On naurettavaa, kun teinitytöt yrittävät erottua massasta lävistämällä naamansa jo nuorella iällä.
Ettekö ole tajunneet, että te sekoitutte massaan juuri näillä lävistyksillä, koska kaikilla on samat lävärit kuin teillä?
Koko lävistämisen pointti on jo kadonnut.
On nykyään erikoisempaa olla lävistämätön kuin omistaa madonnaläväri, yksi huulikoru tai kulmakoru... kaikilla on yleensä samat lävärit :D.
Enkä muuten ole nähnyt AINOATAKAAN tyttöä jota nuo kuvottavat metallinpalat olisivat pukeneet tippaakaan. Niistä jää ällöttävä reikäkin jos ne päättää ottaa pois.
tyttöjen LÄVISTYKSET
36
2193
Vastaukset
- Agreed
Totisesti. Amen.
- hghgh
minusta muut korut on turhia, mutta napakoruahan ei kaikki nää(;
- mayura
Joten mitä iloa siitä on?
- ja lopun elämänsä
Hyvin pakanallista ja lapsellista, jokainen katuu lopun elämänsä tatuointeja ja lävistyksiä.
Niiden ottaminen kertoo ihmisen huonosta itsetunnosta ja yllytyshulluudesta sekä yrityksestä näyttää olevansa jotakin. Terveellä itsetunnolla ja elämään järkevästi ajatteleva ei sorru tuhoamaan ulkonäköään.
Moniin ammatteihin ei voi niiden ottamisen jälkeen enää ryhtyä. Ihminen altistaa itsenä jatkuville sairauksille ja erilaisille myrkytyksille jne.- tai_kohta_jo_nainen
kuutisen vuotta sitten otin ensimmäisen lävistyksen kasvoihin enkä kadu sitä vieläkään. puolitoista vuotta myöhemmin tuli toinen. en kadu sitäkään. enkä ota pois jonkun muun uskomusten ja perustelemattomien mielipiteiden vuoksi.
miksi lävistyksistä on aina ja ikuisesti niin suuri haloo, vaikka ne on ihan yhtä lailla koruja kuin mitkä tahansa muutkin korut, niitä ei vaan yleensä oteta pois yhtä tiiviisti kuin vaikka kaulakoruja.
korviksetkin menee ihon läpi, eli ne on lävistyksiä. nekin on ihan huuhaata?
sen ymmärrän että väität lävistyksiä pakanallisiksi, eihän kristinuskon jumala hyväksy mitenkään kaikkia ihmisiä juuri sellaisina kuin he ovat, ei naiset saa koreilla eikä miehet ajatella seksiä.
mutta että lapsellista? kuinka lapsellista sitten on halveksia keksityn nimimerkin takaa ihmisiä, joilla on lävistyksiä? katsos kun kaikki ei ajattele sitä ulkonäön tuhoamisena, ja tunnetusti makuasioista ei voi kiistellä.
kerronpa sulle yllärin: minulla on siis kokonaista kaksi (2) lävistystä kasvoissa, useampia korvissa, olen 21 vuotias itsenäinen ammatinharjoittaja, minulla on rakastava avomies ja hyvä olla, olen tyytyväinen itseeni ja elämääni. eikä lävistyksistä todellakaan aiheudu mitään jatkuvia sairauksia tai myrkytyksiä yhtään sen enempää kuin appelsiinien syömisestäkään.
kannattaa aina puhua sellaisista asioista joista ei mitään tiedä. - selitys
tai_kohta_jo_nainen kirjoitti:
kuutisen vuotta sitten otin ensimmäisen lävistyksen kasvoihin enkä kadu sitä vieläkään. puolitoista vuotta myöhemmin tuli toinen. en kadu sitäkään. enkä ota pois jonkun muun uskomusten ja perustelemattomien mielipiteiden vuoksi.
miksi lävistyksistä on aina ja ikuisesti niin suuri haloo, vaikka ne on ihan yhtä lailla koruja kuin mitkä tahansa muutkin korut, niitä ei vaan yleensä oteta pois yhtä tiiviisti kuin vaikka kaulakoruja.
sen ymmärrän että väität lävistyksiä pakanallisiksi, eihän kristinuskon jumala hyväksy mitenkään kaikkia ihmisiä juuri sellaisina kuin he ovat, ei naiset saa koreilla eikä miehet ajatella seksiä.
