Jos soitat

viiden vuoden päästä

kännissä pyytääksesi anteeksi ja ruikutat, että voi kun mä silloin käyttäydyin tyhmästi ja en mä mitään pahaa halua, niin sanoin vain, että mitä v***** sä mulle soittelet. Olisit soittanut silloin, kun oli sen aika. Ja pistän luurin kiinni. En tule ikinä antamaan sulle anteeksi. Sinä et käytä minua hyväksesi. Ja minulle ei naureta. Jos koskaan tulet selittämään mitään, niin sanon että viisi metriä. Pysy kaukana. Ei ole mitään sanottavaa. Ei mitään asiaa. Sähköpostit deletoituvat pois. Seuraavaksi salainen puh. num. Kirjeet ja kortit menevät roskiin.

7

1044

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkoa...

että soittelisin silloin enää, ethän nytkään ole vastannut mihinkään viesteihin ja soittoihin. Kyllä mä menen menojani kunhan suurin suru ja ikävä hellittää sinusta.

• en soita

No hyväkseni mä en o sua käyttänyt, niinku itse tiedät. Vaan riitti kiitti. Älä huoli, en soita. En ehkä löydä ketään tämän jälkeen, mutta en ole soittamassa sulle. En mä sulta saa kuin jotain rivien välistä luettavaa alentavaa asennetta vastaukseksi. Mutta sen tiedänkin jo ennestään joten miksi vaivautua. Jos niin paha pula on ihmisistä ympärillä että täytyy ryömiä, olen mielummin yksin.

• TakkuTakiainen

"minä minä minä" "mitä mä saaaan??"

"Jos niin paha pula on ihmisistä ympärillä että täytyy ryömiä, olen mielummin yksin. "
        ai ei ole muita? sixi soittelet ja ruikutat?
        paskaläpi.

-mies

• TakkuTakiainen
      • Hymyilen vielä

joku päivä, mutta se ei sitä ole näkemässä.

• 0:00

mistä moinen purkaus itse halusit näin käyvän sun toivettahan täs eletään, sullahan oli muita ainakin yksi jo silloin sen kanssa teit tenavankin että mitä nyt vihoittelet, en ainakaa minä soittele sillä että mulle olis jäänyt jotain sanomista vaikka mukava nainen olitkin, et mistä nyt moinen purkaus, en ole min ainakaa mitään lähetelly enkä soitellu kännissä enkä selvin päin, vai siit kö tässä nyt bootsi puristaakin.

• samajuttu

...turhaan mietit että hän soittaa - saat vielä viimeisen sanan... paitsi että lohduttava ajataushan se on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      368
      1423
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      64
      952
    3. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      116
      905
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      83
      880
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      65
      856
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      701
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      681
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      609
    9. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      56
      604
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      112
      564
    Aihe