Sisilia kutsuu

Tiedonjanoinen

Hei!
Olen järkkäämässä isommalle lössille matkaa suomesta Sisiliaan, mutta kertokaapa te, mitä kautta löydän lentoliput sekä hotellit ja tietty edullisuus olisi plussaa...mikä/mitkä ovat yleisimmin käytettyjä lentokenttiä siellä ja hyvistä hotelleista sekä alueista tieto olisi tervetullutta!Kiitos!!!

64

3635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryanairilla

      ja siitä sitten Cefaluun. Cefalu sopii kaikille. Cefalusta on helppo tehdä retkiä ympäristöön, Etnalle, Palermoon jne.

      • Tiedonjanoinenn

        Mistäpäin suomea Ryanair lentää, löysin vain tampereen...


      • ihanko tosissasi...
        Tiedonjanoinenn kirjoitti:

        Mistäpäin suomea Ryanair lentää, löysin vain tampereen...

        ...ajattelit tuolta pohjalta "järkätä reissun isommalle lössille" ?

        Vai onko fani ja kumpp. taas keksinyt uuden tavan aloittaa saman paskan jauhaminen noin miljoonannessa topicissa?

        Jospa nyt aloittaja aivan ensiksi vilkaisisi vaikka Sisilian karttaa, sikäli että olet sinne ihan tosissasi menossa. Eikä matkanjärjestäjien oppaiden lukeminenkaan taitaisi tuolla avuttomuustasolla olla haitaksi.

        Sisiliassa todellakin ON huomattavasti myös muita kohteita kuin tuo eräs tällä palstalla jauhettu pikkukylä. Ja ihan kunnon tietoa on esimerkiksi netti pullollaan. On olemassa sellainenkin hakukone kuin Google, jos et ole koskaan sattunut ennen kuulemaan...

        Onnea vaan "lössille", reissun toteuminen taitaa olla yhtä vakaalla pohjalla kuin erään useiden maiden kuluttajaviranomaisten rekistereissä olevan kuponkiuutisfirman matkakin... :-)


    • fani antaa

      tämän keskustelun olla.

      Varasin lennot Ryanairilta. Eli Tampereelta lennetään Milanoon ja siitä Trapaniin. 2 hengeltä 580e.

      Oon tehny oman matkaoppaan netin tietojen perusteella... Ainut paikka minne en mene, on Naxos.

      • unotipo

        öh kuulostaa aika säälittävältä että täällä kyselet NEUVOJA etkä tiedä edes mistä ryanair LENTÄÄ ? miksi ihmeessä kyselet täällä neuvoja kun ei selvästi kiinnosta apu eikä mitkään Sisilian paikat? oikein nenäkkäänä haukkumassa fanin heti etukäteen vaikkei hän ole edes kirjoittanut mitään tähän? huh huh mene itseesi, fanista on ollut paljon apua monille sinä et selvästikkään edes halua apua vaan olet selvä provo joka ei ole lähdössä edes minnekään.....

        "Oon tehny oman matkaoppaan netin tietojen perusteella... Ainut paikka minne en mene, on Naxos."

        Olisi kiva tietää millainen matkaopas jos et edes tiedä mistä ryanair lentää ja sillä lennät, hah hah oikea varsinainen Sisilian ryhmämatkan hommaaja!!

        tuskin sitten menet taorminaankaan?? se on vielä "suurempi" turistipaikka kuin naxos siinä mielessä että jo toisen maailman sodan jälkeen englantilaiset suuntasivat heti sinne ja hankkivat sieltä asuntoja kuten ranskalaiset aristokraatitkin.

        Mitä sinulla on muuten naxosta vastaan? fani ja fanin jutut vai? jos kävisit itse paikan päällä saattaisit yllättyä: juuri nyt paikka on esim. autio turisteista koska on kylmä. Toisaalta parempi ettei sinun kaltaiset ihmiset sinne eksy, sillä siellä ihmiset on mukavia ja mitään valittajia ei sinne kaivatakkaan.

        Luulenpa että koet aikamoisen shokin Sisilian muissakin kohteissa jos suuntaat sinne kesällä, Naxos ei suinkaan ole ainoa Sisilian turistipaikka! turha luulla noin.


      • unotipo kirjoitti:

        öh kuulostaa aika säälittävältä että täällä kyselet NEUVOJA etkä tiedä edes mistä ryanair LENTÄÄ ? miksi ihmeessä kyselet täällä neuvoja kun ei selvästi kiinnosta apu eikä mitkään Sisilian paikat? oikein nenäkkäänä haukkumassa fanin heti etukäteen vaikkei hän ole edes kirjoittanut mitään tähän? huh huh mene itseesi, fanista on ollut paljon apua monille sinä et selvästikkään edes halua apua vaan olet selvä provo joka ei ole lähdössä edes minnekään.....

        "Oon tehny oman matkaoppaan netin tietojen perusteella... Ainut paikka minne en mene, on Naxos."

        Olisi kiva tietää millainen matkaopas jos et edes tiedä mistä ryanair lentää ja sillä lennät, hah hah oikea varsinainen Sisilian ryhmämatkan hommaaja!!

        tuskin sitten menet taorminaankaan?? se on vielä "suurempi" turistipaikka kuin naxos siinä mielessä että jo toisen maailman sodan jälkeen englantilaiset suuntasivat heti sinne ja hankkivat sieltä asuntoja kuten ranskalaiset aristokraatitkin.

        Mitä sinulla on muuten naxosta vastaan? fani ja fanin jutut vai? jos kävisit itse paikan päällä saattaisit yllättyä: juuri nyt paikka on esim. autio turisteista koska on kylmä. Toisaalta parempi ettei sinun kaltaiset ihmiset sinne eksy, sillä siellä ihmiset on mukavia ja mitään valittajia ei sinne kaivatakkaan.

        Luulenpa että koet aikamoisen shokin Sisilian muissakin kohteissa jos suuntaat sinne kesällä, Naxos ei suinkaan ole ainoa Sisilian turistipaikka! turha luulla noin.

        En tiedä mistä sait sen käsityksen, että olisin aloittanut keskuselun. Vastasin vaan, että lennän Ryanairilla Trapaniin ja that's it. Missä vaiheessa muka kirjotin etten tietäisi mistä Ryanair lentää? Olenhan jo varannutin lennot, miksen tietäisi :D

        En kysellyt neuvoja, vaan vastasin neuvoa kysyvälle kertomalla oman lentoni tiedot.

        Ei tarvinnut eds fania pilaamaan tätä keskustelua, siihen tarvittiin vaan riitelynhaluinen fanin fani!!

        Aloittaja on järjestämässä ryhmämatkaa, minä reissaan mieheni kanssa.

        "jos kävisit itse paikan päällä saattaisit yllättyä: juuri nyt paikka on esim. autio turisteista koska on kylmä."

        Vou, mahtavaa analysointia tuo edellinen :)

        En mielestäni maininnut syytä siihen miksi en mene Naxokseen?

        Kukakohan on nyt se vajaaälyinen? Kun ei edes osaa lukea ja yhdistelee eri ihmisten viestejä miten sattuu...


      • Naxos -fani sempre
        Saganna kirjoitti:

        En tiedä mistä sait sen käsityksen, että olisin aloittanut keskuselun. Vastasin vaan, että lennän Ryanairilla Trapaniin ja that's it. Missä vaiheessa muka kirjotin etten tietäisi mistä Ryanair lentää? Olenhan jo varannutin lennot, miksen tietäisi :D

        En kysellyt neuvoja, vaan vastasin neuvoa kysyvälle kertomalla oman lentoni tiedot.

        Ei tarvinnut eds fania pilaamaan tätä keskustelua, siihen tarvittiin vaan riitelynhaluinen fanin fani!!

        Aloittaja on järjestämässä ryhmämatkaa, minä reissaan mieheni kanssa.

        "jos kävisit itse paikan päällä saattaisit yllättyä: juuri nyt paikka on esim. autio turisteista koska on kylmä."

        Vou, mahtavaa analysointia tuo edellinen :)

        En mielestäni maininnut syytä siihen miksi en mene Naxokseen?

        Kukakohan on nyt se vajaaälyinen? Kun ei edes osaa lukea ja yhdistelee eri ihmisten viestejä miten sattuu...

        Hei!

        Kiva, että osaatte tapella täällä ilman minuakin ;).

        Niin, kuin olen monta kertaa aiemmin kirjoittanut tänne, että käyttäisitte AINA samaa nimimerkkiä, niin tietäisi kuka mitäkin kirjoittelee.

        Ei ihme jos täällä sekoittaa eri kirjoittajat yhdeksi, kun Sagannakin on välillä nimimerkki "fani ..." ja milloin mikäkin.

        Luullaanhan täällä tosin, että minäkin kirjoitan tänne monilla nimimerkeillä ja jopa, että keksin uusia otsakkeita, että voin niihin itse vastailla...
        Huvittavaa :).

        Että turha sitten motkottaa jos teidät sekoitetaan muihin.

        Kaikista selvintä on, kuin pysyy vain yhden nimimerkin takana.
        Olisi nimittäin itsestänikin mukava vastata sellaiselle jolla nimimerkki on aina sama.

        Ja vielä, minulla ei ole tapana puuttua kirjoituksiin mistä en tiedä.
        Siksipä en tähän ketjuun kirjoitellut.
        Pilaatte tämän nyt sitten ihan itse!?
        ("ei tarvinnut edes fania pilaamaan tätä keskustelua...").

        Ja kiitos fanin "fanille", kuka sitten lienetkin.

        T. Naxos- fani sempre


      • fani -fani sempre
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        Hei!

        Kiva, että osaatte tapella täällä ilman minuakin ;).

        Niin, kuin olen monta kertaa aiemmin kirjoittanut tänne, että käyttäisitte AINA samaa nimimerkkiä, niin tietäisi kuka mitäkin kirjoittelee.

        Ei ihme jos täällä sekoittaa eri kirjoittajat yhdeksi, kun Sagannakin on välillä nimimerkki "fani ..." ja milloin mikäkin.

        Luullaanhan täällä tosin, että minäkin kirjoitan tänne monilla nimimerkeillä ja jopa, että keksin uusia otsakkeita, että voin niihin itse vastailla...
        Huvittavaa :).

        Että turha sitten motkottaa jos teidät sekoitetaan muihin.

        Kaikista selvintä on, kuin pysyy vain yhden nimimerkin takana.
        Olisi nimittäin itsestänikin mukava vastata sellaiselle jolla nimimerkki on aina sama.

        Ja vielä, minulla ei ole tapana puuttua kirjoituksiin mistä en tiedä.
        Siksipä en tähän ketjuun kirjoitellut.
        Pilaatte tämän nyt sitten ihan itse!?
        ("ei tarvinnut edes fania pilaamaan tätä keskustelua...").

        Ja kiitos fanin "fanille", kuka sitten lienetkin.

        T. Naxos- fani sempre

        Pitää käyttää samaa nimimerkkiä? Mutta eikö unotipo ole sama kuin Naxos -fani sempre? Sama ylirunsas tyyli, satunnaisesti VERSAALIA, yhdys sanat miten sattuu, lauseen alut pienellä kirjaimella, pilkut eivät käytössä.

        Tyyli täsmää: "huh huh mene itseesi, fanista on ollut paljon apua monille sinä et selvästikkään edes halua apua vaan olet selvä provo joka ei ole lähdössä edes minnekään....."

        Aivan selvää naxos fani sempreä, tosin tällä kertaa nimimerkillä unotipo. Käytkö fani keskustelua itseksesi kun matkailija lopetti? Vai oliko matkailijakin sinun nimimerkkisi?


      • Naxos -fani sempre
        fani -fani sempre kirjoitti:

        Pitää käyttää samaa nimimerkkiä? Mutta eikö unotipo ole sama kuin Naxos -fani sempre? Sama ylirunsas tyyli, satunnaisesti VERSAALIA, yhdys sanat miten sattuu, lauseen alut pienellä kirjaimella, pilkut eivät käytössä.

        Tyyli täsmää: "huh huh mene itseesi, fanista on ollut paljon apua monille sinä et selvästikkään edes halua apua vaan olet selvä provo joka ei ole lähdössä edes minnekään....."

        Aivan selvää naxos fani sempreä, tosin tällä kertaa nimimerkillä unotipo. Käytkö fani keskustelua itseksesi kun matkailija lopetti? Vai oliko matkailijakin sinun nimimerkkisi?

        Hei!

        Lapsellista pelleilyä...

        En tosiaankaan ole tuon unotipo- nimimerkin takana!

        Syytät minua aivan turhaan nyt kyllä :(.
        (Minua kyllä syytellään turhaan täällä monessa muussakin jutussa, mutta...).

        Olenko ainut siis, jonka tekstissä on joskus virheitä ollut?
        Niin ja jos jonkun muun tekstissä onkin virheitä se ei haittaa, mutta auta armias jos minulta kiireessä jää vaikka ä -kirjaimesta pilkut pois niin...

        Onko tämä ylipäätään joku pilkunviilaus- palsta vai matkailu- palsta?

        Eikö tärkeintä olekin se, että ihmiset saavat haluamaansa tietoa, kuin se onko pilkku oikeassa paikassa?

        Minulla kyllä taitaa ainakin isot alkukirjaimet olla oikein? :).

        Ja pilkut kyllä minun kirjoituksissani on paikoillaan, ehkä käytän niitä jopa liikaa.

        Aika ylirunsas on tämä sinunkin vuodatus kyllä :).

        Jokatapauksessa minä en ole unotipo!

        Ja vastaus kysymykseesi:
        En tosiaankaan käy keskustelua itsekseni.
        (nyttenkin vain perustelen tätä typerää juttua sinulle, joka käytät montaa kymmentä eri nimimerkkiä...huomaatko en kirjoittele itselleni?).

        Enkä ole missään kohtaa vastannut unotipolle, eli en ole käynyt mitään "keskustelua" hänen kanssaan!?
        (Tai siis JOS OLISIN OLLUT unotipo
        (niin, kuin sinä väität!) en keskustelisi siis itseni kanssa).

        Taidan todella häiritä "elämääsi"?
        Määräät jopa minne saan vastata ja minne en, heh..
        (Tai siihen suuntaan).

        Tai ehkä se oli sitten joku muu,
        (kun eihän näistä ota Erkkikään selvää, kuka mitäkin kirjoittaa).

        Joku tuolla kirjoitti, että fanikin saa vastata...
        Ja joku taas täällä, että toivottavasti fani jättää tämän ketjun "rauhaan"...

        Kyllähän se niin on, että vastaan sinne minne haluan, mutta jos tietoa ei ole, niin en vastaa.

        Eihän täällä kukaan voi määräillä minne kukakin voi ja saa kirjoittaa.

        Mutta naurettavaa täällä väitellä kuka kukin on!

        Etkö tajua, että juuri tämän/näiden sekaannusten takia, olisi JÄRKEVÄÄ käyttää vain sitä yhtä ja samaa nimimerkkiä?!

        Niin minä teen vaikka, ethän sinä sitä usko vaan syyttelet minua ja itse käytät kymmeniä nimimerkkejä.
        Ja uskot myös muiden sitten tekevän samoin.

        Minulle riittää tämä yksi nimimerkki, silloin kaikki tietävät kuka kirjoittaa.
        Ja ihan riittävästi hälyä tällä yhdelläkin saan näköjään aikaiseksi ;).

        Ja matkailijasta sen verran, että käymme hänen kanssaan päivittäin keskustelua sähköpostin välityksellä!
        Että en ole matkailijakaan, huh huh ja hei!

        Naxos- fani sempre :)


      • fani -fani sempre
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        Hei!

        Lapsellista pelleilyä...

        En tosiaankaan ole tuon unotipo- nimimerkin takana!

        Syytät minua aivan turhaan nyt kyllä :(.
        (Minua kyllä syytellään turhaan täällä monessa muussakin jutussa, mutta...).

        Olenko ainut siis, jonka tekstissä on joskus virheitä ollut?
        Niin ja jos jonkun muun tekstissä onkin virheitä se ei haittaa, mutta auta armias jos minulta kiireessä jää vaikka ä -kirjaimesta pilkut pois niin...

        Onko tämä ylipäätään joku pilkunviilaus- palsta vai matkailu- palsta?

        Eikö tärkeintä olekin se, että ihmiset saavat haluamaansa tietoa, kuin se onko pilkku oikeassa paikassa?

        Minulla kyllä taitaa ainakin isot alkukirjaimet olla oikein? :).

        Ja pilkut kyllä minun kirjoituksissani on paikoillaan, ehkä käytän niitä jopa liikaa.

        Aika ylirunsas on tämä sinunkin vuodatus kyllä :).

        Jokatapauksessa minä en ole unotipo!

        Ja vastaus kysymykseesi:
        En tosiaankaan käy keskustelua itsekseni.
        (nyttenkin vain perustelen tätä typerää juttua sinulle, joka käytät montaa kymmentä eri nimimerkkiä...huomaatko en kirjoittele itselleni?).

        Enkä ole missään kohtaa vastannut unotipolle, eli en ole käynyt mitään "keskustelua" hänen kanssaan!?
        (Tai siis JOS OLISIN OLLUT unotipo
        (niin, kuin sinä väität!) en keskustelisi siis itseni kanssa).

        Taidan todella häiritä "elämääsi"?
        Määräät jopa minne saan vastata ja minne en, heh..
        (Tai siihen suuntaan).

        Tai ehkä se oli sitten joku muu,
        (kun eihän näistä ota Erkkikään selvää, kuka mitäkin kirjoittaa).

        Joku tuolla kirjoitti, että fanikin saa vastata...
        Ja joku taas täällä, että toivottavasti fani jättää tämän ketjun "rauhaan"...

        Kyllähän se niin on, että vastaan sinne minne haluan, mutta jos tietoa ei ole, niin en vastaa.

        Eihän täällä kukaan voi määräillä minne kukakin voi ja saa kirjoittaa.

        Mutta naurettavaa täällä väitellä kuka kukin on!

        Etkö tajua, että juuri tämän/näiden sekaannusten takia, olisi JÄRKEVÄÄ käyttää vain sitä yhtä ja samaa nimimerkkiä?!

        Niin minä teen vaikka, ethän sinä sitä usko vaan syyttelet minua ja itse käytät kymmeniä nimimerkkejä.
        Ja uskot myös muiden sitten tekevän samoin.

        Minulle riittää tämä yksi nimimerkki, silloin kaikki tietävät kuka kirjoittaa.
        Ja ihan riittävästi hälyä tällä yhdelläkin saan näköjään aikaiseksi ;).

        Ja matkailijasta sen verran, että käymme hänen kanssaan päivittäin keskustelua sähköpostin välityksellä!
        Että en ole matkailijakaan, huh huh ja hei!

        Naxos- fani sempre :)

        Justiinsa. Selväksi tuli. Ja napakasti, taas.

        huh,huh :) jne ;( yms :)


      • Naxos -fani sempre
        fani -fani sempre kirjoitti:

        Justiinsa. Selväksi tuli. Ja napakasti, taas.

        huh,huh :) jne ;( yms :)

        ... vaikka ei tämä tainnut ihan selväksi sinulle tulla vieläkään.

        On tosi ikävää, että minua täällä mustamaalataan, kun haluan vain auttaa ihmisiä ja olen aidosti Naxos- fani.

        Kannattaisi sinunkin käydä siellä Naxosissa, ihan vain siksi, että voisit sitten tulla haukkumaan sen tänne?

        Onkohan sinulla mistään asiasta hyvää sanottavaa?

        Toivotan sinulle kaikesta huolimatta ihanaa Sisilian lomaa kesälle -09!

        T. Naxos- fani sempre


      • matkailija1
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        ... vaikka ei tämä tainnut ihan selväksi sinulle tulla vieläkään.

        On tosi ikävää, että minua täällä mustamaalataan, kun haluan vain auttaa ihmisiä ja olen aidosti Naxos- fani.

        Kannattaisi sinunkin käydä siellä Naxosissa, ihan vain siksi, että voisit sitten tulla haukkumaan sen tänne?

        Onkohan sinulla mistään asiasta hyvää sanottavaa?

        Toivotan sinulle kaikesta huolimatta ihanaa Sisilian lomaa kesälle -09!

        T. Naxos- fani sempre

        kiva että minua on näköjään ollut ikävä tai sen kuvan tuosta sai, heh heh..
        Ja ei en minä ole minnekään poistunut tai poistumassa, seuraan näitä keskusteluja yhä mutten viitsi puuttua ihan joka kirjoitukseen, kerätä haukkuja tai aiheuttaa riitoja.

        Matkajuttujani Sisiliasta vinkkejen kera ja muista voi käydä lukemassa edelleen täältä: http://coloredelmare.blogspot.com/search/label/matkalla

        pakko puuttua tähän:
        "Kukakohan on nyt se vajaaälyinen? Kun ei edes osaa lukea ja yhdistelee eri ihmisten viestejä miten sattuu..."

        anteeksi nyt vaan mutta miksi sinä itse yhdistelet eri ihmisiä toisiinsa miten sattuu? minä en ole naxosfani eikä minulla tulisi mieleenkään käyttää fanin nimimerkkiä täällä olen ihan eri henkilö ja naxosfani on ollut samalla matkalla sattumalta olen siis nähnyt hänet, piste. Miksi sinä ja niin monet muut täällä itse keksitte kaikkia huvittavia nimimerkkejä piu,viuh,vou ja mitä näitä kaikkia nyt oli? että heti jos joku erehtyy laittamaan italian kielisen nimimerkin niin hän on naxosfani? enpä usko.


      • matkailija1 kirjoitti:

        kiva että minua on näköjään ollut ikävä tai sen kuvan tuosta sai, heh heh..
        Ja ei en minä ole minnekään poistunut tai poistumassa, seuraan näitä keskusteluja yhä mutten viitsi puuttua ihan joka kirjoitukseen, kerätä haukkuja tai aiheuttaa riitoja.

        Matkajuttujani Sisiliasta vinkkejen kera ja muista voi käydä lukemassa edelleen täältä: http://coloredelmare.blogspot.com/search/label/matkalla

        pakko puuttua tähän:
        "Kukakohan on nyt se vajaaälyinen? Kun ei edes osaa lukea ja yhdistelee eri ihmisten viestejä miten sattuu..."

        anteeksi nyt vaan mutta miksi sinä itse yhdistelet eri ihmisiä toisiinsa miten sattuu? minä en ole naxosfani eikä minulla tulisi mieleenkään käyttää fanin nimimerkkiä täällä olen ihan eri henkilö ja naxosfani on ollut samalla matkalla sattumalta olen siis nähnyt hänet, piste. Miksi sinä ja niin monet muut täällä itse keksitte kaikkia huvittavia nimimerkkejä piu,viuh,vou ja mitä näitä kaikkia nyt oli? että heti jos joku erehtyy laittamaan italian kielisen nimimerkin niin hän on naxosfani? enpä usko.

        Jos tuo toinenkin tyyppi on lähdössä myös kesällä -09 Sisiliaan, niin sovitaanko treffit ;) Olette huvittavia kun oletatte minun kirjottaneen kaikki nuo viestit...Pidätte itsestäänselvyytenä. Se tekee teistä vajaaälyisiä.


      • Naxos -fani sempre
        Saganna kirjoitti:

        Jos tuo toinenkin tyyppi on lähdössä myös kesällä -09 Sisiliaan, niin sovitaanko treffit ;) Olette huvittavia kun oletatte minun kirjottaneen kaikki nuo viestit...Pidätte itsestäänselvyytenä. Se tekee teistä vajaaälyisiä.

        Hei!
        Jos ME ollaan vajaaälyisiä mielestäsi siksi, että luullaan sinun kirjoittelevan tänne monella nimimerkillä.

        Niin mikäs sinä sitten itse olet, kun syytät MINUA siitä, että kirjoittelen täällä itsekseni?

        Kyllä sinun kanssa treffit pitäisi sopiakin, niin tajuaisit ainakin sitten sen, että minä ja matkailija ollaan kyllä kaksi ihan eri persoonaa.

        Mutta meidän matkat on kyllä varattu aivan eriaikaan, kuin sinun :).

        Lapsi on terve, kun se leikkii, mutta tyhmä, kun ei osaa lopettaa.

        T. Naxos- fani sempre


      • Naxos -fani sempre kirjoitti:

        Hei!
        Jos ME ollaan vajaaälyisiä mielestäsi siksi, että luullaan sinun kirjoittelevan tänne monella nimimerkillä.

        Niin mikäs sinä sitten itse olet, kun syytät MINUA siitä, että kirjoittelen täällä itsekseni?

        Kyllä sinun kanssa treffit pitäisi sopiakin, niin tajuaisit ainakin sitten sen, että minä ja matkailija ollaan kyllä kaksi ihan eri persoonaa.

        Mutta meidän matkat on kyllä varattu aivan eriaikaan, kuin sinun :).

        Lapsi on terve, kun se leikkii, mutta tyhmä, kun ei osaa lopettaa.

        T. Naxos- fani sempre

        En ole syyttänyt että kirjoittelet tänne itseksesi. Sinä hienosti oletat sen olleen minä.

        Minä tiedän, että matkailija ja sinä olette kaksi eri persoonaa, ehkä. Ainakaan en kirjottanut että olisitte sama henkilö. Nuo jututhan kirjoittanut käyttää koko ajan samaa nimimerkkiä, jos ette ole huomanneet? Alkaa ikä painamaan, niin ei näköjään kaikkeen osaa enää reagoida ;)


      • fani -fani sempre
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        ... vaikka ei tämä tainnut ihan selväksi sinulle tulla vieläkään.

        On tosi ikävää, että minua täällä mustamaalataan, kun haluan vain auttaa ihmisiä ja olen aidosti Naxos- fani.

        Kannattaisi sinunkin käydä siellä Naxosissa, ihan vain siksi, että voisit sitten tulla haukkumaan sen tänne?

        Onkohan sinulla mistään asiasta hyvää sanottavaa?

        Toivotan sinulle kaikesta huolimatta ihanaa Sisilian lomaa kesälle -09!

        T. Naxos- fani sempre

        Tulihan se ihan selväksi. Mitenkäs sinua nyt niin kovasti mustamaalataan, aika moni on päinvastoin kirjoittanut, että olet avulias, ystävällinen ja ehkä liiankin avoin. Se taas saattaa vaikuttaa höpsöltä, varsinkin kun kirjallinen ilmaisusi on runsasta ja kovasti persoonallista.
        Tunnut myös uskovan, että kaikki sinuun vähän huvittuneesti suhtautuvat olisivat yksi ja sama henkilö. Erikoinen päätelmä sekin.
        Olen ollut Taorminassa 70-luvulla. Olen aikoinaan ollut monellakin turistirannalla Italiassa. Aikansa kutakin. Kyllä minulla on monestakin asiasta hyvää sanottavaa, ja jos matkailusta ja Italiasta puhutaan, olen rakastunut Firenzeen, Sienaan ja muuhun Toscanaan, olen suunnattoman ihastunut myös mm. Roomaan, Milanoon ja Venetsiaan.
        Kiitos toivotuksista, mutta en aio lomailla Naxoksessa enkä muuallakaan Sisiliassa tulevana kesänä.


      • Naxos -fani sempre
        fani -fani sempre kirjoitti:

        Tulihan se ihan selväksi. Mitenkäs sinua nyt niin kovasti mustamaalataan, aika moni on päinvastoin kirjoittanut, että olet avulias, ystävällinen ja ehkä liiankin avoin. Se taas saattaa vaikuttaa höpsöltä, varsinkin kun kirjallinen ilmaisusi on runsasta ja kovasti persoonallista.
        Tunnut myös uskovan, että kaikki sinuun vähän huvittuneesti suhtautuvat olisivat yksi ja sama henkilö. Erikoinen päätelmä sekin.
        Olen ollut Taorminassa 70-luvulla. Olen aikoinaan ollut monellakin turistirannalla Italiassa. Aikansa kutakin. Kyllä minulla on monestakin asiasta hyvää sanottavaa, ja jos matkailusta ja Italiasta puhutaan, olen rakastunut Firenzeen, Sienaan ja muuhun Toscanaan, olen suunnattoman ihastunut myös mm. Roomaan, Milanoon ja Venetsiaan.
        Kiitos toivotuksista, mutta en aio lomailla Naxoksessa enkä muuallakaan Sisiliassa tulevana kesänä.

        ... ihmiseen, joka on lähdössä Sisiliaan kesällä -09.

        Mutta sinä olitkin sitten se ihminen, joka luuli minun olevan tuo, unotipo sekä myöskin matkailija.

        Eipä ihme, että täällä sekoillaan, kun tuo nimimerkkien käyttö on mitä on...

        Tulee helposti kuva, että ihminen joka vaihtaa joka kirjoitukseensa nimimerkin, haluaakin juuri sekoittaa "koko" palstan.

        T. Naxos- fani sempre


      • hölmöt jo olla
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        ... ihmiseen, joka on lähdössä Sisiliaan kesällä -09.

        Mutta sinä olitkin sitten se ihminen, joka luuli minun olevan tuo, unotipo sekä myöskin matkailija.

        Eipä ihme, että täällä sekoillaan, kun tuo nimimerkkien käyttö on mitä on...

        Tulee helposti kuva, että ihminen joka vaihtaa joka kirjoitukseensa nimimerkin, haluaakin juuri sekoittaa "koko" palstan.

        T. Naxos- fani sempre

        Kyllä sitä ilmiselvästi halutaan.
        Ota rauhallisesti äläkä reagoi kaikkiin hölmöihin kirjoituksiin, anna olla. Sinä olet ns.helppo kohde, kun kirjoitat heti, vaikka aloitus on selvästi tehty juuri sinua ärsytettäväksi.
        Liiallinen sanailu antaa vaan turhan hölmön kuvan ja sitähän ei kukaan halua itsestään annettavan.
        Älä siis vastaa vaikka kuinka tekisi mielesi,sieppaahan sinua tietenkin, kun et tiedä onko kysyjä vakavissaan ja jos on jatkokirjoituksista tulet sen huomaamaan.


      • matkailija1
        hölmöt jo olla kirjoitti:

        Kyllä sitä ilmiselvästi halutaan.
        Ota rauhallisesti äläkä reagoi kaikkiin hölmöihin kirjoituksiin, anna olla. Sinä olet ns.helppo kohde, kun kirjoitat heti, vaikka aloitus on selvästi tehty juuri sinua ärsytettäväksi.
        Liiallinen sanailu antaa vaan turhan hölmön kuvan ja sitähän ei kukaan halua itsestään annettavan.
        Älä siis vastaa vaikka kuinka tekisi mielesi,sieppaahan sinua tietenkin, kun et tiedä onko kysyjä vakavissaan ja jos on jatkokirjoituksista tulet sen huomaamaan.

        "Minä tiedän, että matkailija ja sinä olette kaksi eri persoonaa, ehkä. Ainakaan en kirjottanut että olisitte sama henkilö. Nuo jututhan kirjoittanut käyttää koko ajan samaa nimimerkkiä, jos ette ole huomanneet? Alkaa ikä painamaan, niin ei näköjään kaikkeen osaa enää reagoida ;)"

        Jos Saganna olisi vähänkin enemmän minun ja naxosfanin kirjoituksia lukenut hän kyllä huomaisi ja tietäisi että tässä ollaan kaksi eri ihmistä, huh huh miten typerää.


      • Naxos -fani sempre
        matkailija1 kirjoitti:

        "Minä tiedän, että matkailija ja sinä olette kaksi eri persoonaa, ehkä. Ainakaan en kirjottanut että olisitte sama henkilö. Nuo jututhan kirjoittanut käyttää koko ajan samaa nimimerkkiä, jos ette ole huomanneet? Alkaa ikä painamaan, niin ei näköjään kaikkeen osaa enää reagoida ;)"

        Jos Saganna olisi vähänkin enemmän minun ja naxosfanin kirjoituksia lukenut hän kyllä huomaisi ja tietäisi että tässä ollaan kaksi eri ihmistä, huh huh miten typerää.

        Sagannahan ei ole täällä edes väittänyt että olemme yksi ja sama ihminen!

        On se kumma minä kun vaan haluaisin muita sisiliaan meneviä auttaa ja monet sanovatkin että minusta on paljon apua esimerkiksi kun halutaan tietää aurinkovarjojen ja olusten hintoja :) :) ;)

        huhhuh ottaa koville tämä ainainen arvostelu.päätinkin etten nyt ota osaa keskusteluun. Kiitos nitrox ja matkailija1 kun jaksatte minua puolustaa :) :)


      • Naxos -fani sempre
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        Sagannahan ei ole täällä edes väittänyt että olemme yksi ja sama ihminen!

        On se kumma minä kun vaan haluaisin muita sisiliaan meneviä auttaa ja monet sanovatkin että minusta on paljon apua esimerkiksi kun halutaan tietää aurinkovarjojen ja olusten hintoja :) :) ;)

        huhhuh ottaa koville tämä ainainen arvostelu.päätinkin etten nyt ota osaa keskusteluun. Kiitos nitrox ja matkailija1 kun jaksatte minua puolustaa :) :)

        Hei!

        LOPETA pelleilysi!

        Tuo edellinen kirjoitus ei todellakaan ole minun kirjoittama eli Naxos- fani sempren!!

        Eli nyt joku muu siis käyttää minun, Naxos- fani sempre nimimerkkiänikin jo.
        (ja lähettelet jopa minuna terveisiä täällä!)

        Sorry vaan kaikille!

        On tällä ihmisellä todella oudot huvit ja varmasti vielä kovin hauskaakin on olevinaan.

        Saatko jotain sairasta tyydytystä tuosta pelleilystäsi?

        On todella typerää, että esität nyt tällä palstalla jo minua.
        Olisi riittänyt, kun pelleilit niillä kymmenillä nimimerkeilläsi!

        En todellakaan halua, että tänne minuna kirjoittaa joku muu, et varmaan itsekään haluaisi, että joku kirjoittelisi tänne sinuna.

        Taisit vetää nyt herneen vähän liian syvälle kärsääsi jostakin asiasta.
        (ehkä siitä, kun en enää vastannut sinulle tuolla toisessa ketjussa. Sanoinhan, että lapsi on terve, kun se leikkii, mutta sairas se on, jos se ei nyt oikeasti osaa jo lopettaa. Minä lopetin ja sinä sairastuit vain lisää:).
        Voi, voi.

        T. Naxos- fani sempre


      • Naxos-fani-sempre
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        Sagannahan ei ole täällä edes väittänyt että olemme yksi ja sama ihminen!

        On se kumma minä kun vaan haluaisin muita sisiliaan meneviä auttaa ja monet sanovatkin että minusta on paljon apua esimerkiksi kun halutaan tietää aurinkovarjojen ja olusten hintoja :) :) ;)

        huhhuh ottaa koville tämä ainainen arvostelu.päätinkin etten nyt ota osaa keskusteluun. Kiitos nitrox ja matkailija1 kun jaksatte minua puolustaa :) :)

        Niin, nyt loppui pelleilyt.
        Ei ole kovin aikuismaista tuo sinunkaan käytös, kun pitää turhaan aiheuttaa lisää hälyä tänne palstalle.
        Nyt et ainankaan minun nimimerkkiäni enää käyttele.
        Olitkin käyttänyt sitä jo monessa kohtaa.

        T. Naxos-fani-sempre


      • registeröi
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        Hei!

        LOPETA pelleilysi!

        Tuo edellinen kirjoitus ei todellakaan ole minun kirjoittama eli Naxos- fani sempren!!

        Eli nyt joku muu siis käyttää minun, Naxos- fani sempre nimimerkkiänikin jo.
        (ja lähettelet jopa minuna terveisiä täällä!)

        Sorry vaan kaikille!

        On tällä ihmisellä todella oudot huvit ja varmasti vielä kovin hauskaakin on olevinaan.

        Saatko jotain sairasta tyydytystä tuosta pelleilystäsi?

        On todella typerää, että esität nyt tällä palstalla jo minua.
        Olisi riittänyt, kun pelleilit niillä kymmenillä nimimerkeilläsi!

        En todellakaan halua, että tänne minuna kirjoittaa joku muu, et varmaan itsekään haluaisi, että joku kirjoittelisi tänne sinuna.

        Taisit vetää nyt herneen vähän liian syvälle kärsääsi jostakin asiasta.
        (ehkä siitä, kun en enää vastannut sinulle tuolla toisessa ketjussa. Sanoinhan, että lapsi on terve, kun se leikkii, mutta sairas se on, jos se ei nyt oikeasti osaa jo lopettaa. Minä lopetin ja sinä sairastuit vain lisää:).
        Voi, voi.

        T. Naxos- fani sempre

        nimimerkkiäsi?


      • Naxos -fani sempre
        Naxos-fani-sempre kirjoitti:

        Niin, nyt loppui pelleilyt.
        Ei ole kovin aikuismaista tuo sinunkaan käytös, kun pitää turhaan aiheuttaa lisää hälyä tänne palstalle.
        Nyt et ainankaan minun nimimerkkiäni enää käyttele.
        Olitkin käyttänyt sitä jo monessa kohtaa.

        T. Naxos-fani-sempre

        Tykkään kaikesta nopeasti laukeavasta :D

        Tämä todellakin on halpaa huvia, harmi ettei itse huvia aiheuttava sitä huomaa :D :D


      • -Pena-
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        Tykkään kaikesta nopeasti laukeavasta :D

        Tämä todellakin on halpaa huvia, harmi ettei itse huvia aiheuttava sitä huomaa :D :D

        Se kun on niin mukava ja vielä pirun kauniskin!


      • Naxos -fani sempre
        -Pena- kirjoitti:

        Se kun on niin mukava ja vielä pirun kauniskin!

        Ai hitto, no jos se on kaunis ni lopetanki heti.


      • sairaita oikein tulee
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        Ai hitto, no jos se on kaunis ni lopetanki heti.

        Kyllä olet sairas ihminen !!


      • -Pena-
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        Ai hitto, no jos se on kaunis ni lopetanki heti.

        Taitaa olla sitä perinteistä akkojen nokkimista tämä touhu. Fani on kaunis, tumma kaunotar. Sinulla ei sitten vissiin ole parempaa tekemistä kuin hänen ärsyttämisensä täällä. Annat kyllä itsestäsi aika lapsellisen kuvan näin ollen. Fiksumpi se fani on kuin sinä. Terveiset vaan fanille!


      • Naxos-fani-sempre
        registeröi kirjoitti:

        nimimerkkiäsi?

        Hei!

        Minä rekisteröinkin nimimerkkini, jo ennen, kuin laitoit tuon oman kirjoituksesi tähän.

        Mutta kuten näet, se ei näytä tehoavan kovinkaan hyvin.

        Tuo UUSI "Naxos- fani" on vaan innostunut enemmän asiasta.

        No minä nyt kirjoitan vain ja ainoastaan tällä rekisteröidyllä nimimerkilläni!

        T. Naxos- fani sempre


      • Kaksi
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        Ai hitto, no jos se on kaunis ni lopetanki heti.

        Vittuilevaa miestä? Ja yhden naisen kimpussa?
        Mikä on pointti?


      • Naxos-fani-sempre
        Naxos-fani-sempre kirjoitti:

        Hei!

        Minä rekisteröinkin nimimerkkini, jo ennen, kuin laitoit tuon oman kirjoituksesi tähän.

        Mutta kuten näet, se ei näytä tehoavan kovinkaan hyvin.

        Tuo UUSI "Naxos- fani" on vaan innostunut enemmän asiasta.

        No minä nyt kirjoitan vain ja ainoastaan tällä rekisteröidyllä nimimerkilläni!

        T. Naxos- fani sempre

        Hei!

        Vielä tähän sen verran, että oli tosi hyvä, että vihdoin rekisteröin tuon nimimerkkini.
        Sillä on ollut niin hyvät seuraukset!

        Minuun on otettu yhteyttä Italiasta asti!!!
        Mahtavaa!
        (Ja saan kirjoittaa Italiaksi : ).

        Nyt voi kaikki halukkaat käydä tuolla profiili sivullani laittamassa lisää mukavia viestejä ja sähköposteja minulle.

        Ja käydä katsomassa siellä valokuvia Sisiliasta!
        Tällä hetkellä siellä on vasta yksi kuva, mutta lisää on jo tulossa.
        Kun saadaan vain hyväksyntä kuvilleni.

        Mukavaa kevään jatkoa kaikille!

        T. Naxos- good mood sempre ; )


      • Naxos-fani-sempre
        Naxos-fani-sempre kirjoitti:

        Hei!

        Vielä tähän sen verran, että oli tosi hyvä, että vihdoin rekisteröin tuon nimimerkkini.
        Sillä on ollut niin hyvät seuraukset!

        Minuun on otettu yhteyttä Italiasta asti!!!
        Mahtavaa!
        (Ja saan kirjoittaa Italiaksi : ).

        Nyt voi kaikki halukkaat käydä tuolla profiili sivullani laittamassa lisää mukavia viestejä ja sähköposteja minulle.

        Ja käydä katsomassa siellä valokuvia Sisiliasta!
        Tällä hetkellä siellä on vasta yksi kuva, mutta lisää on jo tulossa.
        Kun saadaan vain hyväksyntä kuvilleni.

        Mukavaa kevään jatkoa kaikille!

        T. Naxos- good mood sempre ; )

        Hei!

        Nyt siellä profiili sivullani on myös muutama muukin kuva!
        Käykäähän kurkkaamassa : ).

        T. Naxos- fani sempre


    • Tiedonjanoinennn

      Joo, kylläpä tekstiä tosin tuli, vaan eipä juuri tietoa sekaan mahtunut, muuta kylläkin...
      Ajankohtana olisi lokakuu ja kyllä, lössi todellakin on menossa johonkin päin Sisiliaa!!
      Syy miksi en ole vielä ehtinyt paneutua Sisilian matkailuun paljoakaan on se että palasin vasta Aasian reissulta ja nyt olisi sitten synttäri reissu katsottavana tulevalle lokakuulle. Ikähaitarina 30-80, et silleen, mielluummin jokin rauhallisempi paikka, ei turistihässäkkää...kiitos!

      • matkailija1

        "Olen ollut Taorminassa 70-luvulla. Olen aikoinaan ollut monellakin turistirannalla Italiassa. Aikansa kutakin. Kyllä minulla on monestakin asiasta hyvää sanottavaa, ja jos matkailusta ja Italiasta puhutaan, olen rakastunut Firenzeen, Sienaan ja muuhun Toscanaan, olen suunnattoman ihastunut myös mm. Roomaan, Milanoon ja Venetsiaan.
        Kiitos toivotuksista, mutta en aio lomailla Naxoksessa enkä muuallakaan Sisiliassa tulevana kesänä."

        Ihan pakko puuttua, luuletko sinä tosiaan että Taormina on yhä samanlainen kuin 70 -luvulla??
        minä en ollut silloin syntynytkään ja sinä tuomitset Sisilian jonkun 70 -luvun perusteella, vai tarkoitatkohan nyt jotain 70ekr?

        luuletko tosissasi ettei siellä ole mikään muuttunut, ei kehittynyt yhtään jne? ei millään pahalla mutta et ole kovin avarakatseinen itsekään jos matkustat vain "rakkaaseen Toscanaan" jne. ja tuomitset Sisilian vain 70-luvun Taorminan perusteella?

        oletko nyt ihan tosissasi?

        Minulla on kuva Naxoksesta 1989 -luvulta (sama vuosi jona synnyin) ja näyttää kovin tyhjältä ja mm. monia rakennuksia ei ole mitä nykyisin on, joten et voi verrata myöskään 70 -lukua 2000 -luvun Sisiliaan.


      • fani -fani sempre
        matkailija1 kirjoitti:

        "Olen ollut Taorminassa 70-luvulla. Olen aikoinaan ollut monellakin turistirannalla Italiassa. Aikansa kutakin. Kyllä minulla on monestakin asiasta hyvää sanottavaa, ja jos matkailusta ja Italiasta puhutaan, olen rakastunut Firenzeen, Sienaan ja muuhun Toscanaan, olen suunnattoman ihastunut myös mm. Roomaan, Milanoon ja Venetsiaan.
        Kiitos toivotuksista, mutta en aio lomailla Naxoksessa enkä muuallakaan Sisiliassa tulevana kesänä."

        Ihan pakko puuttua, luuletko sinä tosiaan että Taormina on yhä samanlainen kuin 70 -luvulla??
        minä en ollut silloin syntynytkään ja sinä tuomitset Sisilian jonkun 70 -luvun perusteella, vai tarkoitatkohan nyt jotain 70ekr?

        luuletko tosissasi ettei siellä ole mikään muuttunut, ei kehittynyt yhtään jne? ei millään pahalla mutta et ole kovin avarakatseinen itsekään jos matkustat vain "rakkaaseen Toscanaan" jne. ja tuomitset Sisilian vain 70-luvun Taorminan perusteella?

        oletko nyt ihan tosissasi?

        Minulla on kuva Naxoksesta 1989 -luvulta (sama vuosi jona synnyin) ja näyttää kovin tyhjältä ja mm. monia rakennuksia ei ole mitä nykyisin on, joten et voi verrata myöskään 70 -lukua 2000 -luvun Sisiliaan.

        Anteeksi, mutta missä kohdassa tuomitsin Sisilian? Tämän täytyy olla väärinkäsitys, sillä enhän minä tunne Sisiliaa. Kerroin olleeni 70-luvulla Taorminassa, rantalomaturistina - no, rantaan oli pitkähkö matka sieltä ylhäältä. En siis lainkaan tunne Sisiliaa, enkä ole sitä koskaan väittänyt.

        En luule, että "Taormina on yhä samanlainen kuin 70-luvulla". Toivottavasti se ei ole aivan hirveästi muuttunut massaturismin myötä; idyllinen pikku kylä ylhäällä vuorella. Pahoin pelkään, että olen väärässä, tässäkin.


      • Naxos-fani-sempre
        fani -fani sempre kirjoitti:

        Anteeksi, mutta missä kohdassa tuomitsin Sisilian? Tämän täytyy olla väärinkäsitys, sillä enhän minä tunne Sisiliaa. Kerroin olleeni 70-luvulla Taorminassa, rantalomaturistina - no, rantaan oli pitkähkö matka sieltä ylhäältä. En siis lainkaan tunne Sisiliaa, enkä ole sitä koskaan väittänyt.

        En luule, että "Taormina on yhä samanlainen kuin 70-luvulla". Toivottavasti se ei ole aivan hirveästi muuttunut massaturismin myötä; idyllinen pikku kylä ylhäällä vuorella. Pahoin pelkään, että olen väärässä, tässäkin.

        Hei fani- fani sempre!

        Kerrot olleesi 70- luvulla Taorminassa eli, et siis ole enää mikään tyttönen.

        Luulin, että nimimerkilläni pelleili, joku tytön hupakko!

        Sinun täytyy kyllä olla jo ihan aikuinen.
        Tai niin sitä voisi ainakin luulla ;).

        Ja minua täällä "haukutaan" lapselliseksi...

        Ei uskoisi, että aikuiset naiset jaksaisi tuollaista pelleilyä, mutta väärässä olin siis.

        Paljastit juuri itsesi :).

        T. Naxos- fani sempre


      • fani -fani sempre
        Naxos-fani-sempre kirjoitti:

        Hei fani- fani sempre!

        Kerrot olleesi 70- luvulla Taorminassa eli, et siis ole enää mikään tyttönen.

        Luulin, että nimimerkilläni pelleili, joku tytön hupakko!

        Sinun täytyy kyllä olla jo ihan aikuinen.
        Tai niin sitä voisi ainakin luulla ;).

        Ja minua täällä "haukutaan" lapselliseksi...

        Ei uskoisi, että aikuiset naiset jaksaisi tuollaista pelleilyä, mutta väärässä olin siis.

        Paljastit juuri itsesi :).

        T. Naxos- fani sempre

        En paljastanut ihan kokonaan. En nimittäin ole nainen.


      • Naxos-fani-sempre
        fani -fani sempre kirjoitti:

        En paljastanut ihan kokonaan. En nimittäin ole nainen.

        Hei!

        Että oikein mies?

        Aina vain ihmeellisemmäksi menee.

        En taida nyt kuitenkaan tuota uskoa, että n.50- kymppinen mies, kirjoittelee täällä sekavia viestejään toisten nimimerkeillä....

        Ennemminkin uskon tuon "Penan" kirjoitukseen, että akkojen nokkimisia ovat nämä juu...

        Ei taida olla muillakaan tällä palstalla sitten "ketään kotona"?

        Ei taida olla tällä kukolla munia kyllä :).

        T. Naxos- fani sempre


      • Naxos -fani sempre
        Naxos-fani-sempre kirjoitti:

        Hei!

        Että oikein mies?

        Aina vain ihmeellisemmäksi menee.

        En taida nyt kuitenkaan tuota uskoa, että n.50- kymppinen mies, kirjoittelee täällä sekavia viestejään toisten nimimerkeillä....

        Ennemminkin uskon tuon "Penan" kirjoitukseen, että akkojen nokkimisia ovat nämä juu...

        Ei taida olla muillakaan tällä palstalla sitten "ketään kotona"?

        Ei taida olla tällä kukolla munia kyllä :).

        T. Naxos- fani sempre

        Ja millähän perusteella liität nämä asiat sukupuoleen? Fani -fani semprehän yleensä käyttää samaa nimimerkkiä?

        Kauneus ei aina riitä, sillä yritän ja yritän sanoa, että meitä on monta. Mutta kun se äly, maalaisjärki ja päättelykyky puuttuu.

        Turha toistaa itseään, ei se vaan osu ja uppoa.


      • Naxos-fani-sempre
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        Ja millähän perusteella liität nämä asiat sukupuoleen? Fani -fani semprehän yleensä käyttää samaa nimimerkkiä?

        Kauneus ei aina riitä, sillä yritän ja yritän sanoa, että meitä on monta. Mutta kun se äly, maalaisjärki ja päättelykyky puuttuu.

        Turha toistaa itseään, ei se vaan osu ja uppoa.

        Hei!

        Niin tuo, von naxosfanihan tosiaan olikin 52v mies, jos nyt siihenkään on sitten uskominen...

        Saatat hyvinkin olla sama tyyppi sitten.

        No, en vain olisi miehestä tälläistä uskonut.

        Tai ylipäätään kenestäkään aikuisesta.

        Harmittaa vain, kun mukava palsta on pilattu kokonaan :(.

        Ja minusta on tehty ,joku "hullu".

        Eihän täältä kukaan viitsi enää mitään kysyä, kun pelkkää pelleilyä vain on ketjut täynnä.

        Minua on turha tästä KAIKESTA syyttää!

        Tuskin itsekään vierestä vain katsoisit jos olisit käyttänyt samaa nimimerkkiä, 2 vuotta ja sitten joku alkaisi kirjoittaa "sinuna" juttujaan.
        Lähettelisi "terveisiä" muille sinun nimissäsi jne...

        Eli olen halunnut "puolustaa" itseäni täällä.
        Ja mielestäni se on ihan oikeudenmukaista, kaikkien näiden kirjoitustesi jälkeen,
        (tai "teidän").

        Turha tosiaan toistaa itseään.

        Eli vastaillaan, vain matkoista kysyville jatkossa niin saadaan, joku selko tänne palstalle.

        Että "aikuisia" ihmisiä?
        Hävettää puolestasi :(!

        T. Naxos- fani sempre


      • TainaP.
        Naxos-fani-sempre kirjoitti:

        Hei!

        Niin tuo, von naxosfanihan tosiaan olikin 52v mies, jos nyt siihenkään on sitten uskominen...

        Saatat hyvinkin olla sama tyyppi sitten.

        No, en vain olisi miehestä tälläistä uskonut.

        Tai ylipäätään kenestäkään aikuisesta.

        Harmittaa vain, kun mukava palsta on pilattu kokonaan :(.

        Ja minusta on tehty ,joku "hullu".

        Eihän täältä kukaan viitsi enää mitään kysyä, kun pelkkää pelleilyä vain on ketjut täynnä.

        Minua on turha tästä KAIKESTA syyttää!

        Tuskin itsekään vierestä vain katsoisit jos olisit käyttänyt samaa nimimerkkiä, 2 vuotta ja sitten joku alkaisi kirjoittaa "sinuna" juttujaan.
        Lähettelisi "terveisiä" muille sinun nimissäsi jne...

        Eli olen halunnut "puolustaa" itseäni täällä.
        Ja mielestäni se on ihan oikeudenmukaista, kaikkien näiden kirjoitustesi jälkeen,
        (tai "teidän").

        Turha tosiaan toistaa itseään.

        Eli vastaillaan, vain matkoista kysyville jatkossa niin saadaan, joku selko tänne palstalle.

        Että "aikuisia" ihmisiä?
        Hävettää puolestasi :(!

        T. Naxos- fani sempre

        Olen lähdössä Sisiliaan tai Sardiniaan ja siksi seuraillut tätä sivua. Luulen, että nuo tekstit on ihan sun itsesi ärsytykseksi, koska vastaat hassusti, etkä ymmärrä *ittuilua, ironiaa tai hassuttelua kustannuksellasi. Niin kauan kun vastaat, niin sinulle vastataan.

        Ainakin minun logiikalla kirjottajia on useampi kuin yksi tai kaksi.


      • Kuukautiset?
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        Ja millähän perusteella liität nämä asiat sukupuoleen? Fani -fani semprehän yleensä käyttää samaa nimimerkkiä?

        Kauneus ei aina riitä, sillä yritän ja yritän sanoa, että meitä on monta. Mutta kun se äly, maalaisjärki ja päättelykyky puuttuu.

        Turha toistaa itseään, ei se vaan osu ja uppoa.

        Vai särkeekö pää? Tiedätkö miksi sisilialaisella lehmällä on viisi mahaa?


      • fani -fani sempre
        Naxos-fani-sempre kirjoitti:

        Hei!

        Että oikein mies?

        Aina vain ihmeellisemmäksi menee.

        En taida nyt kuitenkaan tuota uskoa, että n.50- kymppinen mies, kirjoittelee täällä sekavia viestejään toisten nimimerkeillä....

        Ennemminkin uskon tuon "Penan" kirjoitukseen, että akkojen nokkimisia ovat nämä juu...

        Ei taida olla muillakaan tällä palstalla sitten "ketään kotona"?

        Ei taida olla tällä kukolla munia kyllä :).

        T. Naxos- fani sempre

        Olen kirjoittanut viisi viestiä tähän ketjuun, kaikki nimimerkillä fani -fani sempre, joka ei ole kenenkään muun nimimerkki. Toki se on ideoitu Sinun nimimerkistäsi, mutta on täysin erilainen: Sinua kutsutaan täällä faniksi, joten minä olen sitten "fanin fani", ikuisesti...
        Kuten joku tuolla totesi, Sinun viestisti ovat aika hassuja, Sinä puutut kaikkeen, et ymmärrä ironiaa etkä sarkasmia, siksi Sinua jotkut täällä kiusaavat. En minä.


      • -Pena-
        fani -fani sempre kirjoitti:

        Olen kirjoittanut viisi viestiä tähän ketjuun, kaikki nimimerkillä fani -fani sempre, joka ei ole kenenkään muun nimimerkki. Toki se on ideoitu Sinun nimimerkistäsi, mutta on täysin erilainen: Sinua kutsutaan täällä faniksi, joten minä olen sitten "fanin fani", ikuisesti...
        Kuten joku tuolla totesi, Sinun viestisti ovat aika hassuja, Sinä puutut kaikkeen, et ymmärrä ironiaa etkä sarkasmia, siksi Sinua jotkut täällä kiusaavat. En minä.

        Jätkä on kun peruna eikä mene lääkäriin...
        Katsokaa peiliin nyt molemmat (fani-fani sempre ja naxos- fanin kopio kappale). Syötte väärän värisiä nappeja molemmat. Tuskin aukoisit päätäsi fanille jos näkisit livenä. Tai olisit saanut häneltä apua kysymyksiisi. Mutta olikos niitä kysymyksiä jossain?


      • Pitää
        fani -fani sempre kirjoitti:

        Olen kirjoittanut viisi viestiä tähän ketjuun, kaikki nimimerkillä fani -fani sempre, joka ei ole kenenkään muun nimimerkki. Toki se on ideoitu Sinun nimimerkistäsi, mutta on täysin erilainen: Sinua kutsutaan täällä faniksi, joten minä olen sitten "fanin fani", ikuisesti...
        Kuten joku tuolla totesi, Sinun viestisti ovat aika hassuja, Sinä puutut kaikkeen, et ymmärrä ironiaa etkä sarkasmia, siksi Sinua jotkut täällä kiusaavat. En minä.

        Viedä toisen nikki? Mikset kirjoita omalla ja mene vittuilemaan jonnekin muualle?


      • Naxos -fani sempre
        Pitää kirjoitti:

        Viedä toisen nikki? Mikset kirjoita omalla ja mene vittuilemaan jonnekin muualle?

        Kuha piän hauskaa toisten kustannuksella. Koittakaa selvitä.


      • Naxos-fani-sempre
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        Kuha piän hauskaa toisten kustannuksella. Koittakaa selvitä.

        Hei!

        Huomaatteko nyt, että kaikki nämä muut tällä palstalla ovat täysjärkisiä ja minä oikea fani olen sitten se vajaaälyinen ;)?

        Onkohan se nyt sitten mitenkäpäin, tämä asia?

        Kuten varmaan huomaatte täällä 50v miehet pelleilevät, kun heillä ei ole parempaa tekemistä.
        Minusta aika omituista.

        Ja jonkun mielestä on erikoista, että minä täällä vastailen ihmisille matka-asioista, matkailupalstalla?

        Miettikääpä nyt hetki ihan rauhassa, kumpi on oikein ja kumpi väärin.

        Ja mikä on vajaaälyistä ja mikä ei?

        Ja mitä ihmettä olen täällä tehnyt väärin?
        Ja miten esim, vastailen muka "hassusti"?
        Jos minulta kysytään asiallisesti, minulta saa varmasti myös asiallisen vastauksen.

        Näillä "pelleillä" ei ole edes mitään kysymyksiä esittää, niinpä vielä enemmän ihmetyttää mitä tällä palstalla sitten tekevät.
        (vai näettekö yhtään oikeata kysymystä missään?)
        Eipä muuta, kun jatkavat pelleilyään.

        T. Naxos- fani sempre


      • Sisiliasta kiinnostunut
        Naxos-fani-sempre kirjoitti:

        Hei!

        Huomaatteko nyt, että kaikki nämä muut tällä palstalla ovat täysjärkisiä ja minä oikea fani olen sitten se vajaaälyinen ;)?

        Onkohan se nyt sitten mitenkäpäin, tämä asia?

        Kuten varmaan huomaatte täällä 50v miehet pelleilevät, kun heillä ei ole parempaa tekemistä.
        Minusta aika omituista.

        Ja jonkun mielestä on erikoista, että minä täällä vastailen ihmisille matka-asioista, matkailupalstalla?

        Miettikääpä nyt hetki ihan rauhassa, kumpi on oikein ja kumpi väärin.

        Ja mikä on vajaaälyistä ja mikä ei?

        Ja mitä ihmettä olen täällä tehnyt väärin?
        Ja miten esim, vastailen muka "hassusti"?
        Jos minulta kysytään asiallisesti, minulta saa varmasti myös asiallisen vastauksen.

        Näillä "pelleillä" ei ole edes mitään kysymyksiä esittää, niinpä vielä enemmän ihmetyttää mitä tällä palstalla sitten tekevät.
        (vai näettekö yhtään oikeata kysymystä missään?)
        Eipä muuta, kun jatkavat pelleilyään.

        T. Naxos- fani sempre

        Hienoa. Minulla kyllä on kysyttävää, esimerkiksi

        -mitkä mielestäsi ovat kolme tärkeintä syytä matkustaa Sisiliaan
        -mitkä ovat mielestäsi kiinnostavimmat nähtävyydet Sisiliassa
        -mitkä ovat mielestäsi turismin pahimmin pilaamat turistikohteet, joita on syytä välttää.

        Kiitos


      • Gapsäkki
        Sisiliasta kiinnostunut kirjoitti:

        Hienoa. Minulla kyllä on kysyttävää, esimerkiksi

        -mitkä mielestäsi ovat kolme tärkeintä syytä matkustaa Sisiliaan
        -mitkä ovat mielestäsi kiinnostavimmat nähtävyydet Sisiliassa
        -mitkä ovat mielestäsi turismin pahimmin pilaamat turistikohteet, joita on syytä välttää.

        Kiitos

        http://omamaailma.hs.fi/search?search-query=Taormina|Naxos|Sisilia&oikotie=1


      • Naxos -fani sempre
        Naxos-fani-sempre kirjoitti:

        Hei!

        Huomaatteko nyt, että kaikki nämä muut tällä palstalla ovat täysjärkisiä ja minä oikea fani olen sitten se vajaaälyinen ;)?

        Onkohan se nyt sitten mitenkäpäin, tämä asia?

        Kuten varmaan huomaatte täällä 50v miehet pelleilevät, kun heillä ei ole parempaa tekemistä.
        Minusta aika omituista.

        Ja jonkun mielestä on erikoista, että minä täällä vastailen ihmisille matka-asioista, matkailupalstalla?

        Miettikääpä nyt hetki ihan rauhassa, kumpi on oikein ja kumpi väärin.

        Ja mikä on vajaaälyistä ja mikä ei?

        Ja mitä ihmettä olen täällä tehnyt väärin?
        Ja miten esim, vastailen muka "hassusti"?
        Jos minulta kysytään asiallisesti, minulta saa varmasti myös asiallisen vastauksen.

        Näillä "pelleillä" ei ole edes mitään kysymyksiä esittää, niinpä vielä enemmän ihmetyttää mitä tällä palstalla sitten tekevät.
        (vai näettekö yhtään oikeata kysymystä missään?)
        Eipä muuta, kun jatkavat pelleilyään.

        T. Naxos- fani sempre

        Onko Alexander-hotellissa oikeasti kultainen hissi? Saiskohan niiden koiran tuoda kotiin?

        Onko aurinkotuolit halvempia romanticalla vai reganaatilla? Entäs jätskit?

        Laulaako Sciaccassa linnut samoin ku Naxosissa? Onko siellä samoin Nespole-puita? Mites, löytyykö sieltä biitsi?

        Nimim. Sisiliassa -08


      • Naxos-fani-sempre
        Sisiliasta kiinnostunut kirjoitti:

        Hienoa. Minulla kyllä on kysyttävää, esimerkiksi

        -mitkä mielestäsi ovat kolme tärkeintä syytä matkustaa Sisiliaan
        -mitkä ovat mielestäsi kiinnostavimmat nähtävyydet Sisiliassa
        -mitkä ovat mielestäsi turismin pahimmin pilaamat turistikohteet, joita on syytä välttää.

        Kiitos

        Hei!

        Vastaan nyt sinulle asiallisesti, vaikka arvelenkin sinun, vain jatkavan jo aloittamallasi uralla.

        Kysyt siis minulta henkilökohtaisesti, mitä mieltä MINÄ olen, mitkä ovat minun mielestäni kiinnostavimmat kohteet, tärkeimmät syyt matkustaa Sisiliaan jne.

        Minun syyni ovat varmasti erilaiset, kuin muilla.
        Koska menen paikkaan jossa olen vieraillut jo lapsena.
        Menen Naxosiin, kuin kotiini :).

        Eli minun 3 tärkeintä syytäni mennä Naxosiin ovat kutakuinkin nämä:

        -saan viettää rennon loman tutussa paikassa
        -saan tavata siellä ystäviäni (huom! monikossa)
        -nautin suunnattomasti Naxosin luonnosta ja sen kauneudesta
        -lisäisin tähän vielä hyvän ruoan, kahvilat ja jäätelönkin :)

        Kiinnostavimmat nähtävyydet ovat varmasti:
        Etna

        Muita kiinnostavia paikkoja ovat:
        -Taormina, siellä kaupungin puutarha ja
        Roomalaisen teatterin rauniot, sekä koko Taorminan pääkatu Corso Umberto, näköalapaikkoineen

        -myös Grotta Azzurran veneretki on mielestäni ihan mukava kokemus

        Ja viimeiseen kysymykseesi varmasti odotat vastaukseksi, että Naxos on turismin pahiten pilaama paikka?

        Minun mielestäni ei näin kuitenkaan ole :).

        Kerrottakoon tähän vielä, että olen aina tänne kirjoittanutkin, että vastailen vain Naxosin ja Taorminan asioihin/kysymyksiin.

        Eli minulla ei ole oikein tietoa muista paikoista Sisiliassa.
        Eli olen huono vastaamaan koko Sisilian alueesta.

        Olen tosin käynyt Sisiliassa: Cataniassa, Letojannissa, Gjarressa, Messiinassa, Syracusassa.
        Mutta silti vastailen vain Naxosista ja Taorminasta kysyjille.

        Että varmasti koko Sisilian alueella on paljon muitakin kiinnostavia paikkoja, kuin nämä mistä minulla on tietoa :).

        Ja nyt sitten jään odottelemaan millaisen tuomion tänään saan.
        Muista nyt kuitenkin, että kysyit nimenomaan MINUN mielipidettäni.

        Yleisesti tärkeitä, hyviä syitä matkustaa Sisiliaan olisivat varmasti
        -kauniit maisemat/mahtava luonto
        -hyvä ruoka
        -rauhallinen tunnelma
        -ystävälliset ihmiset
        -turvallisuus (ei tarvitse pelätä varkaita)
        -Etna

        Kiitos vielä kapsäkille linkeistä!!!

        T. Naxos-fani sempre


      • Kultahissi
        Naxos -fani sempre kirjoitti:

        Onko Alexander-hotellissa oikeasti kultainen hissi? Saiskohan niiden koiran tuoda kotiin?

        Onko aurinkotuolit halvempia romanticalla vai reganaatilla? Entäs jätskit?

        Laulaako Sciaccassa linnut samoin ku Naxosissa? Onko siellä samoin Nespole-puita? Mites, löytyykö sieltä biitsi?

        Nimim. Sisiliassa -08

        Ja kultahiekoitettu tie jossa koira pissii ja koiralle saa tehdä mitä vaan.

        Tuolit ilmaisia niinkuin jätskikin.

        Kuoro on kiivennyt nespolepuihin ja laulaa sieltä huiman hienosti kuten kastraatit vain Italiassa osaavat.

        Ylen on Ihanaa.


      • palstaa seurannut
        Naxos-fani-sempre kirjoitti:

        Hei!

        Huomaatteko nyt, että kaikki nämä muut tällä palstalla ovat täysjärkisiä ja minä oikea fani olen sitten se vajaaälyinen ;)?

        Onkohan se nyt sitten mitenkäpäin, tämä asia?

        Kuten varmaan huomaatte täällä 50v miehet pelleilevät, kun heillä ei ole parempaa tekemistä.
        Minusta aika omituista.

        Ja jonkun mielestä on erikoista, että minä täällä vastailen ihmisille matka-asioista, matkailupalstalla?

        Miettikääpä nyt hetki ihan rauhassa, kumpi on oikein ja kumpi väärin.

        Ja mikä on vajaaälyistä ja mikä ei?

        Ja mitä ihmettä olen täällä tehnyt väärin?
        Ja miten esim, vastailen muka "hassusti"?
        Jos minulta kysytään asiallisesti, minulta saa varmasti myös asiallisen vastauksen.

        Näillä "pelleillä" ei ole edes mitään kysymyksiä esittää, niinpä vielä enemmän ihmetyttää mitä tällä palstalla sitten tekevät.
        (vai näettekö yhtään oikeata kysymystä missään?)
        Eipä muuta, kun jatkavat pelleilyään.

        T. Naxos- fani sempre

        "Ja mitä ihmettä olen täällä tehnyt väärin?
        Ja miten esim, vastailen muka "hassusti"?
        Jos minulta kysytään asiallisesti, minulta saa varmasti myös asiallisen vastauksen.

        Näillä "pelleillä" ei ole edes mitään kysymyksiä esittää, niinpä vielä enemmän ihmetyttää mitä tällä palstalla sitten tekevät.
        (vai näettekö yhtään oikeata kysymystä missään?)
        Eipä muuta, kun jatkavat pelleilyään."

        Mistä saat sen käistyksen että juuri sinulta kysytään? Omistatko palstan? Miksi vain sinä saisit vastata palstalaisten kysmyksiin?
        Ja jos jollain ei ole kysymystä asettaa niin pidät heitä pelleinä. Kai tällä palstalla saa keskutella, kertoa omista mielipiteistään ja mahdollisista kokemuksistaan Sisiliassa eikä vaan asettaa sinulle kysymyksiä. Ihmettelet vielä kaiken lisäksi mitä jotkut henkilöt tekevät palstalla jos eivät aseta sinulle kysmyksiä, ja juuri sinulle. Herää hyvä ihminen!


      • Sisiliasta kiinnostunut
        Naxos-fani-sempre kirjoitti:

        Hei!

        Vastaan nyt sinulle asiallisesti, vaikka arvelenkin sinun, vain jatkavan jo aloittamallasi uralla.

        Kysyt siis minulta henkilökohtaisesti, mitä mieltä MINÄ olen, mitkä ovat minun mielestäni kiinnostavimmat kohteet, tärkeimmät syyt matkustaa Sisiliaan jne.

        Minun syyni ovat varmasti erilaiset, kuin muilla.
        Koska menen paikkaan jossa olen vieraillut jo lapsena.
        Menen Naxosiin, kuin kotiini :).

        Eli minun 3 tärkeintä syytäni mennä Naxosiin ovat kutakuinkin nämä:

        -saan viettää rennon loman tutussa paikassa
        -saan tavata siellä ystäviäni (huom! monikossa)
        -nautin suunnattomasti Naxosin luonnosta ja sen kauneudesta
        -lisäisin tähän vielä hyvän ruoan, kahvilat ja jäätelönkin :)

        Kiinnostavimmat nähtävyydet ovat varmasti:
        Etna

        Muita kiinnostavia paikkoja ovat:
        -Taormina, siellä kaupungin puutarha ja
        Roomalaisen teatterin rauniot, sekä koko Taorminan pääkatu Corso Umberto, näköalapaikkoineen

        -myös Grotta Azzurran veneretki on mielestäni ihan mukava kokemus

        Ja viimeiseen kysymykseesi varmasti odotat vastaukseksi, että Naxos on turismin pahiten pilaama paikka?

        Minun mielestäni ei näin kuitenkaan ole :).

        Kerrottakoon tähän vielä, että olen aina tänne kirjoittanutkin, että vastailen vain Naxosin ja Taorminan asioihin/kysymyksiin.

        Eli minulla ei ole oikein tietoa muista paikoista Sisiliassa.
        Eli olen huono vastaamaan koko Sisilian alueesta.

        Olen tosin käynyt Sisiliassa: Cataniassa, Letojannissa, Gjarressa, Messiinassa, Syracusassa.
        Mutta silti vastailen vain Naxosista ja Taorminasta kysyjille.

        Että varmasti koko Sisilian alueella on paljon muitakin kiinnostavia paikkoja, kuin nämä mistä minulla on tietoa :).

        Ja nyt sitten jään odottelemaan millaisen tuomion tänään saan.
        Muista nyt kuitenkin, että kysyit nimenomaan MINUN mielipidettäni.

        Yleisesti tärkeitä, hyviä syitä matkustaa Sisiliaan olisivat varmasti
        -kauniit maisemat/mahtava luonto
        -hyvä ruoka
        -rauhallinen tunnelma
        -ystävälliset ihmiset
        -turvallisuus (ei tarvitse pelätä varkaita)
        -Etna

        Kiitos vielä kapsäkille linkeistä!!!

        T. Naxos-fani sempre

        Kiitos vastauksista. Yritän vertailla Sisiliaa ja Sardiniaa lomakohteena. Sardiniassa olen ollut muutama vuosi sitten, Sisiliassa vielä en.
        Sardinia sattaa vetää pitemmän korren maisemien vehreydessä, Cagliari on mielenkiintoinen kaupunki, Alghero ei lomakyä pahimmasta päästä. Sisiliaan täytyy vielä perehtyä.


      • Naxos-fani-sempre
        palstaa seurannut kirjoitti:

        "Ja mitä ihmettä olen täällä tehnyt väärin?
        Ja miten esim, vastailen muka "hassusti"?
        Jos minulta kysytään asiallisesti, minulta saa varmasti myös asiallisen vastauksen.

        Näillä "pelleillä" ei ole edes mitään kysymyksiä esittää, niinpä vielä enemmän ihmetyttää mitä tällä palstalla sitten tekevät.
        (vai näettekö yhtään oikeata kysymystä missään?)
        Eipä muuta, kun jatkavat pelleilyään."

        Mistä saat sen käistyksen että juuri sinulta kysytään? Omistatko palstan? Miksi vain sinä saisit vastata palstalaisten kysmyksiin?
        Ja jos jollain ei ole kysymystä asettaa niin pidät heitä pelleinä. Kai tällä palstalla saa keskutella, kertoa omista mielipiteistään ja mahdollisista kokemuksistaan Sisiliassa eikä vaan asettaa sinulle kysymyksiä. Ihmettelet vielä kaiken lisäksi mitä jotkut henkilöt tekevät palstalla jos eivät aseta sinulle kysmyksiä, ja juuri sinulle. Herää hyvä ihminen!

        Hei!
        Taisit ymmärtää nyt ihan väärin?
        Tarkoitin tuossa "näillä pelleillä" ei ole edes kysymyksiä esittää...
        Näitä yhtä tai muutamaa tällä palstalla pelleilevää ihmistä.
        Ja kuten huomaat, JOS ketjua tästä yläpuolelta vielä uudestaan luet, niin heillä ei alunperinkään ollut mitään Sisiliaan liittyvää kysymystä!!!

        Harva tänne tulee muuten vain kirjoittelemaan huvikseen ilman kysymyksiä Sisiliasta?
        (Yleensä täällä kysytään ja vastataan kysymyksiin).
        Mutta nämä kaksi tai montako näitä nyt sitten onkaan tulivat.
        Luulisi sinun huomaavan, että vain pelleily mielessä jos olet kauan jo palstaa seurannut?

        Heidän kirjoituksensa on pelkkää kikkailua nimimerkkejensä ja toisten ihmisten nimimerkkejen kanssa.

        Sitten vastauksia sinun kysymyksiisi:
        Huomaat varmaan, että osa täällä palstalla olevista kirjoituksista on tarkoitettu minulle tai (tällä hetkellä) ainankin minun ärsyttämisekseni :(.
        Mutta yleensä kysymykset on kyllä tarkoitettu kaikkien vastattaviksi!
        Vastaajia on vain tosi harvassa :(.

        Ja jos olet/olisit kauemmin palstaa seurannut, olet/olisit saattanut sitten nähdä ihan minulle osoitettuja OIKEITAKIN kysymyksiä.

        Siinä tapauksessa jos olisit seurannut palstaa kauemmin tietäisit, että olen auttanut täällä ihmisiä monta kertaa.
        Ja saanut siitä joskus jopa kiitosta,
        (vaikka en täällä kiitoksien takia auta ketään).

        Ei, en omista palstaa.
        Mutta vastailen täällä asiallisiin kysymyksiin asiallisesti.

        "Ja jos jollain ei ole kysymystä asettaa niin pidät heitä pelleinä".
        Yleensä tänne kirjoitellaan kysymyksiä Sisiliasta.
        Nykyään täällä pelleillään toisten nimimerkeillä
        Et ole tainnut tosiaan seurata tätä ketjua?

        Eikös tänne palstalle tulla yleensä kysymään juuri matkakohteista, kun ollaan lähdössä nyt esim, tällä palstalla Sisiliaan??

        Vai tullaanko tänne mielestäsi, leikkimään toisten nimimerkeillä, haukkumaan muita ihmisiä, tappelemaan jne...

        Ja juu, palstalla saa tietysti "keskustella", kertoa mielipiteistään ja kokemuksistaan.
        Mutta, mutta näillä "pelleillä" ei ollut kysymyksiä, kertomuksia, mielipiteitä matkoistaan...

        En ole kyllä mielestäni missään kohtaa kirjoittanut/ihmetellyt, että miksei kukaan esitä minulle kysymyksiä (juuri MINULLE?).

        Seuraapas vähän tarkemmin nyt vielä ja herää itse!

        Ehkä sinäkin jo sekoitat Naxos- fani sempren ja alkuperäisen Naxos- fani sempren keskenään?
        Sitä se pelleily teettää :(.

        T. Naxos- fani sempre


      • kysynvaaa
        Naxos-fani-sempre kirjoitti:

        Hei!
        Taisit ymmärtää nyt ihan väärin?
        Tarkoitin tuossa "näillä pelleillä" ei ole edes kysymyksiä esittää...
        Näitä yhtä tai muutamaa tällä palstalla pelleilevää ihmistä.
        Ja kuten huomaat, JOS ketjua tästä yläpuolelta vielä uudestaan luet, niin heillä ei alunperinkään ollut mitään Sisiliaan liittyvää kysymystä!!!

        Harva tänne tulee muuten vain kirjoittelemaan huvikseen ilman kysymyksiä Sisiliasta?
        (Yleensä täällä kysytään ja vastataan kysymyksiin).
        Mutta nämä kaksi tai montako näitä nyt sitten onkaan tulivat.
        Luulisi sinun huomaavan, että vain pelleily mielessä jos olet kauan jo palstaa seurannut?

        Heidän kirjoituksensa on pelkkää kikkailua nimimerkkejensä ja toisten ihmisten nimimerkkejen kanssa.

        Sitten vastauksia sinun kysymyksiisi:
        Huomaat varmaan, että osa täällä palstalla olevista kirjoituksista on tarkoitettu minulle tai (tällä hetkellä) ainankin minun ärsyttämisekseni :(.
        Mutta yleensä kysymykset on kyllä tarkoitettu kaikkien vastattaviksi!
        Vastaajia on vain tosi harvassa :(.

        Ja jos olet/olisit kauemmin palstaa seurannut, olet/olisit saattanut sitten nähdä ihan minulle osoitettuja OIKEITAKIN kysymyksiä.

        Siinä tapauksessa jos olisit seurannut palstaa kauemmin tietäisit, että olen auttanut täällä ihmisiä monta kertaa.
        Ja saanut siitä joskus jopa kiitosta,
        (vaikka en täällä kiitoksien takia auta ketään).

        Ei, en omista palstaa.
        Mutta vastailen täällä asiallisiin kysymyksiin asiallisesti.

        "Ja jos jollain ei ole kysymystä asettaa niin pidät heitä pelleinä".
        Yleensä tänne kirjoitellaan kysymyksiä Sisiliasta.
        Nykyään täällä pelleillään toisten nimimerkeillä
        Et ole tainnut tosiaan seurata tätä ketjua?

        Eikös tänne palstalle tulla yleensä kysymään juuri matkakohteista, kun ollaan lähdössä nyt esim, tällä palstalla Sisiliaan??

        Vai tullaanko tänne mielestäsi, leikkimään toisten nimimerkeillä, haukkumaan muita ihmisiä, tappelemaan jne...

        Ja juu, palstalla saa tietysti "keskustella", kertoa mielipiteistään ja kokemuksistaan.
        Mutta, mutta näillä "pelleillä" ei ollut kysymyksiä, kertomuksia, mielipiteitä matkoistaan...

