kalat naiset

minkälaisia ne ovat

nyt oisi kalat n vuoro, kun täällä haukkutaan vaan kalat miehiä:-) entäs minkälaisia kalat N ovat?? onko ne luotettavia ja yhtä vaikeita kuin kalamies??? jos joku ihastuu niihen miten pitäisi ilmaistaa ihastuksensa sille naiselle? onko yhtä toivottomia tapauksia kuin miehet? siis k mies? kiitos

13

3040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Danzigi

En tiedä kuin yhden kalanaisen ja täytyy myöntää et mukava ihminen on. Ei sillä tavalla muuta sanottavaa kun en sen kummemmin tunne.

• taidan rakastua

kalanainen on mielestäni sopeutuvainen,ystävällinen,lämmin ja haluaa muille hyvää ja uskon että kun päästäs tuntemaan itsensä sisintään löytys vielä ihanampi kalanainen.

mutta sulkeutunut ystävät eivät tunne hänen sisintään ollenkaan ja lähimälle ihmisellekkin vaikeaa puhua ja avautua tuntuu että ei uskalla käsitellä omia tunteitaan.
      pitäs oppi sanoon itse ei ja hyväksyä että toinen sanoo ei

• kalat-nainen

Outona minua pidetään...omissa maailmoissa kuljeksivaa...joku sanonut luonnonlapseksi...näkee toisen sisimpään. Rakastava, hellä, uskollinen, hyväksyvä, ei jaottele ihmisiä hyviin ja pahoihin, syvällinen, sielullinen, henkinenkin, myös pelokas...Rakastuu herkästi, nopeasti, mutta pahasta kohtelusta kylmeneekin nopeasti. Ei ole mustasukkainen, ei ripustaudu. Arki vaikeaa kun ei osaa organisoida. Mutta en haluaisi olla mikään muu kuin kalat - vaikka vaikea olenkin :). Miehen pitää viedä jalat alta, olla hieman kovaotteinenkin mutta hellä, suojeleva mutta ei ripustautuva eikä "sulkea naista akvaarioon"...saada nainen tuntemaan itsensä naiseksi. Miten haluaisin, että mies kertoisi ihastumisestaan: katseella, kosketuksella, hipaisulla, vihjauksella...niin että sydän alkaa hakata jännityksestä :).

• on ainakin

kultakaloja, lahnoja sekä piraijoita.

• sulavalinjaisin

peto unohtui. Tunnustan olevani täydellinen valkohai, yks pikku haukkasu ja se on siinä :)

• parempaa ei ole

olen itse kalat N naisellinen iloinen ja hauskaa, en osa olla tylsää, ainoa huono puoleni että rakastun nopeasti ja se on aina aiheuttanu mulle harmia rakkauselämässä, koska miehet eivät ymmärttäny mua oikein ja vetäytyvät heti:-(
      mut olen luotettva ja uskollinen vaan sille jota rakastan:) kalat naiset osaavat pukeutua tyylikkäästi ja tuoksuu hyvälle aina:-)

• LeijonaMies

tuoksuu hyvälle? Kyllä ainakin muutama kalanainen on haissut hielle ja vaikka mille eritteelle....
        mulla kokemusta kahdesta kalanaisesta, kumpikaan ei sytyttänyt alunalkuunkaan ja roikkuivat kiinni kuin sika limpussa kun halusin eroon.
        nyt kiikarissa vaalea, salaperäinen etäinen , todella kaunis vesimiesnainen, merkin tiedän kun kysyin. mutta siinäpä on naista jännittävää kiinniotettavaksi ei ole tyrkyllä kuin kalat.

• itsellä
        LeijonaMies kirjoitti:

tuoksuu hyvälle? Kyllä ainakin muutama kalanainen on haissut hielle ja vaikka mille eritteelle....
        mulla kokemusta kahdesta kalanaisesta, kumpikaan ei sytyttänyt alunalkuunkaan ja roikkuivat kiinni kuin sika limpussa kun halusin eroon.
        nyt kiikarissa vaalea, salaperäinen etäinen , todella kaunis vesimiesnainen, merkin tiedän kun kysyin. mutta siinäpä on naista jännittävää kiinniotettavaksi ei ole tyrkyllä kuin kalat.

kaksikin pitkäaikaista suhdetta takana leijonamiehen kanssa, eka kesti 10v ja toinen 2.5v ja todellakin ne rakasti mun tuoksua joka ei ole hiki tms vastaava...;)Ja kumpikin niistä jellonista jahtas kylläkin mua, ei toisin päin. Muutenkin ne suhteet oli aivan ihania ja toimi loistavasti vaikka ei leoa ja fisua ikinä juuri suositellakkaan toisilleen.Tsemppiä sulle vesimiesnaisen saalistukseen! :)

