Pari vuotta sitten törmäsin kyseiseen merkkiin irlannin matkallani. Myydäänkö missään päin suomea Dunhillia? Olisin kiitollinen tiedoista
Dunhill tupakka
7
5510
Vastaukset
- runhilll
Eipä ainakaan netistä löydy suomalaisia nettikauppoja jotka myisivät Dunhillia ellei sitten pääkaupunkiseudulta löydy jotain liikettä Stockmann esimerkiksi vois olla yksi jossa kannattaa käydä vilkasemassa, googleta saksalaisia ja englantilaisia tupakkakauppoja niistä varmaan löytyy.
- .........-.............
Onhan tuota tullu venäjän tankkausreissuilta tuotua monet kerrat:D
- tiedänsen
Suomeen maahantuonti loppui joitain vuosia sitten.
- kuullutolen
Juice Leskisen mielimerkki.
- Juissi1950-2006
Kyllä! :)
- Pekoniputukka
Taitaa löytyä venäjältä
- Anonyymi
80 luvulla ja 90 luvun alussa myytiin Suomessa melkein joka baarissa. Olen lopettanut joten en edes tiennyt että ei saa enään täältä. 100 mm Dunhill Menthol oli se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1271032
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849