itse
Ostin keittiöliikkeen kautta 3mm paksua eloksoitua alumiinilevyä välitilaan hintaan 350€ (n.2,5m2). Pisin pätkä oli 2,9m. On tosi hyvä materiaali kun ei jää sormenjälkiä.
- itse.....
tarvitsen 2 levyä: mitat 51X58 ja 61X63
Olinkin ajatellut lähinnä sitä että mistä saa ostettua esim. eloksoitua alumiinilevyä.
Levyn pitää olla ohutta koska se tulee lieden sivulle ja taakse. Liesi on jo paikallaan ja kovin paljon ei tilaa ole lieden ja seinien välissä.
Levyt ajattelin kiinnittää silikonilla tai liimalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1113317GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys491213- 831182
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja561147Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351072- 601027
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27930- 67888
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872