mutta että lapsellista? kuinka lapsellista sitten on halveksia keksityn nimimerkin takaa ihmisiä, joilla on lävistyksiä? katsos kun kaikki ei ajattele sitä ulkonäön tuhoamisena, ja tunnetusti makuasioista ei voi kiistellä.
kerronpa sulle yllärin: minulla on siis kokonaista kaksi (2) lävistystä kasvoissa, useampia korvissa, olen 21 vuotias itsenäinen ammatinharjoittaja, minulla on rakastava avomies ja hyvä olla, olen tyytyväinen itseeni ja elämääni. eikä lävistyksistä todellakaan aiheudu mitään jatkuvia sairauksia tai myrkytyksiä yhtään sen enempää kuin appelsiinien syömisestäkään.
kannattaa aina puhua sellaisista asioista joista ei mitään tiedä.Pitäähän jotenkin puolustautua, mitä muuten tee lasten palstalla? Se kertoo liian paljon sinusta ja millä tasolla elät.
Minusta kristinusko ei puutu juurikaan asiaan, mutta harvoin kerrotaan nuorille lääkärien ja hammaslääkärien tulehdus yms. ongelmista lävistyksissä. - kohtajonainen?
selitys kirjoitti:
Pitäähän jotenkin puolustautua, mitä muuten tee lasten palstalla? Se kertoo liian paljon sinusta ja millä tasolla elät.
Minusta kristinusko ei puutu juurikaan asiaan, mutta harvoin kerrotaan nuorille lääkärien ja hammaslääkärien tulehdus yms. ongelmista lävistyksissä.minun selaimessani kyllä lukee suomi24 > keskustelu > nuoret > aikuistuminen
ja jotenkin koen olevani nuori, joka on aikuistumassa. sehän tekee minusta harvinaisen lapsellisen, pitäisihän tässä iässä olla jo omia ipanoita ja stockmannin kanta-asiakaskortti. mutta ei ole, eikä se tee minusta yhtään sen alempiarvoista ihmistä kuin te, jotka nyt tuomitsette siitä että olen eri mieltä tästä yhdestä asiasta.
kristinusko ei toki juuri puutu asiaan, selventäisin sen verran että mainitsin asian liittyen edellisen viestin kommenttiin miten lävistykset ja tatuoinnit ovat pakanallisia. kai tiedät mitä pakana tarkoittaa?
--mutta silti ne ovat jokaisen henkilökohtaisia asioita, kuten myös se, mitä pukee päälleen ja meikkaako vai ei. en minäkään pidä punaisista paidoista mutta en minä silti sano että ihmiset jotka niitä pitää, ovat typeriä koska punaiset paidat on rumia? - takin voi vaihtaa, mutta
kohtajonainen? kirjoitti:
minun selaimessani kyllä lukee suomi24 > keskustelu > nuoret > aikuistuminen
ja jotenkin koen olevani nuori, joka on aikuistumassa. sehän tekee minusta harvinaisen lapsellisen, pitäisihän tässä iässä olla jo omia ipanoita ja stockmannin kanta-asiakaskortti. mutta ei ole, eikä se tee minusta yhtään sen alempiarvoista ihmistä kuin te, jotka nyt tuomitsette siitä että olen eri mieltä tästä yhdestä asiasta.
kristinusko ei toki juuri puutu asiaan, selventäisin sen verran että mainitsin asian liittyen edellisen viestin kommenttiin miten lävistykset ja tatuoinnit ovat pakanallisia. kai tiedät mitä pakana tarkoittaa?
--mutta silti ne ovat jokaisen henkilökohtaisia asioita, kuten myös se, mitä pukee päälleen ja meikkaako vai ei. en minäkään pidä punaisista paidoista mutta en minä silti sano että ihmiset jotka niitä pitää, ovat typeriä koska punaiset paidat on rumia?tatuoinnit ja lävistykset ovat pysyviä haittoja ja estävät jopa moniin työpaikkoihin pääsyn.
Miksi nuoren pitäisi tuhota itsensä työhön kelpaamattomaksi? Ja kantaa loppuelämänsä arpia ja rumia sekä nopeasti vahanaikaisia väritöhrijä kehossaan.
Monet miehet/naiset eivät pidä tatuoinneista, ehkä menetät ehkä elämäsi tärkeimmän ihmissuhteesikin niiden tähden. - kohtanainen
takin voi vaihtaa, mutta kirjoitti:
tatuoinnit ja lävistykset ovat pysyviä haittoja ja estävät jopa moniin työpaikkoihin pääsyn.
Miksi nuoren pitäisi tuhota itsensä työhön kelpaamattomaksi? Ja kantaa loppuelämänsä arpia ja rumia sekä nopeasti vahanaikaisia väritöhrijä kehossaan.
Monet miehet/naiset eivät pidä tatuoinneista, ehkä menetät ehkä elämäsi tärkeimmän ihmissuhteesikin niiden tähden.lävistyksen voi myös aina ottaa pois. ja se riippuu ihan ihmisestä, jääkö siitä "kamalaa arpea" vai ei.
ja selventääkseni nyt; vain JOIHINKIN _asiakaspalvelutöihin_ ei oteta lävistettyä/tatuoitua ihmistä yhtä helposti kuin korutonta henkilöä. mutta asiakaspalvelutyö ei ole ainoa maailmassa, ei todellakaan.
ja yllätyksesi voin myös kertoa että lävistykset ja tatuoinnit eivät vaikuta työkykyyn lainkaan, usko tai älä. ja mitä terveydellisiin haittoihin tulee -ne ovat pieniä ja hyvin tapauskohtaisia.
ja en todellakaan usko että elämäni mies olisi niin pinnallinen että menettäisin hänet korujen takia. enkä ikinä voisi alkaa minkäänlaiseen suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei hyväksy erilaisuutta ja erilaisia mielipiteitä -erilaisia tapoja.
miksi kaikkien pitäisi olla samanlaisia?
ahdasmielisyys pilaa elämänlaatua huomattavasti enemmän kuin mitkään korut tai kuvat -etenkin nuorella iällä. ja turha yrittää päteä lävistysten haitoista lävistetylle, sillä sinä et tiedä yhtään sen enempää lävistyksistä kuin kuka tahansa lävistetty, koska et ole sitä henkilökohtaisesti kokeillut. sama pätee aika moneen muuhunkin asiaan.
no, hyvää jatkoa vain sitten pieneen kulmikkaaseen elämääsi. voisit joskus kokeilla sitä katseen avartamista. ehkä tuntisit vähän sitä paljon puhuttua onnea? - juuuuuuu
tai_kohta_jo_nainen kirjoitti:
kannattaa aina puhua sellaisista asioista joista ei mitään tiedä.Ne lävistykset vain ovat aivan tuhottoman rumia, enkä minä voisi seurustella sellaisen naisen kanssa jolla on lävistys.
- juuuuuuuuuuuu_juuuuuuuu
juuuuuuu kirjoitti:
Ne lävistykset vain ovat aivan tuhottoman rumia, enkä minä voisi seurustella sellaisen naisen kanssa jolla on lävistys.
niin niin, sinä et voisi seurustella lävistetyn naisen kanssa, mutta ehkä ymmärrät, että kaikki eivät ole sinä. eivätkä edes samaa mieltä kuin sinä. itseasiassa, minä en tunne yhtäkään ihmistä joka olisi noin rajoittunut.
ja ehkä vielä jonain päivänä ymmärrät myös, että joskus on hyvä perustaa mielipiteensä jonkin muun kuin ulkonäön varaan, nimittäin ei se elämäkään niin kauhean nättiä aina ole. - Tatuoitu-
Ja tatuointien / lävistyksien ottaminenhan ei ole merkkiä huonosta itsetunnosta , yllytyshulluudesta , tai yrityksestä näyttää olevansa jotakin. " Terveellä itsetunnolla ja elämään järkevästi ajatteleva ei sorru tuhoamaan ulkonäköään. " Ja tuokaan ei pidä paskaakaan paikkaansa, (anteeksi kielenkäyttöni) joidenkin ihmisten mielestä tatuoinnit ovat hienoja , ja suuri osa ihmisistä ottaakin tautointeja juurikin esim. menetettyjen läheisten ihmisten muistoksi . Lävistyksetkin saa aina pois , ja tatuoinnit piilotettua , ellei ole fullsleevejä tai naama ja rintakehä täynnä leimoja ;)) Jos tatuoinnilla on oikeasti merkitys , hyvin harva ihminen sitä katuu , poikkeuksiakin tietysti löytyy , sitä ei käy kieltäminen . Huonolla itsetunnolla ei todellakaan ole yhteyttä lävistyksiin tai tatuointeihin , henkilökohtaisesti , jos omistaisin huonon itsetunnon , ja olisin esim. kiusattu niin että se häiritsisi minua , en lähtisi heittämään lisää puita uuniin , että minusta saataisiin lisää sanottavaa ;) Yhtäkään lävistystäni tai tauointiani en ole vielä katunut , eivätkä tatuoitinikaan ole sellaisissa paikoissa , että tulevaa ammattiani häiritsisivät .
