elokuussa aurinkorannikko, mallorca vai kanaria

pariskunta 40+

Sanokaa mielipiteenne kaiken kokeneet epsanjan koluajat. Kreetalla ollaan oltu nyt ihan tarpeeksi monta kertaa.
Vai pitäiskö mennä Italiaan tai Bulgariaan

9

967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ramon P

      Vähän riippuu siitä, mitä haluaa. Kanarialla lienee miellyttävin ilmasto siihen aikaan, mutta matkoja ei taida olla pahemmin tarjolla. Espanjan aurinkorannikko (manner Espanjassa)on siihen aikaan tukahduttavan kuuma, 30-40 astetta. Jos siitä tykkää, niin sitten sinne...

      • vai tyttärestä

        Riippuu tosiaan mistä tykkää.Costalla on tosiaan elokuussa todella kuuma,paljon turisteja mutta myös säpinää.Canarialla miellyttävä ilma,rauhallista ja ehkä vähän edullisempaa.Niin se vaan taitaa olla että manner-euroopassa on sama minne menee.Kuumaa,ruuhkaista mutta säpinää.Canarialla taas väljempää,miellyttävämpi ilmasto sekä halvempaa.Valitse nyt siitä sitten.


    • ja äiti

      Itse pysymme pois manner-espanjan asunnoltamme heinä-elokuun.

      Sinkku tyttäremme hankkiutuu sinne juuri silloin.

      Väkeä ja tapahtumia niin pirukseen.
      Ja tietenkin kuumaa ja tuntuvasti kalliimpaa kuin sesongin ulkopuolella.

      Latinojen lomakuukausina niitä riittää joka puolelle Välimerta.

    • ennenkin suositeltu

      Ottakaa Blue1-lennot Ranskan Biarritziin, jonne voitte jäädä tai suunnata sieltä parin-kolmenkymmenen kilometrin päähän Espanjan San Sebastianiin, josta edelleen tunnin bussimatkan päässä Bilbao.
      Atlantin tuulet ja aallot pitävät kovimmat helteet loitolla. Skandinaavien massaturismi on myös poissa. Alueella lomailevat espanjalaiset ja ranskalaiset.
      Valmismatkojakin löytyy, mutta omatoimisestikin onnistuu vallan mainiosti ja pääsee halvemmalla.
      Näkemistä ja tekemistä löytyy.
      Selaa vähän vanhempia viestejä, jos kiinnostaa.

      Suosittelen suuntaamaan nenän vähän eri suuntaan kuin suurin osa turisteista, niin näet ja koet enemmän sekä saat rahoillesi paremman vastineen.

    • don luis

      jos ette ole käyneet,myös aurinkorannikko on hyvä.itse asettaisin järjestyksen mallorca,aurinkorannikko ja kanaria bulgaria tasapeli.(kanaria parempi mutta pitkä lento)

    • ulkosuomalainen nainen

      Täydentäisin vielä vaihtoehtoja Espanjan pohjoisrannikolta. Olen asunut eri puolilla Espanjaa toistakymmentä vuotta, ja pohjoisrannikko on minun mieleeni. Täällä ei todellakaan ole mitään turistirysiä, vaan kaupungit ovat oikeita kaupunkeja ja kylät kyliä, eivät hotellikyliä.
      Lyhyesti määrittelisin, että esimerkiksi Asturiassa ja Kantabriassa voi viettää laadukkaan loman. Eikä välttämättä kalliimmalla, sillä täällä ei tunneta mitään "turistihintoja", vaan hinnat ovat samat kaikille. Ja ravintolahinnat ovat samat ympäri vuoden toisin kuin Costa del Solilla ja Costa Blancalla.
      Suosittelen kolmea kohdetta:
      Jos haluaa isompaan kaupunkiin, Gijón (Asturias) tai Santander (Kantabria). Llanes (Asturias) on mielestäni aivan ehdoton pikkukaupunki meren rannassa.

    • pariskunta40+

      Kiitokset kaikille, jotka viitsitte vastata tuohon kysymykseemme.
      Olemme kallistumassa siihen Kanarian vaihtoehtoon (Rauhallista rantaelämää ja hyvää ruokaa). Puerto Ricoon ainakin järjestetään matkoja.
      Kiitos.

      • Meijulisbeth

        Tutustukaa vielä www.rantuu.fi ja www.torrevieja.fi
        Torrevieja on aivan ihana paikka, paljon tekemistä, ihanat rannat, paljon osteltavaa, sekä kauniit maisemat lähiympäristössä. Ikäluokka on lapsesta eläkeiläisiin. Suosittelen ehdottomasti. Lennot saa www.airfinland.fi taikka www.hispania.fi
        ASuntoja löytyy rantuulta taikka www.elsamar.com


    • sarvet päässä

      uusia ideoita, jos kuitenkin menee suuren massan mukana ja jälkeenpäin valittaa huonosta kämpästä, ruuasta ja palvelusta.
      Sitä saa mitä tilaa!

      Jessus - Kreeta, Kanaria, Bulgaria, ..
      Ei mitään muuta kuin massaturismibulkkia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      203
      2412
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      62
      2308
    3. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      71
      2053
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1891
    5. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1495
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1404
    7. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1245
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1176
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1166
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1112
    Aihe