Jos soitat

viiden vuoden päästä

kännissä pyytääksesi anteeksi ja ruikutat, että voi kun mä silloin käyttäydyin tyhmästi ja en mä mitään pahaa halua, niin sanoin vain, että mitä v***** sä mulle soittelet. Olisit soittanut silloin, kun oli sen aika. Ja pistän luurin kiinni. En tule ikinä antamaan sulle anteeksi. Sinä et käytä minua hyväksesi. Ja minulle ei naureta. Jos koskaan tulet selittämään mitään, niin sanon että viisi metriä. Pysy kaukana. Ei ole mitään sanottavaa. Ei mitään asiaa. Sähköpostit deletoituvat pois. Seuraavaksi salainen puh. num. Kirjeet ja kortit menevät roskiin.

7

956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkoa...

      että soittelisin silloin enää, ethän nytkään ole vastannut mihinkään viesteihin ja soittoihin. Kyllä mä menen menojani kunhan suurin suru ja ikävä hellittää sinusta.

    • en soita

      No hyväkseni mä en o sua käyttänyt, niinku itse tiedät. Vaan riitti kiitti. Älä huoli, en soita. En ehkä löydä ketään tämän jälkeen, mutta en ole soittamassa sulle. En mä sulta saa kuin jotain rivien välistä luettavaa alentavaa asennetta vastaukseksi. Mutta sen tiedänkin jo ennestään joten miksi vaivautua. Jos niin paha pula on ihmisistä ympärillä että täytyy ryömiä, olen mielummin yksin.

      • TakkuTakiainen

        "minä minä minä" "mitä mä saaaan??"

        "Jos niin paha pula on ihmisistä ympärillä että täytyy ryömiä, olen mielummin yksin. "
        ai ei ole muita? sixi soittelet ja ruikutat?
        paskaläpi.

        -mies


    • TakkuTakiainen
      • Hymyilen vielä

        joku päivä, mutta se ei sitä ole näkemässä.


    • 0:00

      mistä moinen purkaus itse halusit näin käyvän sun toivettahan täs eletään, sullahan oli muita ainakin yksi jo silloin sen kanssa teit tenavankin että mitä nyt vihoittelet, en ainakaa minä soittele sillä että mulle olis jäänyt jotain sanomista vaikka mukava nainen olitkin, et mistä nyt moinen purkaus, en ole min ainakaa mitään lähetelly enkä soitellu kännissä enkä selvin päin, vai siit kö tässä nyt bootsi puristaakin.

    • samajuttu

      ...turhaan mietit että hän soittaa - saat vielä viimeisen sanan... paitsi että lohduttava ajataushan se on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      4156
    2. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      79
      2337
    3. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1811
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      173
      1697
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    6. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1291
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    10. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1093
    Aihe