        En ole kyllä mielestäni missään kohtaa kirjoittanut/ihmetellyt, että miksei kukaan esitä minulle kysymyksiä (juuri MINULLE?).

        Seuraapas vähän tarkemmin nyt vielä ja herää itse!

        Ehkä sinäkin jo sekoitat Naxos- fani sempren ja alkuperäisen Naxos- fani sempren keskenään?
        Sitä se pelleily teettää :(.

        T. Naxos- fani sempre

        missä olette muka nähneet Naxosfanin kuvan?? vai mistä päättelette naxosfanin olevan joku tumma kaunotar?


        aika oudolta kuulostaa että päättelette fanin ulkonäöstä tällaisia asioita jos ette ole häntä nähneet??

        "Kauneus ei aina riitä, sillä yritän ja yritän sanoa, että meitä on monta. Mutta kun se äly, maalaisjärki ja päättelykyky puuttuu."

        tosi outoja viestejä ja ei fani taida ainakaan tälle palstalla olla laittanut kuvaansa


      • Naxos-fani-sempre
        kysynvaaa kirjoitti:

        missä olette muka nähneet Naxosfanin kuvan?? vai mistä päättelette naxosfanin olevan joku tumma kaunotar?


        aika oudolta kuulostaa että päättelette fanin ulkonäöstä tällaisia asioita jos ette ole häntä nähneet??

        "Kauneus ei aina riitä, sillä yritän ja yritän sanoa, että meitä on monta. Mutta kun se äly, maalaisjärki ja päättelykyky puuttuu."

        tosi outoja viestejä ja ei fani taida ainakaan tälle palstalla olla laittanut kuvaansa

        Hei!
        Ihmetyttää kyllä itseänikin.
        Minun kuviani, ette varmasti löydä netistä ja .

        T. Naxos- fani sempre


      • -Pena-
        kysynvaaa kirjoitti:

        missä olette muka nähneet Naxosfanin kuvan?? vai mistä päättelette naxosfanin olevan joku tumma kaunotar?


        aika oudolta kuulostaa että päättelette fanin ulkonäöstä tällaisia asioita jos ette ole häntä nähneet??

        "Kauneus ei aina riitä, sillä yritän ja yritän sanoa, että meitä on monta. Mutta kun se äly, maalaisjärki ja päättelykyky puuttuu."

        tosi outoja viestejä ja ei fani taida ainakaan tälle palstalla olla laittanut kuvaansa

        Näin fanin Naxosissa syksyllä.Muut matkalla olleet kertoivat minulle palstasta ja fanista. Että en arvaile mitään vaan tiedän.


      • tuon ihmisen vuoksi
        -Pena- kirjoitti:

        Näin fanin Naxosissa syksyllä.Muut matkalla olleet kertoivat minulle palstasta ja fanista. Että en arvaile mitään vaan tiedän.

        Tuo voi hyvinkin pitää paikkansa. Mutta minusta tuollainen olisi tavattoman kiusallista, tunnistaa ja kertoa nyt kuka onkaan se palstan kirjoittaja.
        Jos minulle noin kävisi, kulkisin varmaan aina aurinkolasit silmillä ja lierihattu päässä.Ikävää.
        Ei mukavaa olisi saada tuollaista leimaa, minun lomani menisivät pipariksi. Toisaalta taas kirjoittajan täytyy olla tietoinen saamastaan "huomiosta" eikä hän enää valitettavasti asialle voi tehdä mitään.


      • matkailija1
        tuon ihmisen vuoksi kirjoitti:

        Tuo voi hyvinkin pitää paikkansa. Mutta minusta tuollainen olisi tavattoman kiusallista, tunnistaa ja kertoa nyt kuka onkaan se palstan kirjoittaja.
        Jos minulle noin kävisi, kulkisin varmaan aina aurinkolasit silmillä ja lierihattu päässä.Ikävää.
        Ei mukavaa olisi saada tuollaista leimaa, minun lomani menisivät pipariksi. Toisaalta taas kirjoittajan täytyy olla tietoinen saamastaan "huomiosta" eikä hän enää valitettavasti asialle voi tehdä mitään.

        silloin kun minä näin Naxosfanin hän oli vaalea eikä tumma, tosin ehkä hän on vaihtanut hiusten väriä ja ruskettunut mutta kumminkin..

        Kuulostaa aika hirveältä että täällä joku/jotkut oikein matkoilla kyttää näkeekö Naxosfania ja sitten tulee tänne haukkumaan? aika sairasta puuhaa?? eihän tässä kohta viitsi enää noille seuramatkoille lähteä kerta täällä oikein kytätään kirjoittajia kuka on kukin? no huvinsa kullakin.


      • meininkiä
        matkailija1 kirjoitti:

        silloin kun minä näin Naxosfanin hän oli vaalea eikä tumma, tosin ehkä hän on vaihtanut hiusten väriä ja ruskettunut mutta kumminkin..

        Kuulostaa aika hirveältä että täällä joku/jotkut oikein matkoilla kyttää näkeekö Naxosfania ja sitten tulee tänne haukkumaan? aika sairasta puuhaa?? eihän tässä kohta viitsi enää noille seuramatkoille lähteä kerta täällä oikein kytätään kirjoittajia kuka on kukin? no huvinsa kullakin.

        Fanin pitäisi perustaa oma Naxos-sivusto Naxoksen faneille ja antaa asioiden täällä (hänen palstallaan) olla. Onhan hänen nimensäkin tiedossa, se löytyy eräältä toiselta palstalta.

        Olen esittänyt asiallisia kysymyksiä ja olettanut, että niihin vastaa ihminen joka tietää oikeasti asiasta jotain. Saan vastauksen tyypiltä, joka päällepäsmäröi joka asiassa ja esittää oman mielipiteensä ainoana olemassa olevana. Jos esitän kysymyksen, niin toivoisin vastauksen henkilöltä jolla on itsellään kokemusta asiasta. Minä kuulin ystävältä...minä olen kuullut että...luulisin että kun Naxoksessa niin sielläkin...

        Toivon, että nespole-puita ja linnunlaulua on muuallakin kuin Naxoksessa. Toivon myös, että löydän saarelta edes yhden rannan, jolla ei ole ainoatakaan aurinkotuolia ja jätskikioskia. Kohta Sisiliaan :)


      • -Pena-
        matkailija1 kirjoitti:

        silloin kun minä näin Naxosfanin hän oli vaalea eikä tumma, tosin ehkä hän on vaihtanut hiusten väriä ja ruskettunut mutta kumminkin..

        Kuulostaa aika hirveältä että täällä joku/jotkut oikein matkoilla kyttää näkeekö Naxosfania ja sitten tulee tänne haukkumaan? aika sairasta puuhaa?? eihän tässä kohta viitsi enää noille seuramatkoille lähteä kerta täällä oikein kytätään kirjoittajia kuka on kukin? no huvinsa kullakin.

        Sanoinhan että fani on mukava ja kauniskin. Vai enkö muka sanonut? Ei ollut tarkoitus loukata vaan ennemminkin sanoin pari hyvää sanaa fanista jota täällä haukutaan. En kai ketään loukannut kun kauniiksi häntä kehuin? Ei sen pitäisi ketään loukata. Minusta on omituista että ihmistä joka täällä kertoo Naxosista moititaan ja nämä nimimerkin viejät täällä vain jatkavat ärsyttämistään. Kenellä on enemmän tietoa Naxosista ja Taorminasta kuin fanilla? Ja kuka haluaa rannalle jossa ei ole yhtään tuolia tai varjoa? En ainakaan minä.


      • Naxos-fani-sempre
        meininkiä kirjoitti:

        Fanin pitäisi perustaa oma Naxos-sivusto Naxoksen faneille ja antaa asioiden täällä (hänen palstallaan) olla. Onhan hänen nimensäkin tiedossa, se löytyy eräältä toiselta palstalta.

        Olen esittänyt asiallisia kysymyksiä ja olettanut, että niihin vastaa ihminen joka tietää oikeasti asiasta jotain. Saan vastauksen tyypiltä, joka päällepäsmäröi joka asiassa ja esittää oman mielipiteensä ainoana olemassa olevana. Jos esitän kysymyksen, niin toivoisin vastauksen henkilöltä jolla on itsellään kokemusta asiasta. Minä kuulin ystävältä...minä olen kuullut että...luulisin että kun Naxoksessa niin sielläkin...

        Toivon, että nespole-puita ja linnunlaulua on muuallakin kuin Naxoksessa. Toivon myös, että löydän saarelta edes yhden rannan, jolla ei ole ainoatakaan aurinkotuolia ja jätskikioskia. Kohta Sisiliaan :)

        Hei!
        Ihme touhua on juu, siitä olen kanssasi ihan samaa mieltä.
        Harmi jos olen sinulle vastaillut jossain tyyliin, luulisin että, kun Naxoksessakin niin sielläkin...
        Vastasin kyllä Isola Bellan kysymykseen juuri noin, että olen kuullut kaveriltani...

        Enkä halua vaikuttaa miltään päällepäsmäriltä.
        Sorry jos on sellainen fiilis tullut.

        Ja nimeäni jälestettiin viimeksi,
        (olitkohan sitten ihan sinä itse joka sen palstalle kirjoitti moneen kertaan?).

        Nyt sitten ollaan päädytty siihen, että täällä keskustellaan ulkonäöstäni, heh.

        Olen tumma kaunotar, joka on tehnyt muodon muutoksen ja ryhtynyt blondiksi, vai mitenkähän se nyt sitten on.

        En silti aio vetää päähäni lierihattua, kun Naxosiin keväällä matkaan :).
        Aurinkolasit kyllä riittää.

        Tuskin siellä perässäni mitään kyttääjiä/salapoliiseja juoksee :).

        Sisilian poliisi kyllä "juoksi perässäni" viime syksynä kolmeen otteeseen... :).

        Eli ei minun lomani tästä pilalle mene.
        Tuskin kukaan minua Naxosissa jälestää siksi, että palstalla kirjoittelen.

        Enkä minä juokse kenenkään perässä neuvoja jakelemassa, siitä voitte olle aivan varmoja.

        Ja nespolepuita kasvaa varmasti ympäri Sisiliaa ja linnutkin laulaa.

        Hyvää lomaa sinulle kaikesta hässäkästä huolimatta!

        KIITOS JA ANTEEKSI

        T. Naxos- fani sempre


      • N -f s
        -Pena- kirjoitti:

        Sanoinhan että fani on mukava ja kauniskin. Vai enkö muka sanonut? Ei ollut tarkoitus loukata vaan ennemminkin sanoin pari hyvää sanaa fanista jota täällä haukutaan. En kai ketään loukannut kun kauniiksi häntä kehuin? Ei sen pitäisi ketään loukata. Minusta on omituista että ihmistä joka täällä kertoo Naxosista moititaan ja nämä nimimerkin viejät täällä vain jatkavat ärsyttämistään. Kenellä on enemmän tietoa Naxosista ja Taorminasta kuin fanilla? Ja kuka haluaa rannalle jossa ei ole yhtään tuolia tai varjoa? En ainakaan minä.

        En yleensä lähde ulkomaille löhöömään muiden turistien kanssa rivissä julkisille rannoille. Kauhistus mulle :) Pyyhe, eväät ja mies kainaloon, oma poukama jostain missä ei ole ravintoloita, rantatuolien hinnastajia tai turismin tuntua missään. Bikinitkin voi jättää hotelliin ;)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe