5 hiihtäjää epäillään hesarin mukaan verimanipulaatiosta. Ketähän nämä epäillyt 5 urheilijaa voisivat olla.
Miten lie Tour De Ski:n voittajat?
Entäs hiihtäjät jotka alkukaudesta minuutilla voittivat seuraavia ja nyt yhtäkkiä testaajien pelossa jäävät samaisen minuutin voittajasta.
Norjalaisia varmaan nämä epäillyt urheilijat luulen mä.
Epäiltyjen lista
Hissuttelija_
6
620
Vastaukset
"Norjalaisia varmaan nämä epäillyt urheilijat luulen mä."
Olet siis samanlainen suomalaistallukka kuin muutkin. Toivot että ne olisi norjalaisia. Miksihän niin?- kumma...
miten sitä aina ollaan tietävinään mutta ei todellisuudessa tiedetä mitään. Tässä ovat
epäillyt. http://www.expressen.se/sport/Vintersport/1.1456830/fem-ryska-skidakare-dopade-tillats-tavla- viruksia
Tulee pirusti tuolta!!!
- on...........
viruksia kirjoitti:
Tulee pirusti tuolta!!!
viruksia
- niinkin
on........... kirjoitti:
viruksia
Muttakun kävin kaksi erikertaa avaamassa tuo expresenin linkin niin f-secure älähti heti 5-6 kertaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801917
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161091- 351036
- 78943
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848