öööö

...........

joo on tyhmä kysymys mutta..haluaisin tietää että voiko miheni olla kokoajan sairaalassa kanssani... ? vai häädetäänkö se pois? :D en haluuu olla yksin vieraitten ihmisten kanssa. :P

6

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----------------------------

      Ainakin synnytyksessä, ellet ite passita sitä oven ulkopuolelle.
      Osastolla oot sitten vauvan kanssa, mutta isähän siellä saa vierailla ja aika monessa sairaalassa olla niin paljon ku haluaa, eli ei isän tartte vierailuaikoja noudattaa. Perhehuoneessa sitte isäki voi olla yötä, mutta on kalliimpi vaihoehto, eikä aina saatavilla.
      Nevuolassa osataan varmasti opastaa sua tässäkin asiassa eteen päin.

    • oltiin meillä

      Riippuu sairaalasta. Synnytyksessä isä tietysti saa olla mukana ja jokusen tunnin synnytyksen jälkeenkin vuorokaudenajasta riippumatta.

      Meillä vauva syntyi puolenyön maissa ja sitten aamuyöllä, kun meidät kärrättiin osastolle, lähti isä kotiin nukkumaan muutamaksi tunniksi. Aamuyhdeksästä iltayhdeksään sai isä olla osastolla, vaikka ihan kahden hengen huoneissa oltiin ja muille vieraille oli vierailuajat. Minä olin myös kovin riippuvainen mieheni tuesta ja kokolailla aamusta tuohon iltaan mies kanssamme osastolla olikin sairaalapäivinä. Perhehuoneita ei ollut.

    • yötkin sairaalassa

      Meillä isä oli koko synnytyksen mukana ja lapsi syntyi yöllä. Isälle tuotiin synytyshuoneeseen patja ja nukuttiin sit isän kanssa loppuyö samassa synnytyshuoneessa ja vauva nukkui "vauvahoitolassa".

      Me saatiin sen jälkeen perhehuone jossa oltiin kaikki yksi yö.

      • ....

        ai sehän kiva. :) ite meen jyväskylään synnyttään niin toivottavasti siel on niitä perhehuoneita :P


    • mb14

      älkää ihmeessä synnyttäkö keskellä yötä.

    • -----

      olisi hyvä opetella itsenäisemmäksi.
      En voisi kuvitella olevani noin riippuvainen miehestäni, olet sentään aikuinen ihminen kun kerran olet synnyttämässä.
      Kuinka pärjäät lapsen kanssa, pitääkö miehen jäädä töistä pois ollakseen seuranasi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      132
      1327
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe