Mistä tietää, että laskettelulasit on hyvät

satunnainen laskija

Miten osaa valita riittävän hyvät (ei huurru ja näkee muutenkin läpi) laskettelulasit järkevään hintaan? Kovalla hinnalla kun mahdollisesti saa vain "oikean" tekstin hihnaan.
Ostospaikkana varmaankin joku perusurheiluliike taikka tavaratalo/automarket.

1

1699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemus...

Itse lautailen, ja kun siinä mennään kylki edellä niin laseissa on tärkeää sen pehmusteen paksuus, etenkin jos käyttää kypärää. Ekat markettilasit oli sellaiset, joissa oli ohut pehmuste --> jäi pikku rako sivuille --> tuuli viuhui silmille ja vesi valui...

Kannattaa mennä kauppaan sovittelemaan ja jos käytät kypärää niin se mukaan, kypärän kanssa lasit kuitenkin istuu eri lailla kun pipon tms.

Kaikista niistä näkee läpi, mutta joitain aika tummia linssejä olen kokeillut ja ne ei toimineet kuin aurikoisella säällä, pilvisellä meinasi olla vaikeaa erottaa mäen muotoja. Ja pilvisiä kelejä on ainakin tänä talvena riittänyt!
      Minulle parhaiten on sopineet peruskeltaiset linssit, niillä on nähnyt joka säällä ihan ok.

Omasta kokemuksesta väittäisin, että ero kympin markettilasien ja 50 euron merkkivermeiden välillä on hyvinkin iso, siitä ylöspäin erot onkin enemmän ulkonäöllisiä. Kokeilemalla saa parhaiten erot selville, pelkästään hintaan tai merkkiin ei kannata tuijottaa.

Urheiluliikkeestä kannattaa aloittaa sovittelu, sieltä kuitenkin saa ammattiapuakin eri lailla kuin marketeista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5963
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3734
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2111
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1892
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1448
    Aihe