Jos soitat

viiden vuoden päästä

kännissä pyytääksesi anteeksi ja ruikutat, että voi kun mä silloin käyttäydyin tyhmästi ja en mä mitään pahaa halua, niin sanoin vain, että mitä v***** sä mulle soittelet. Olisit soittanut silloin, kun oli sen aika. Ja pistän luurin kiinni. En tule ikinä antamaan sulle anteeksi. Sinä et käytä minua hyväksesi. Ja minulle ei naureta. Jos koskaan tulet selittämään mitään, niin sanon että viisi metriä. Pysy kaukana. Ei ole mitään sanottavaa. Ei mitään asiaa. Sähköpostit deletoituvat pois. Seuraavaksi salainen puh. num. Kirjeet ja kortit menevät roskiin.

7

979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkoa...

että soittelisin silloin enää, ethän nytkään ole vastannut mihinkään viesteihin ja soittoihin. Kyllä mä menen menojani kunhan suurin suru ja ikävä hellittää sinusta.

• en soita

No hyväkseni mä en o sua käyttänyt, niinku itse tiedät. Vaan riitti kiitti. Älä huoli, en soita. En ehkä löydä ketään tämän jälkeen, mutta en ole soittamassa sulle. En mä sulta saa kuin jotain rivien välistä luettavaa alentavaa asennetta vastaukseksi. Mutta sen tiedänkin jo ennestään joten miksi vaivautua. Jos niin paha pula on ihmisistä ympärillä että täytyy ryömiä, olen mielummin yksin.

• TakkuTakiainen

"minä minä minä" "mitä mä saaaan??"

"Jos niin paha pula on ihmisistä ympärillä että täytyy ryömiä, olen mielummin yksin. "
        ai ei ole muita? sixi soittelet ja ruikutat?
        paskaläpi.

-mies

• TakkuTakiainen
      • Hymyilen vielä

joku päivä, mutta se ei sitä ole näkemässä.

• 0:00

mistä moinen purkaus itse halusit näin käyvän sun toivettahan täs eletään, sullahan oli muita ainakin yksi jo silloin sen kanssa teit tenavankin että mitä nyt vihoittelet, en ainakaa minä soittele sillä että mulle olis jäänyt jotain sanomista vaikka mukava nainen olitkin, et mistä nyt moinen purkaus, en ole min ainakaa mitään lähetelly enkä soitellu kännissä enkä selvin päin, vai siit kö tässä nyt bootsi puristaakin.

• samajuttu

...turhaan mietit että hän soittaa - saat vielä viimeisen sanan... paitsi että lohduttava ajataushan se on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3445
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe