Onni raskaustesti

Ihmeissään?!??!?

Eli menkat alkoi viime viikol etuajassa, pientä tuhrua pari kolme päivää. Nyt tein Onni raskaustestin, kontrolli-ikkunaan ilmestyi punainen viiva, vaikka pitäisi olla sininen viiva. Testi-ikkunassa haalea viiva. Ohjeissa sanotaan, että testi on suoritettu väärin tai siinä on vikaa jos kontrolli-ikkunaan ei ilmesty sininen viiva. Onko muille käynyt vastaavaa? Tein mielestäni testin aivan oikein, ennenkin olen tehnyt samanlaisia testejä, en kylläkään Onni merkkistä. En tietenkään luota nyt sitten tulokseen, vaikka haalea viiva näkyikin testi-ikkunassa, mutta kontrolli-ikkunassa väärä väri:( onko muilla vastaavia kokemuksia?

25

3588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mertsi87

mä tein eilen kaks onni testiä ja tänään aamulla yhden. se paketti jossa oli vain yksi testi niin siinä oli sininen se kontrolli viiva ja se paketti jossa kaksi niin punainen kontrolli viiva.
      nyt koitin kaupan rfsu testiä ja siihen tuli hiukan tummempi viiva kuin noihin onni testeihin.

• Ihmeissään?!?

mutta lukiko sulla siinä kahden testin paketissa, että kontrolliviiva on sininen? Mulla luki, mutta punainen siitä tuli...

• kahden testin paketissa...
        Ihmeissään?!? kirjoitti:

mutta lukiko sulla siinä kahden testin paketissa, että kontrolliviiva on sininen? Mulla luki, mutta punainen siitä tuli...

Siinä kahden testin paketissa kontrolliviiva kuuluu olla punainen ja niin mullakin oli kummassakin.
        Katsoin vielä kopassa tulleesta ohjeestakin niin siinä oli että se on punainen. :)

• Ihmeissään?!?
        kahden testin paketissa... kirjoitti:

Siinä kahden testin paketissa kontrolliviiva kuuluu olla punainen ja niin mullakin oli kummassakin.
        Katsoin vielä kopassa tulleesta ohjeestakin niin siinä oli että se on punainen. :)

mulla lukee siinä ohjeessa: Olet raskaana, jos testi-ikkunassa on punainen viiva ja samanaikaisesti kontrolli-ikkunassa on sininen viiva.

Jos kontrolli-ikkunassa ei ole kokeen jälkeen havaittavissa sinistä viivaa on testi vioittunut tai sen suorituksessa on tapahtunut jokin virhe.

Tein tosiaan ne kummatkin testit, molemmissa oli kontrolliviiva punainen ja testiviiva oli haalea molemmissa.

Miten voi olla kahdenlaisia ohjeita samassa testissä?!?

• Ihmeissään?!?
        Ihmeissään?!? kirjoitti:

mulla lukee siinä ohjeessa: Olet raskaana, jos testi-ikkunassa on punainen viiva ja samanaikaisesti kontrolli-ikkunassa on sininen viiva.

Jos kontrolli-ikkunassa ei ole kokeen jälkeen havaittavissa sinistä viivaa on testi vioittunut tai sen suorituksessa on tapahtunut jokin virhe.

Tein tosiaan ne kummatkin testit, molemmissa oli kontrolliviiva punainen ja testiviiva oli haalea molemmissa.

..hakea joku toinen testi...ärsyttää ku ei saanut selvyyttä...mut jos se kontrolliviiva kuuluu olla punainen, ni sit testi näyttäis olevan positiivinen:) mutta en nyt vielä iloitse todellakaan...ettei taas pety...

• mertsi87
        Ihmeissään?!? kirjoitti:

tuo aivan sama teksti tuossa lapussa joka tuli siinä yhden testin paketissa jossa oli sininen. :) katson sitä juuri tässä parasta aikaa. voisko olla että ne ohjeet on menny vaan sekasin siellä jossain? mutta siis sulla oli siinä kahden testin paketissa tuo vai? oliko sulla niissä testeissä pinkki se osa mikä laitettiin pisun jälkeen vai valkoinen? oi ilmota mullekin jos olet raskaana. itse en vieläkään voi uskoa plussausta.. :)

• Ihmeissään?!?
        mertsi87 kirjoitti:

tuo aivan sama teksti tuossa lapussa joka tuli siinä yhden testin paketissa jossa oli sininen. :) katson sitä juuri tässä parasta aikaa. voisko olla että ne ohjeet on menny vaan sekasin siellä jossain? mutta siis sulla oli siinä kahden testin paketissa tuo vai? oliko sulla niissä testeissä pinkki se osa mikä laitettiin pisun jälkeen vai valkoinen? oi ilmota mullekin jos olet raskaana. itse en vieläkään voi uskoa plussausta.. :)

Siis joo se teksti oli siinä kahden testin paketissa, tänää ostin eka kerran tuon Onni-testin jossa siis 2kpl testejä. Pinkki oli se "korkki". Jos ne ohjeet on tosiaan menny jotenki sekasin, oispa niin:) mielestäni tein testit todellakin oikein.

Nii siis plussasitko sä tänään?!?

Aion hakea uuden testin tässä viikolla vielä.

Kumminki niihin kumpaanki testiin tuli tänään haaleat viivat testi-ikkunaan, mut en nyt sit oikein usko viel niihin. Jos se plussa nyt sitten varmistuu, niin hauskinta tässä on se, että tosiaan se yx kerta riittää;) sekstailtiin nimittäin vaan kerran viime kuun aikana.

• mertsi87
        Ihmeissään?!? kirjoitti:

Siis joo se teksti oli siinä kahden testin paketissa, tänää ostin eka kerran tuon Onni-testin jossa siis 2kpl testejä. Pinkki oli se "korkki". Jos ne ohjeet on tosiaan menny jotenki sekasin, oispa niin:) mielestäni tein testit todellakin oikein.

Nii siis plussasitko sä tänään?!?

Aion hakea uuden testin tässä viikolla vielä.

Kumminki niihin kumpaanki testiin tuli tänään haaleat viivat testi-ikkunaan, mut en nyt sit oikein usko viel niihin. Jos se plussa nyt sitten varmistuu, niin hauskinta tässä on se, että tosiaan se yx kerta riittää;) sekstailtiin nimittäin vaan kerran viime kuun aikana.

joo plussasin tänään tai oikeestaa eilen jo.
        oon tehny tässä jo neljä plussaa enkä usko vieläkää. :)
        mutta kuitenki mä veikkaan että ne ohje paperit on menny sekasin tai jotain koska mulla oli aivan samat testit ja lapussa luki punainen kontrolliviiva.
        mulla ei tullut niistä onni testeistä ihan sellaisia tummia. (tein kolme yhteensä) :) mutta kaikista neljästä on tullu plussa.
        tänään hain cittarista vielä RFSU:n testejä 2kpl ja plussa tuli.

olen aivan sekaisin ollu eilisestä asti. :)

• molemmille!
        mertsi87 kirjoitti:

mutta kuitenki mä veikkaan että ne ohje paperit on menny sekasin tai jotain koska mulla oli aivan samat testit ja lapussa luki punainen kontrolliviiva.
        mulla ei tullut niistä onni testeistä ihan sellaisia tummia. (tein kolme yhteensä) :) mutta kaikista neljästä on tullu plussa.

Paljon.

• Ihmeissään?!?
        mertsi87 kirjoitti:

..viivoja kumpaankin Onni testiin. Tilasin netistä muutaman testin, mutta en ehkä malta oottaa, jos niitä ei vielä huomenna kuulu:) Ihanaa, sä oot plussannut, onnex olkoon!!!

Mulla oli sitä pientä vuotoa viime viikolla, tai ei edes kunnon vuotoa, et en hurraile vielä yhtään. Mutta testaan tällä viikolla uudestaan, koska kunnon menkkoja ei kuulu ja tuun sitten tänne kertoo sulle kuin kävi:)

• mertsi87
        Ihmeissään?!? kirjoitti:

..viivoja kumpaankin Onni testiin. Tilasin netistä muutaman testin, mutta en ehkä malta oottaa, jos niitä ei vielä huomenna kuulu:) Ihanaa, sä oot plussannut, onnex olkoon!!!

Mulla oli sitä pientä vuotoa viime viikolla, tai ei edes kunnon vuotoa, et en hurraile vielä yhtään. Mutta testaan tällä viikolla uudestaan, koska kunnon menkkoja ei kuulu ja tuun sitten tänne kertoo sulle kuin kävi:)

veikkaan kuule että säkin oot raskaana. :) jännittää vaan kauheesti mitä tästä eteenpäin.
        pidän täällä peukkuja pystyssä sulle..
        tänään aamulla kun heräsin olo oli ihan kuin krapulassa. tästä se ilmeisesti lähtee.. :)

• Ihmeissään?!?
        mertsi87 kirjoitti:

veikkaan kuule että säkin oot raskaana. :) jännittää vaan kauheesti mitä tästä eteenpäin.
        pidän täällä peukkuja pystyssä sulle..
        tänään aamulla kun heräsin olo oli ihan kuin krapulassa. tästä se ilmeisesti lähtee.. :)

..raskaana, tänään pientä tuhruvuotoa, epäilen, et menkat alkaa kuitenkin:( tähän olin kyllä varautunut. Ehkä niissä eilisissä testeissä oli joku vika...tiiä sitte. Testit tietty näytti plussaa, mut ehkä se oli kemiallinen raskaus. No, täytyy vielä odotella, uusia testejä en lähde hakemaan, vaan ootan ne mitkä tilasin. Tän päivän aikanahan sen näkee, et alkaako menkat. Mut sulla on plussa,ihanaa:)! Ja sulla sentään jotain oireita ja olojakin. Mulla ei ole mitään, vähä vaan turvottaa ja väsyttää, mut voi johtua alkavista menkoista ja väsymys pitkästä työputkesta. Mut mä ilmottelen kuin tässä käy. Nauti sä joka hetkestä siel, kauan muuten yrititte? Onko ensimmäinen tulossa?!?

• mertsi87
        Ihmeissään?!? kirjoitti:

..raskaana, tänään pientä tuhruvuotoa, epäilen, et menkat alkaa kuitenkin:( tähän olin kyllä varautunut. Ehkä niissä eilisissä testeissä oli joku vika...tiiä sitte. Testit tietty näytti plussaa, mut ehkä se oli kemiallinen raskaus. No, täytyy vielä odotella, uusia testejä en lähde hakemaan, vaan ootan ne mitkä tilasin. Tän päivän aikanahan sen näkee, et alkaako menkat. Mut sulla on plussa,ihanaa:)! Ja sulla sentään jotain oireita ja olojakin. Mulla ei ole mitään, vähä vaan turvottaa ja väsyttää, mut voi johtua alkavista menkoista ja väsymys pitkästä työputkesta. Mut mä ilmottelen kuin tässä käy. Nauti sä joka hetkestä siel, kauan muuten yrititte? Onko ensimmäinen tulossa?!?

tein ne 5 testiä niin tänään mulla oli lähete labraan. mietin koko ajan jos sieltä tuleekin nega vastaus. en pysty keskittymään mihinkään kun odotan vaan vastausta.
        tämä on kauheeta...
        ensimmäinen olis tulossa, ei oikeestaan edes yritetty.. :)
        kyllä se sullekin tärppää, odota vain ;)

• satu..
        Ihmeissään?!? kirjoitti:

..hakea joku toinen testi...ärsyttää ku ei saanut selvyyttä...mut jos se kontrolliviiva kuuluu olla punainen, ni sit testi näyttäis olevan positiivinen:) mutta en nyt vielä iloitse todellakaan...ettei taas pety...

et tulkinnut testiä väärinpäin? että punainen olikin testi-ikkunassa ja sininen kontrolli ikkunassa?

• Ihmeissään?!?
        satu.. kirjoitti:

et tulkinnut testiä väärinpäin? että punainen olikin testi-ikkunassa ja sininen kontrolli ikkunassa?

punaisia... ja toisen ois kuitenki pitäny ohjeiden mukaan olla sininen...tiiä sitte...täytyy hakea uusi testi...

• lapsettomat...
        kahden testin paketissa... kirjoitti:

kummallista venkoilua sanon minä, että minkä viivan pitäis olla minkäkin värinen, eikö testi vois pysyä samana kun sitä kerran on ruvettu myymään, ja jos sitä muutetaan niin muutetaan nimi sitten kans... Mullakin on tommoinen kahden testin paketti, siinä kontrolliviiva on sininen ja testiviivan pitäis olla punainen. Sain varttihaamun (15 min...),joka ei edes ole haamu koska se on selvästi sininen... ja ensin siinä oli siisti punainen VAAKAviiva, kunnes se kuivui pois...

• Tikru28

Kävin hakemassa apteekista onni raskaustestin jossa oli yksi raskaustesti ja ohjeissa lukee ja kuvatkin kertoo sen että kontrolli-ikkuna kuuluu olla punainen ja samanaikaisesti testi ikkunassa on punainen viiva jos olet raskaana eli siinä ei ole mitään sinistä viivaa!!?? kannattaa lukea niitä ohjeita vähän tarkemmin ennen kun alkaa peloitteleen muita.

• onpa kummaa
        Tikru28 kirjoitti:

Kävin hakemassa apteekista onni raskaustestin jossa oli yksi raskaustesti ja ohjeissa lukee ja kuvatkin kertoo sen että kontrolli-ikkuna kuuluu olla punainen ja samanaikaisesti testi ikkunassa on punainen viiva jos olet raskaana eli siinä ei ole mitään sinistä viivaa!!?? kannattaa lukea niitä ohjeita vähän tarkemmin ennen kun alkaa peloitteleen muita.

No mulla kyllä luki myös Onni-testin ohjeissa, että kontrolli-ikkunassa pitää olla sininen viiva. Mutta se viiva oli kyllä aivan punainen, joten en tiedä nyt sitten. Testi-ikkunassa ei tosin ollu minkään valtakunnan viivaa... Mulla on enemmänkin ongelmana, että en oikeen tiedä millon menkat on myöhässä, kun kierto on heitelly 23 ja 33 päivän välillä! Tänään olis vissiin kp 25. joten katsotaan vielä viikko, ja otetaan sitten uusiksi, I guess..

• miaa82

itse olen tehnyt myös onni testejä (2kpl pakkauksessa) jossa luki että olet raskaana jos kontrolli-ikkunassa on punainen viiva ja testi ikkunassa sininen viiva.Minulla oli KUMMATKIN viivat sinisiä enkä ilmeisesti ole raskaana?! olen kuullut paljon näistä onni testeistä, onko edes luotettavia.? toivottavsti on! plussatuulia kaikille.Kuinka näissä paketeissa voi olla niin eri ohjeet?

• mertsi87

aika outoa.. sinänsä ei tunnu kyllä luotettavilta jos tommosia virheitä tulee. mutta mulla ne kaikki 3 onni testiä näytti kyllä oikein. ja se labra täti soitteli tuossa pari tuntia sitten ja nyt on varma positiivinen.. :)

• miaa82
        mertsi87 kirjoitti:

aika outoa.. sinänsä ei tunnu kyllä luotettavilta jos tommosia virheitä tulee. mutta mulla ne kaikki 3 onni testiä näytti kyllä oikein. ja se labra täti soitteli tuossa pari tuntia sitten ja nyt on varma positiivinen.. :)

onnea onnea vain.toivottavasti muillakin tärppää

• Ihmeissään?!?
        mertsi87 kirjoitti:

Sulla on nyt plussa varmistunut:) tiiätkö, mulla ei oo alkanutkaan menkat, pikkasen jänskää. Mut oon koko ajan varautunut siihen, että ne alkaa. Ni ei sitten pety. Joo, kyllä se aikanaan varmaan meilläkin tärppää, jos ei nyt niin sitten joskus:) toivon mukaan. Huomenna tai perjantaina testaan uudestaan, jos menkkoja ei kuulu.

• Ihmeissään?!?
        Ihmeissään?!? kirjoitti:

Sulla on nyt plussa varmistunut:) tiiätkö, mulla ei oo alkanutkaan menkat, pikkasen jänskää. Mut oon koko ajan varautunut siihen, että ne alkaa. Ni ei sitten pety. Joo, kyllä se aikanaan varmaan meilläkin tärppää, jos ei nyt niin sitten joskus:) toivon mukaan. Huomenna tai perjantaina testaan uudestaan, jos menkkoja ei kuulu.

Menkat alkoi sitte, mutta ei se mitään, sitä vaan ihmettelin ku viime viikolla oli pientä vuotoa ja sitte loppui ja nyt alkoi kunnolla, onko muilla ollut vastaavaa?!? Ehkä se johtui stressistä ja pillerit lopetin vajaa puol vuotta sitten, niin ehkä elimistö hakee vielä normaalia olotilaan pillerien jälkeen. Ei muuta ku uutta yritystä peliin:)

• Samini
        Ihmeissään?!? kirjoitti:

Menkat alkoi sitte, mutta ei se mitään, sitä vaan ihmettelin ku viime viikolla oli pientä vuotoa ja sitte loppui ja nyt alkoi kunnolla, onko muilla ollut vastaavaa?!? Ehkä se johtui stressistä ja pillerit lopetin vajaa puol vuotta sitten, niin ehkä elimistö hakee vielä normaalia olotilaan pillerien jälkeen. Ei muuta ku uutta yritystä peliin:)

Ihanaa et löysin tän.. Mulla oli kans sinisen viivan kohdalla punanen haaleena ja nyt ottaa päähän.. en tosiaan osta tota onnia enää

• iohgpoj g
        Ihmeissään?!? kirjoitti:

no voih :/
        mulla oli vähä sama juttu . eka oli myöhässä vähä ja sit tuli vaan pientä vuotoo.. olin jo iha varma et vois ollakii raskaana, mut ei... menkat sit alko..
        mut ajattelin nyt kuitenki huomen viel testata ku noi testitki postista saapuu.. kun joskushan ne menkat tulee aika normaalisti vaikka oiski raskaana... kai
        kai mä vaan tahdon ihan kunnon varmuuden koko asiasta eka.. eipähän tuu mitään hölmöiltyä , tyyliin juotua , jos onki raskaana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      84
      4562
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4411
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3483
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2083
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1748
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      103
      1291
    Aihe