joo on tyhmä kysymys mutta..haluaisin tietää että voiko miheni olla kokoajan sairaalassa kanssani... ? vai häädetäänkö se pois? :D en haluuu olla yksin vieraitten ihmisten kanssa. :P
öööö
6
577
Vastaukset
- ----------------------------
Ainakin synnytyksessä, ellet ite passita sitä oven ulkopuolelle.
Osastolla oot sitten vauvan kanssa, mutta isähän siellä saa vierailla ja aika monessa sairaalassa olla niin paljon ku haluaa, eli ei isän tartte vierailuaikoja noudattaa. Perhehuoneessa sitte isäki voi olla yötä, mutta on kalliimpi vaihoehto, eikä aina saatavilla.
Nevuolassa osataan varmasti opastaa sua tässäkin asiassa eteen päin. - oltiin meillä
Riippuu sairaalasta. Synnytyksessä isä tietysti saa olla mukana ja jokusen tunnin synnytyksen jälkeenkin vuorokaudenajasta riippumatta.
Meillä vauva syntyi puolenyön maissa ja sitten aamuyöllä, kun meidät kärrättiin osastolle, lähti isä kotiin nukkumaan muutamaksi tunniksi. Aamuyhdeksästä iltayhdeksään sai isä olla osastolla, vaikka ihan kahden hengen huoneissa oltiin ja muille vieraille oli vierailuajat. Minä olin myös kovin riippuvainen mieheni tuesta ja kokolailla aamusta tuohon iltaan mies kanssamme osastolla olikin sairaalapäivinä. Perhehuoneita ei ollut. - yötkin sairaalassa
Meillä isä oli koko synnytyksen mukana ja lapsi syntyi yöllä. Isälle tuotiin synytyshuoneeseen patja ja nukuttiin sit isän kanssa loppuyö samassa synnytyshuoneessa ja vauva nukkui "vauvahoitolassa".
Me saatiin sen jälkeen perhehuone jossa oltiin kaikki yksi yö.- ....
ai sehän kiva. :) ite meen jyväskylään synnyttään niin toivottavasti siel on niitä perhehuoneita :P
- mb14
älkää ihmeessä synnyttäkö keskellä yötä.
- -----
olisi hyvä opetella itsenäisemmäksi.
En voisi kuvitella olevani noin riippuvainen miehestäni, olet sentään aikuinen ihminen kun kerran olet synnyttämässä.
Kuinka pärjäät lapsen kanssa, pitääkö miehen jäädä töistä pois ollakseen seuranasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222728Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A81757Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671709Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191632Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.491607Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell931554Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701419Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001225Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311168En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521106