suutin suzuki pv:seen

peeveepoika_96

Eli mikähän olisi sopiva suutin kun ainoat "virit" on 50 läppis. Nyt mopo booaa kun pistän kaasu hieman enemmän ja sammuu.

17

7306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • möllikolliäinen

vakiosuuttimesta ensimmäistä suurempaan. Liian suuri muutos suurempaan'booaa' taas yläkirrroksilla.

• hgriuhuoahffddd

tollaset pikkupojat ei tee mitää mopolla

• Metrivittumetsässä

vitun palikkaukko - pitäis laittaa AIVOT!

• peeveepoika_96

Tiedoks et oon oikeesti 94... pistin vaa huvikseni tuollasen nimen..

• arvaa kuka
        Metrivittumetsässä kirjoitti:

vitun palikkaukko - pitäis laittaa AIVOT!

*ittu mikä ÄÄLIÖ!..

• pohjanmaalta POIIKKKAA

tota sen vakio suutin on joku 72.5 eli jos sulla olis jossain semmonen 75 laita se MUTTA
      PUHDISTA SE ILMAN PUTSARI se voi olla likanen

• asssssssssssssaaaaaaa

Ilmanputsari on yhdyssana! Lause alkaa isolla ja päättyy pisteeseen. Ja luvuissa ei käytetä pistettä vaan pilkkua, esim: 12,5 EI 12.5! Välimerkki säännöt olisi myös syytä kerrata.

• pohjanmaalta POIIKKKAA
        asssssssssssssaaaaaaa kirjoitti:

Ilmanputsari on yhdyssana! Lause alkaa isolla ja päättyy pisteeseen. Ja luvuissa ei käytetä pistettä vaan pilkkua, esim: 12,5 EI 12.5! Välimerkki säännöt olisi myös syytä kerrata.

SÄ VAA HALUUT ESITTÄÄ ETTÄ VITTU MUKA OSAAT
        , TAI . SE ON VITUN HAILEE

• wmdadwada

Juu ja vakiohan onki pv:ssä 72.5 :D:D:D:D:D:D:D:D:D Vakio on 54 vai 56. Ite ostin just 64mm suuttimen ja mulla on kans virinä vaan 50läppis ja tyhjätty putki(kurit ja karstat) ja hyvin on toiminu tolla.

• ........
        wmdadwada kirjoitti:

Juu ja vakiohan onki pv:ssä 72.5 :D:D:D:D:D:D:D:D:D Vakio on 54 vai 56. Ite ostin just 64mm suuttimen ja mulla on kans virinä vaan 50läppis ja tyhjätty putki(kurit ja karstat) ja hyvin on toiminu tolla.

64mm suutin on aika iso, onhan se monta ketaa isompi kuin kaasarin kurkku!

• Kielioppikorjaaja69
        asssssssssssssaaaaaaa kirjoitti:

Tiesitkös että "välimerkkisäännöt" on yhdyssana, eli sinun ei kannattaisi yhtään rehvastella kielioppitaidoillasi.

• hepsu 63v

koita suutinta numero62

• suuttimista tietäväinen

Ottaa poika isältäs poskee ja asento oli 69

• Apinanperse
        suuttimista tietäväinen kirjoitti:

Ottaa poika isältäs poskee ja asento oli 69

Ootko ny kova jätkä?

• Asentaja123

Jos sinulla on -93 tai vanhempi, niin pääsuuttimen koko on 45 tai jotain sinnepäin. Jos sinulla on 94 tai uudempi, niin pääsuuttimesi vakiokoko on 72,5.

• juntti 125

ko nämä jokku ei vissii oikee tierä nii vuen 93 tai alemmissa on vakio suutin 57.5 ja 94 ja ylös päin 72.5...

• apua95

Mikä olis hyvä kaasari, ilmanputsari sekä suutin tähän www.mc-scatter.com/mopojen-osat-viritys-yleisosia-sylinterit-lappasylinterisarja-50cc-pv50-p-3.html? :p

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe