Miten osaa valita riittävän hyvät (ei huurru ja näkee muutenkin läpi) laskettelulasit järkevään hintaan? Kovalla hinnalla kun mahdollisesti saa vain "oikean" tekstin hihnaan.
Ostospaikkana varmaankin joku perusurheiluliike taikka tavaratalo/automarket.
Mistä tietää, että laskettelulasit on hyvät
1
1632
Vastaukset
- kokemus...
Itse lautailen, ja kun siinä mennään kylki edellä niin laseissa on tärkeää sen pehmusteen paksuus, etenkin jos käyttää kypärää. Ekat markettilasit oli sellaiset, joissa oli ohut pehmuste --> jäi pikku rako sivuille --> tuuli viuhui silmille ja vesi valui...
Kannattaa mennä kauppaan sovittelemaan ja jos käytät kypärää niin se mukaan, kypärän kanssa lasit kuitenkin istuu eri lailla kun pipon tms.
Kaikista niistä näkee läpi, mutta joitain aika tummia linssejä olen kokeillut ja ne ei toimineet kuin aurikoisella säällä, pilvisellä meinasi olla vaikeaa erottaa mäen muotoja. Ja pilvisiä kelejä on ainakin tänä talvena riittänyt!
Minulle parhaiten on sopineet peruskeltaiset linssit, niillä on nähnyt joka säällä ihan ok.
Omasta kokemuksesta väittäisin, että ero kympin markettilasien ja 50 euron merkkivermeiden välillä on hyvinkin iso, siitä ylöspäin erot onkin enemmän ulkonäöllisiä. Kokeilemalla saa parhaiten erot selville, pelkästään hintaan tai merkkiin ei kannata tuijottaa.
Urheiluliikkeestä kannattaa aloittaa sovittelu, sieltä kuitenkin saa ammattiapuakin eri lailla kuin marketeista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1561304Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207980Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865