Vinkvink , miettii ennenkuin kirjoittaa ;) - haistapaska
Ja toi ei vit*u oo totta! mä en kadu yhtäkään tatuointiini enkä lävärii varsinki ku ne on kaikkii mun raikkaiden muitoks! joka ikinen ja ainoa!
- haiskahtaa
juuuuuuu kirjoitti:
Ne lävistykset vain ovat aivan tuhottoman rumia, enkä minä voisi seurustella sellaisen naisen kanssa jolla on lävistys.
ok... mut hei entä korvikset?! ja haloo, ei kai se ulkonäkö oo tärkein vaa luonne ja persoonallisuus... mut jos haluut olla noi pinnallinen nii ok (:
- andré
kun noista rumuuksista osaa tunnistaa huoran niin ei tarte kysyä hintaa tavallisilta naisilta harasoo
- Jonttu1991
Yhdyn kyllä tähän :D Se on niin säälittävää nähä jollain 7.lk tytöllä ja jopa nuoremmilla saattaaa olla :O
~Meidän tulevaisuus- Nii
Korvakorut on aika tavallisia usein vielä nuoremmillakin.
- ltktklytktkty
Mikäs siinä jos läväri sopii tai diggailee itsensä rei'ittämisestä, mutta kun kovin usein mennään metsään... Etenkin kun otetaan läväri joka on "in," eikä valita sitä kasvojen / sopivuuden mukaan.
Erityisesti tyylisilmäni kammoksuu "niskaläväreitä" (siis what? mitä hiton järkeä), "Anna Abreu -poskiläväreitä" (näyttää monilla ylisuurelta finnimollukalta, tai siltä kuin se olisi ihan sokkona vaan tökätty mihin sattuu) ja mahottoman isoja korvavenytyksiä (joku 10mm on vielä jokseenkin makee, mut hyi helvetti joku valtava reikä...).
PS. en ole harmaa tavis. - merkkejä!
Kun hiukankin katselee avoimin silmin ja mielin ympärilleen, huomaa helposti lävistysten kasaantuvan tyhmimpien joukkoon. Minusta se on vaan hyvä asia.
- reikäpää
eeheheee, nää mitä tänne on porukka kommentoinu asiaan liittyen saa kyllä aikaan päivän parhaat naurut! :DD joo, mullakin on kaks lävistystä ja ihan tosiaan olen vaan ottanut MUIDEN ihmisten takia, koska mulla ei luonnollisesti ole ole omia mielipiteitä, koska OLEN NIIN TYHMÄ! :D voi morjensta vaan. :D
- 3333333
Mulla ei oo mitää mauttomia läväreitä :S
Ei mulla oo mitää läväreitä vastaan, ja kiva jos jollain on jotain erilaisia, mut menee mauttomaks ku kaikil on ne samat. - ertyukyterwrtytrew
Juu, itselläni on kulmakoru.
En yritä millään tavalla sekoittua massaan lävistykseni takia. :p Lävistyken voi ottaa muustakin syystä.
Ja pöh, lävistyksestä ei jää mitään reikää. Pieni jälki voi joillakin jäädä.
Mitä helvet*n väliä sillä on, jos ihmisillä on lävistyksiä? Ei ne ihmisen luonnetta muuta. - toinen pelle
siis taas sama juttu... oli kyse sitten meikkauksesta, pukemistyylistä, tatuoinneista tai läväreistä niin mitä helvettiä se kenellekään kuuluu? aika pieni maailma täytyy kyllä aloittajalla olla jos keskittyy näinkin vähäpätöisiin asioihin. Mistä lähtien muiden henk. koht. asiat on kuulunu kenellekään muulle? joo voi olla haitaks työn haussa, joo voi olla ennakkoluuloja lävistettyjä pärstiä kohtaan mutta jos ei pääse näist yli niin silloin voisi vain antaa asian olla, eihän se kuitenkaan kehenkään muuhun vaikuta.
itellä on vaan korviksia enkä ehkä naamaan ottais mutta en todellakaan ymmärrä tota kantaa. annetaan kaikkien kukkien kukkia- pellejen pelle.