• tsoing

En tiä muista, mut taidan olla sitten aika outo kala. :D Olen kuulemma hassu ja juuri sellanen, joka heti innostuu kun sanoo hei hyppäätkö tosta hyppyristä. Kalat on vissiin aika herkkiä, ainakin jotkut? Onko muita outoja kaloja täälläpäin :D

• nuorikala

Olen nuori kalanainen ja itsestäni kyllä sen verran, että olen hyvin innostuva ja innostava, usein melko lapsellinen ja monet pitävät hieman outonakin. Vähän kuin kaksoset, paitsi että järkeä ei oikein löydy ja sosiaaliset taidot on mitä on. Luonne vaihtelee pitkälti mielialan mukaan, en osaa oikein itsekään sanoa millainen oikeasti olen. Sekava ihminen kertakaikkiaan. Vaikea luoda läheisiä ihmissuhteita, lähinnä seikkailen siellä täällä, pyrin tekemään hyviä vaikutuksia ja katoan sitten äkkiä omiin oloihini.
      Tykkään nautiskella ja haaveilla usein, kuulostaa varsin naiselliselta, mutta ulkoisesti olen kaikkea muuta, niin laiska kun olen ja käytännön asioiden hoidon kanssa on vähän vaikeuksia, aina pitää olla jokin asia joka motivoi. Niin, ja itken ja nauran paljon, lähinnä ylivilkkaan mielikuvitukseni vuoksi. Sekin vain lisää sekavuuttani. Omakseni onnekseni osaan olla välillä myös järkevä, tasapainoinen ja rauhallinen nuori kalaneiti. Tosin silloin en ole oma itseni, mutta roolin esittäminen onkin vahvin lajini :)
      Ottakaa kuitenkin huomioon ikäni, 16v.

• k:la

Luin yllä mainitut jutut ja löysin kaikista jotain itseäni Ainut oli laiskuus jota en osta Elämä ei saa olla koskaan liian yksitoikkoista mutta perus turva pitää olla että voi hyvin Sosiaalinen, kekseliäs, auttavainen (joskus liikaakin )laitan itseni usein toiselle sijalle joka ei ole hyvä jos ei saa edes 50 % takas Mutta jos kala saa rakkautta ja huomiota mieheltä jota hän rakastaa wouw!!! mieheltä ei puutu mitään Joku mainitsi että kalaa on vaikea oppia tuntemaan mutta silloin se on luottamus pulaa Kala on rehellisin ja luotettavin merkki läheiselleen mutta vaatii sitä myös ehdottomasti toiselta Hyvästäkin ominaisuudesta voi tulla huono kuten liiasta kiltteydestä ja liian pitkästä pinnasta Voi joutua hyväksi käytetyksi ei siksi että ei ymmärrä, vaan siksi että ymmärtää liikaa Pahalla päällä voin ehkä olla aika terävä kielinen mutta asiasta

• Pirre*
        k:la kirjoitti:

Luin yllä mainitut jutut ja löysin kaikista jotain itseäni Ainut oli laiskuus jota en osta Elämä ei saa olla koskaan liian yksitoikkoista mutta perus turva pitää olla että voi hyvin Sosiaalinen, kekseliäs, auttavainen (joskus liikaakin )laitan itseni usein toiselle sijalle joka ei ole hyvä jos ei saa edes 50 % takas Mutta jos kala saa rakkautta ja huomiota mieheltä jota hän rakastaa wouw!!! mieheltä ei puutu mitään Joku mainitsi että kalaa on vaikea oppia tuntemaan mutta silloin se on luottamus pulaa Kala on rehellisin ja luotettavin merkki läheiselleen mutta vaatii sitä myös ehdottomasti toiselta Hyvästäkin ominaisuudesta voi tulla huono kuten liiasta kiltteydestä ja liian pitkästä pinnasta Voi joutua hyväksi käytetyksi ei siksi että ei ymmärrä, vaan siksi että ymmärtää liikaa Pahalla päällä voin ehkä olla aika terävä kielinen mutta asiasta

, kuvaus sopii tähänkin kalaan. Oikeastaan ei mitään lisättävää..:)

• fisu nainen-25w

todella onnistunut kuvaus kaloista (itsestäni).. etsin vieläkin itseäni,enkä tiedä löydänkö koskaan =P joskus äärimmäisen rasittavaa kun on ihan ulalla omien ajatusten ja käytöksen takia..huoh! toivottavasti helpottaa iänmyötä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      89
      4600
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3133
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2202
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      231
      1348
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      67
      1097
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      112
      999
    Aihe