Nyt saa Avengeria ja Sebringiä 2008 malleja 20 000 euroo! Mondeokin kalliimpi, ja jenkit vaikuttaa paljon varustelluimmilta! Mikä on kesto, kokemuksia?
Jenkkejä halvalla!
6
2384
Vastaukset
- Nose
Voisivat olla hyvinkin harkittavia vaihtoehtoja. Varsinki Avengeri diisselinä.
Miksei myös Sebring. Onhan nuo ainakin paremman näkösiä kun nämä euroitäautot. Toimivuutta en epäile yhtään ja polttoaineen kulutus on erittäin pientä kokoluokassaan.
Harkinnan alla ovat, katellaan. - 2005
hintaan 23 000e, aika edullinen.
http://www.nettiauto.com/chrysler/300c/2353925 - Mondeota ja Avengeria/Sebri...
eipä kannata paljoa verrata Mondeota ja Avengeria/Sebringiä...kun Mondeo on pikkasen korkeampaa kastia kuin nuo Dodgen mallit.
- Chryslermies
Chrysler taas keskiluokan/ylemmän keskiluokan kaara :)
Ford on pelkkä ford. - ...
Mistäs lähtien Sebring on ollut Dodge...näin ne on aina olleet: Ford, Dodge(Chrysler) ja Chevrolet(GM) on perusautoja, Buick(GM), Mercury(Ford), Chrysler keskitason luksusautoja, Cadillac(GM), Lincoln(Ford), Imperial( Chrysler) korkeamman tason luksusautoja. Ja koska tuota Imperialia ei enää ole valmistettu ovat Chryslerin yleellisimmät mallit korvanneet sen paikan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417545
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664210
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363103Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452626Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262605- 322181
- 411966
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797