"oli kyse sitten meikkauksesta, pukemistyylistä, tatuoinneista tai läväreistä niin mitä helvettiä se kenellekään kuuluu? aika pieni maailma täytyy kyllä aloittajalla olla jos keskittyy näinkin vähäpätöisiin asioihin. Mistä lähtien muiden henk. koht. asiat on kuulunu kenellekään muulle?"
Jos ärsyttää lukea tämmöisiä mielipiteitä; ÄLÄ LUE!
Tämä keskustelupalsta ja koko fakin intternetti on keskustelua ja mielipiteitä varten. Älä yritä tukahduttaa erilaisia mielipiteitä ja keskusteluja.
Ja itse olen sitä mieltä että lävisteltyä muijaa en ota ja korviksetkin ovat rumia - säälittävää
pellejen pelle. kirjoitti:
"oli kyse sitten meikkauksesta, pukemistyylistä, tatuoinneista tai läväreistä niin mitä helvettiä se kenellekään kuuluu? aika pieni maailma täytyy kyllä aloittajalla olla jos keskittyy näinkin vähäpätöisiin asioihin. Mistä lähtien muiden henk. koht. asiat on kuulunu kenellekään muulle?"
Tämä keskustelupalsta ja koko fakin intternetti on keskustelua ja mielipiteitä varten. Älä yritä tukahduttaa erilaisia mielipiteitä ja keskusteluja.
Ja itse olen sitä mieltä että lävisteltyä muijaa en ota ja korviksetkin ovat rumiaKaikille ei vaan lävistykset sovi, koittakaa kestää...
- läpileikkaus
pellejen pelle. kirjoitti:
Ja itse olen sitä mieltä että lävisteltyä muijaa en ota ja korviksetkin ovat rumia"Jos ärsyttää lukea tämmöisiä mielipiteitä; ÄLÄ LUE!
Tämä keskustelupalsta ja koko fakin intternetti on keskustelua ja mielipiteitä varten."
taitaa itseäsi ärsyttää lukea aloittajan viestistä erilainen mielipide. ja sellaistahan ei saa olla? mistäs se keskustelu sitten syntyy? hyvin onnistuit puhumaan itsesi pussiin.
ja itsekin olen sitä mieltä että on ahdasmielistä poppoota kun aina jonkun pikkuseikan perusteella pitää vetää omat kapeakatseiset johtopäätökset. - pieni ihminen
säälittävää kirjoitti:
Kaikille ei vaan lävistykset sovi, koittakaa kestää...
ei sovi ei mut ei kaikille sovi punaset hiuksetkaan tai mini hameet mut kukaan ei niistä tee näin isoo numeroo.
eihän kaiken tarviikaan miellyttää mutta auttaako se mitään vaikka siitä kuinka valittais? tuskin kukaan lävistetty tyttö lähtee tästä luettuaan poistamaan läväreitään, nauravat vaan tyhmille ihmisille - jamuttaentäjos
pieni ihminen kirjoitti:
ei sovi ei mut ei kaikille sovi punaset hiuksetkaan tai mini hameet mut kukaan ei niistä tee näin isoo numeroo.
eihän kaiken tarviikaan miellyttää mutta auttaako se mitään vaikka siitä kuinka valittais? tuskin kukaan lävistetty tyttö lähtee tästä luettuaan poistamaan läväreitään, nauravat vaan tyhmille ihmisilleja, mites sitte poikien lävistykset? niistähän ei sovi puhua, koska hyvä jätkä on aina hyvä jätkä. kummasti sitä naisena saa mitä ihmeellisimmin syin perusteltua arvostelua osakseen, ei sille voi muuta ku nauraa :D
eikä vielä korvareikiä :') Sitte isompana.
Lävistykset ovat ihan ok, ottakoon jos tahtovat. Tietenkin olisi hyvä ettei AIVAN lapset menisivät poskeaan lävistämään. Itse en ota lävistyksiä, ehkä korviin että saan korvakorut.- oma mielipide
Vaatekappaleen voi vaihtaa uuteen helposti, mutta..
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=106&conference=4500000000000528&posting=22000000041902353
- m00--
tulen todella myöhässä keskusteluun, mutta itseomistan nyt 9 lävistystä, (4 alahuulessa, madonna, sonninrengas, 2 kielikorua sekä silmienvälissä..) ja olen sitä mieltä että olen seksikkäin olento, kuten poikaystäväni mielestä.
mielipiteet kunniaan! - lucy.
nykyään tosiaan kyllä tuntuu harvoin törmäävän naisiin/tyttöihin,
joilla ei olisi korvareikiä...
(neutraali havainto) - dkgjäsp
Mulla nyt ensinnäkin otti silmiin tää naisten/tyttöjen lävistykset. Mitä helvettiä? Samalla tavalla miehet/pojat voivat lävistyksiä ottaa, ja ottavatkin. Eiköhän se ole jokaisen oma asia ottaako jonkun lävistyksen tai tautoinnin. Itselläni ei ole naamassa lävistystä, mutta korvassa on (muutenkin kuin nipukassa blaablaablaa onko lävistys), enkä ole katunut hetkeäkään sen ottamista. Aion ottaa myös tatuoinnin, kunhan sen aika tulee. Naamaan en ajatellut ottaa, koska ne eivät minulle sovi.
Ja kyllä monillekin naispuolisille henkilöille mun mielestä sopii lävistykset. Eikä vain miehille, jos joku näin nyt sitten on päätynyt ajattelemaan. En ehkä kannata sitä lävistyksen ottamista ala- tai yläasteen aikana, mutta pohtimista kannatan suuresti.
Jos itse ottaisin lävistyksen, tai kun otin, en miettinyt "erotunko massasta, erotunko massasta" vaan katsoin jo kymmenvuotiaana, että "vau, toi on muuten hieno!" ja nyt lähes kymmenen vuotta myöhemmin sen sitten otin.
Kyllä sen pakanallisena toiminintana pitämisen voi sitten jokainen työntää ihan minne huvittaa. Tässä maailmassa on niin paljon "pakanallisia" asioita, joita ei kukaan edes miellä enää pakanalliseksi. Mutta anti sitten, kun on jotain erilaista tai näkyvää, niin heti ollaan naama kurtussa, ku on niin pakanallista menoa, että huh huh.
Myös siihen työnhakuun on pakko puuttua: kuten sanottu, ei palveluala ole se ainut ja työn saamiseen vaikuttavat niin monet muutkin asiat, kuten vaikka koulutus ja persoona. Toisaalta on myös niitä työnantajia, jotka näkevät vain sen ulkonäön, eivätkä mitään muuta. Kiitos siitä vaan kaikille niille työnantajille.
Antakaa teinien, myös minun, olla ja elää ja lävistää ja katua ihan miten huvittaa. Ei se kuitenkaan muilta oo pois, jos mulla on ylimääräsiä reikiä naamassa! Lävistykset kuuluu kaikkien omii tyyleihin eikä tarkota et ois massa jos haluu olla sellanen ku haluu.. -.- En vaa tajuu miks kaikki aina yleistetää?
- dasskdigjfd
''Jää reikä jos päättää ottaa pois'' Kuule tutustu asiaan paremmin enneku kirjottelet mitä sattuu yleensä ''reikä'' hävii kokonaan eikä jää jälkee tai sitte jää joku pieni jälki MUTTA IKINÄ EI JÄÄ MITÄÄN VITUN REIKÄÄ JOSTA VOI TUNKEA KIELENSÄ ULOS! URPO!
- meku35
Tässä kun luen näitä kommenteja, repesin niin pahasti että putosin tuolista..:D vooii eii miks teidän pitää riidellä jostain lävistyksistä jotka saattavat pahoittaa muieden mielen. esim. jos joku tykkää lävistyksistä niin sit tykkää...vähä ama asia jos tykkää olla nörtti nii st tykkää eikä se vaikuta muiden elämää...mut siis en halua puuttua kenenkään elämään..mut kaikil on oma mielipide..juu siis mun ki mielest läistyksetei oo mikää vaarallinen asia...mut omalla mielipiteelläni se ei ole kaunista tai luonnollista..ainoastaan nenäkoru on kaikista luonllisin..voin sanoa etä rokki tyylisille lävärit kyllä sopivat mutta ne rumentavat kaikkia...terve vaan..! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662169
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152156- 1091642
- 1301576
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741340- 871125
- 54961
- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234834Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa361832