TERÄS- /ALUMIININEN SEINÄLEVY

LIEDEN TAAKSE

Ajattelimme vaihtaa kaakelit keittiöön. Nyt olisi vielä hakusessa alumiininen tai teräksisinen seinälevy lieden taakse.

Ikealla on yksi, Imperativ:

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/10062158

Mutta tuo levy on liian pieni, tarvis saada just oikein mitoitetun.

9

4302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K-G

tilaa vaikka Stalan levy jonkun keittiökaupan kautta, tutustu www.stala.fi

• Mä vaan

Stala on kallis. Itsekin etsin rosterista levyä mitat n. 280 cm * 45 cm

Stalalla maksaisi yli 1000..

• tarvitset
        Mä vaan kirjoitti:

Mulla löytyy hiottupintasena ainevahvuus n.1.5mm muistaakseni ja hinta jää kyllä alle 500€ jos kiinnostaa.

• kallisko
        Mä vaan kirjoitti:

Onpa hinta sitten noussut kovasti, sillä vielä kesällä 2007 Stalan hiottu ruostumaton terästausta Panel450 maksoi 312 euroa/neliö. Max korkeus 700 mm ja pituus 3000 mm. Nimike taustalevy maksoi 254 eur./neliö (on ilman MDF levyä)

• Oikeassa
        kallisko kirjoitti:

Onpa hinta sitten noussut kovasti, sillä vielä kesällä 2007 Stalan hiottu ruostumaton terästausta Panel450 maksoi 312 euroa/neliö. Max korkeus 700 mm ja pituus 3000 mm. Nimike taustalevy maksoi 254 eur./neliö (on ilman MDF levyä)

Itselle tuli lukihäiriö koskien kuvastoa. Siinä mainitaan että minimi on 0,5neliötä ja laskin sen mukaan. Hinta onkin per nelilö! (Hinta €/m2 / tuote)
        alv 22% 321e.

Uskoin tätä koska Puustellin myyjä kertoi hinnan olevan about tuhat euroa... Hyvät katteet.

• kautta saat Stalaa
        Oikeassa kirjoitti:

Itselle tuli lukihäiriö koskien kuvastoa. Siinä mainitaan että minimi on 0,5neliötä ja laskin sen mukaan. Hinta onkin per nelilö! (Hinta €/m2 / tuote)
        alv 22% 321e.

Uskoin tätä koska Puustellin myyjä kertoi hinnan olevan about tuhat euroa... Hyvät katteet.

Meidän kautta saat tilattua Stalaa. (Myös Taustalevyt)

Tiedustelut: sales(at-merkki)ingoods.net

Hinnat näet suoraan Stalan kuvastosta.

• Mä vaan taas

Soitin taannoin Tuusmet Oy:n josta saisi 2mm levyä Mutta vain 200 cm pituisena. Eli se jäi siihen sitten.

Hinta oli ~10e / kg. Mikä sekin tuntuu kalliilta kun olen lukenut että vitosella pitäisi lähteä.

• tee-se-itse

Ostin keittiöliikkeen kautta 3mm paksua eloksoitua alumiinilevyä välitilaan hintaan 350€ (n.2,5m2). Pisin pätkä oli 2,9m. On tosi hyvä materiaali kun ei jää sormenjälkiä.

• itse.....

tarvitsen 2 levyä: mitat 51X58 ja 61X63

Olinkin ajatellut lähinnä sitä että mistä saa ostettua esim. eloksoitua alumiinilevyä.

Levyn pitää olla ohutta koska se tulee lieden sivulle ja taakse. Liesi on jo paikallaan ja kovin paljon ei tilaa ole lieden ja seinien välissä.
        Levyt ajattelin kiinnittää silikonilla tai liimalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      465
      2959
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2716
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      276
      1734
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1304
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      441
      1245
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1098
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      1081
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      999
    9. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      998
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      995
    Aihe