Rautalangastako pitää vääntää!
Parhaimmin toteutuu otsikko: LESTADIOLAISUUS aiheidensa puolesta silloin kun keskustellaan todella siitä, eikä vaikka kutomisesta. :-))
Ateisteilla on omat keskustelupalstansa, siellä saavat keskustella keskenään.
Vaikea uskoa, että säännöt sallivat uskonnonvapauslain vastaisesti häpäisyä ja pilkkaa heiltä!
Hämmästyttävintä on se, että nämä palstan vartijat puolustavat kolmiyhteisen Jumalamme häpäisyjä!
Keskustekun aiheesta
7
262
Vastaukset
Voi pyhä yksinkertaisuus. Palstalla saa siis esittää mielipiteitä jotka myötäilevät lestadiolaisuutta. Pidät siis sellaista keskusteluna. Lisää:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000098&posting=22000000041775055- Keskustelkaa ateismista!!
Sä olet ymmärtämätön ihminen, seriffi.
Avoimet ovet sitten, eikun tervetuloa kaikki pilkkaajat. Täällä saa laittomuus rehottaa..
Varmaan usko vahvistuu sullakin, kun lueskelet niitä. - vahvistusta kaipaa
Keskustelkaa ateismista!! kirjoitti:
Sä olet ymmärtämätön ihminen, seriffi.
Avoimet ovet sitten, eikun tervetuloa kaikki pilkkaajat. Täällä saa laittomuus rehottaa..
Varmaan usko vahvistuu sullakin, kun lueskelet niitä.sheriffi on ilmeisesti samaa maata eli ateisti..
Keskustelkaa ateismista!! kirjoitti:
Sä olet ymmärtämätön ihminen, seriffi.
Avoimet ovet sitten, eikun tervetuloa kaikki pilkkaajat. Täällä saa laittomuus rehottaa..
Varmaan usko vahvistuu sullakin, kun lueskelet niitä.Sanot, että laittomuus saa rehottaa täällä. Siis mitä lakia ja millä tavoin täällä rikotaan?
Ymmärrän kyllä sarkasmisi kun sanot uskoni vahvistuvan täällä. Mutta kerronpa sinulle uutisen: kirjoitusten säilyttämisen tai poistamisen kriteeri EI tällä palstalla ole se, vahvistaako tai heikentääkö kirjoitus jonkun uskoa johonkin.
Tämä palsta on lähtökohtaisesti sekulaari. Mitä sana "sekulaari" tarkoittaa? Katso:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sekulaari
Täällä siis keskustellaan lestadiolaisuus-nimiseen herätysliikkeeseen liittyvistä asioista ja keskusteluun voivat vapaasti osallistua mihin tahansa ajattelutapaan sitoutuneet tai sitoutumattomat ihmiset. He voivat tarkastella lestadiolaisuutta, sen ilmenemismuotoja sekä lestadiolaisuuteen liittyviä asioita ihan itse valitsemastaan näkökulmasta käsin. Tämä on tunnusmerkillistä keskustelu-nimiselle käsitteelle.
Ymmärrän, että tämä on uutta ja ennestään käsittämätöntä perinteiselle lestadiolaiselle (tiedän tämän omasta, pitkäaikaisesta sisäpiirin kokemuksestani), mutta koskaan ei ole liian myöhäistä astua opintielle uusia asioita kokemaan.- eslesteslest
Eslest kirjoitti:
Sanot, että laittomuus saa rehottaa täällä. Siis mitä lakia ja millä tavoin täällä rikotaan?
Ymmärrän kyllä sarkasmisi kun sanot uskoni vahvistuvan täällä. Mutta kerronpa sinulle uutisen: kirjoitusten säilyttämisen tai poistamisen kriteeri EI tällä palstalla ole se, vahvistaako tai heikentääkö kirjoitus jonkun uskoa johonkin.
Tämä palsta on lähtökohtaisesti sekulaari. Mitä sana "sekulaari" tarkoittaa? Katso:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sekulaari
Täällä siis keskustellaan lestadiolaisuus-nimiseen herätysliikkeeseen liittyvistä asioista ja keskusteluun voivat vapaasti osallistua mihin tahansa ajattelutapaan sitoutuneet tai sitoutumattomat ihmiset. He voivat tarkastella lestadiolaisuutta, sen ilmenemismuotoja sekä lestadiolaisuuteen liittyviä asioita ihan itse valitsemastaan näkökulmasta käsin. Tämä on tunnusmerkillistä keskustelu-nimiselle käsitteelle.
Ymmärrän, että tämä on uutta ja ennestään käsittämätöntä perinteiselle lestadiolaiselle (tiedän tämän omasta, pitkäaikaisesta sisäpiirin kokemuksestani), mutta koskaan ei ole liian myöhäistä astua opintielle uusia asioita kokemaan.hehheh!
säkö heität herjaa iha tosissas?
misäs se sun esikoiste sisäpiiris o mahtanu olla?
semmoset miähet ko yleensäkki täsä mailmasa ova ollehet sisäpiireisä, ei ne tuu tänne kertomaa muille sisäpiireistänsä. niilä o nääs ittetunto sen verra kohallansa. eikä ne haje konstaapeli virkoja netistä.
on vähä niiko ittekorostukse makua ollu pitki matkaa. soppii kyl hyvästi yhtee se ymmärryspuale pätkimise kaa. - vapaat, miksi olla suvaitse...
Keskustelkaa ateismista!! kirjoitti:
Sä olet ymmärtämätön ihminen, seriffi.
Avoimet ovet sitten, eikun tervetuloa kaikki pilkkaajat. Täällä saa laittomuus rehottaa..
Varmaan usko vahvistuu sullakin, kun lueskelet niitä.Miksi uskossa horjuvaa lyödään "ateistiksi", onko lyöjä uskossaan parempi? En usko, maailma on muuttunut ja internet tuo helppoa tietoa millä iskeä puolesta ja vastaan. Eikö usko sitä kautta vain vahvistu?.
- joka on kääntynyt ei kristitty
ne kuuluu palstalle. haloo..!! täällä on niin myrkyllistä keskustelua, ettei näihin pysty kuin itse synnynnäiset lesdandit, eri asteisella ja - hartaudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437