kalat naiset

minkälaisia ne ovat

nyt oisi kalat n vuoro, kun täällä haukkutaan vaan kalat miehiä:-) entäs minkälaisia kalat N ovat?? onko ne luotettavia ja yhtä vaikeita kuin kalamies??? jos joku ihastuu niihen miten pitäisi ilmaistaa ihastuksensa sille naiselle? onko yhtä toivottomia tapauksia kuin miehet? siis k mies? kiitos

13

2944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Danzigi

      En tiedä kuin yhden kalanaisen ja täytyy myöntää et mukava ihminen on. Ei sillä tavalla muuta sanottavaa kun en sen kummemmin tunne.

    • taidan rakastua

      kalanainen on mielestäni sopeutuvainen,ystävällinen,lämmin ja haluaa muille hyvää ja uskon että kun päästäs tuntemaan itsensä sisintään löytys vielä ihanampi kalanainen.

      mutta sulkeutunut ystävät eivät tunne hänen sisintään ollenkaan ja lähimälle ihmisellekkin vaikeaa puhua ja avautua tuntuu että ei uskalla käsitellä omia tunteitaan.
      pitäs oppi sanoon itse ei ja hyväksyä että toinen sanoo ei

    • kalat-nainen

      Outona minua pidetään...omissa maailmoissa kuljeksivaa...joku sanonut luonnonlapseksi...näkee toisen sisimpään. Rakastava, hellä, uskollinen, hyväksyvä, ei jaottele ihmisiä hyviin ja pahoihin, syvällinen, sielullinen, henkinenkin, myös pelokas...Rakastuu herkästi, nopeasti, mutta pahasta kohtelusta kylmeneekin nopeasti. Ei ole mustasukkainen, ei ripustaudu. Arki vaikeaa kun ei osaa organisoida. Mutta en haluaisi olla mikään muu kuin kalat - vaikka vaikea olenkin :). Miehen pitää viedä jalat alta, olla hieman kovaotteinenkin mutta hellä, suojeleva mutta ei ripustautuva eikä "sulkea naista akvaarioon"...saada nainen tuntemaan itsensä naiseksi. Miten haluaisin, että mies kertoisi ihastumisestaan: katseella, kosketuksella, hipaisulla, vihjauksella...niin että sydän alkaa hakata jännityksestä :).

    • on ainakin

      kultakaloja, lahnoja sekä piraijoita.

      • sulavalinjaisin

        peto unohtui. Tunnustan olevani täydellinen valkohai, yks pikku haukkasu ja se on siinä :)


    • parempaa ei ole

      olen itse kalat N naisellinen iloinen ja hauskaa, en osa olla tylsää, ainoa huono puoleni että rakastun nopeasti ja se on aina aiheuttanu mulle harmia rakkauselämässä, koska miehet eivät ymmärttäny mua oikein ja vetäytyvät heti:-(
      mut olen luotettva ja uskollinen vaan sille jota rakastan:) kalat naiset osaavat pukeutua tyylikkäästi ja tuoksuu hyvälle aina:-)

      • LeijonaMies

        tuoksuu hyvälle? Kyllä ainakin muutama kalanainen on haissut hielle ja vaikka mille eritteelle....
        mulla kokemusta kahdesta kalanaisesta, kumpikaan ei sytyttänyt alunalkuunkaan ja roikkuivat kiinni kuin sika limpussa kun halusin eroon.
        nyt kiikarissa vaalea, salaperäinen etäinen , todella kaunis vesimiesnainen, merkin tiedän kun kysyin. mutta siinäpä on naista jännittävää kiinniotettavaksi ei ole tyrkyllä kuin kalat.


      • itsellä
        LeijonaMies kirjoitti:

        tuoksuu hyvälle? Kyllä ainakin muutama kalanainen on haissut hielle ja vaikka mille eritteelle....
        mulla kokemusta kahdesta kalanaisesta, kumpikaan ei sytyttänyt alunalkuunkaan ja roikkuivat kiinni kuin sika limpussa kun halusin eroon.
        nyt kiikarissa vaalea, salaperäinen etäinen , todella kaunis vesimiesnainen, merkin tiedän kun kysyin. mutta siinäpä on naista jännittävää kiinniotettavaksi ei ole tyrkyllä kuin kalat.

        kaksikin pitkäaikaista suhdetta takana leijonamiehen kanssa, eka kesti 10v ja toinen 2.5v ja todellakin ne rakasti mun tuoksua joka ei ole hiki tms vastaava...;)Ja kumpikin niistä jellonista jahtas kylläkin mua, ei toisin päin. Muutenkin ne suhteet oli aivan ihania ja toimi loistavasti vaikka ei leoa ja fisua ikinä juuri suositellakkaan toisilleen.Tsemppiä sulle vesimiesnaisen saalistukseen! :)


    • tsoing

      En tiä muista, mut taidan olla sitten aika outo kala. :D Olen kuulemma hassu ja juuri sellanen, joka heti innostuu kun sanoo hei hyppäätkö tosta hyppyristä. Kalat on vissiin aika herkkiä, ainakin jotkut? Onko muita outoja kaloja täälläpäin :D

    • nuorikala

      Olen nuori kalanainen ja itsestäni kyllä sen verran, että olen hyvin innostuva ja innostava, usein melko lapsellinen ja monet pitävät hieman outonakin. Vähän kuin kaksoset, paitsi että järkeä ei oikein löydy ja sosiaaliset taidot on mitä on. Luonne vaihtelee pitkälti mielialan mukaan, en osaa oikein itsekään sanoa millainen oikeasti olen. Sekava ihminen kertakaikkiaan. Vaikea luoda läheisiä ihmissuhteita, lähinnä seikkailen siellä täällä, pyrin tekemään hyviä vaikutuksia ja katoan sitten äkkiä omiin oloihini.
      Tykkään nautiskella ja haaveilla usein, kuulostaa varsin naiselliselta, mutta ulkoisesti olen kaikkea muuta, niin laiska kun olen ja käytännön asioiden hoidon kanssa on vähän vaikeuksia, aina pitää olla jokin asia joka motivoi. Niin, ja itken ja nauran paljon, lähinnä ylivilkkaan mielikuvitukseni vuoksi. Sekin vain lisää sekavuuttani. Omakseni onnekseni osaan olla välillä myös järkevä, tasapainoinen ja rauhallinen nuori kalaneiti. Tosin silloin en ole oma itseni, mutta roolin esittäminen onkin vahvin lajini :)
      Ottakaa kuitenkin huomioon ikäni, 16v.

      • k:la

        Luin yllä mainitut jutut ja löysin kaikista jotain itseäni Ainut oli laiskuus jota en osta Elämä ei saa olla koskaan liian yksitoikkoista mutta perus turva pitää olla että voi hyvin Sosiaalinen, kekseliäs, auttavainen (joskus liikaakin )laitan itseni usein toiselle sijalle joka ei ole hyvä jos ei saa edes 50 % takas Mutta jos kala saa rakkautta ja huomiota mieheltä jota hän rakastaa wouw!!! mieheltä ei puutu mitään Joku mainitsi että kalaa on vaikea oppia tuntemaan mutta silloin se on luottamus pulaa Kala on rehellisin ja luotettavin merkki läheiselleen mutta vaatii sitä myös ehdottomasti toiselta Hyvästäkin ominaisuudesta voi tulla huono kuten liiasta kiltteydestä ja liian pitkästä pinnasta Voi joutua hyväksi käytetyksi ei siksi että ei ymmärrä, vaan siksi että ymmärtää liikaa Pahalla päällä voin ehkä olla aika terävä kielinen mutta asiasta


      • Pirre*
        k:la kirjoitti:

        Luin yllä mainitut jutut ja löysin kaikista jotain itseäni Ainut oli laiskuus jota en osta Elämä ei saa olla koskaan liian yksitoikkoista mutta perus turva pitää olla että voi hyvin Sosiaalinen, kekseliäs, auttavainen (joskus liikaakin )laitan itseni usein toiselle sijalle joka ei ole hyvä jos ei saa edes 50 % takas Mutta jos kala saa rakkautta ja huomiota mieheltä jota hän rakastaa wouw!!! mieheltä ei puutu mitään Joku mainitsi että kalaa on vaikea oppia tuntemaan mutta silloin se on luottamus pulaa Kala on rehellisin ja luotettavin merkki läheiselleen mutta vaatii sitä myös ehdottomasti toiselta Hyvästäkin ominaisuudesta voi tulla huono kuten liiasta kiltteydestä ja liian pitkästä pinnasta Voi joutua hyväksi käytetyksi ei siksi että ei ymmärrä, vaan siksi että ymmärtää liikaa Pahalla päällä voin ehkä olla aika terävä kielinen mutta asiasta

        , kuvaus sopii tähänkin kalaan. Oikeastaan ei mitään lisättävää..:)


      • fisu nainen-25w

        todella onnistunut kuvaus kaloista (itsestäni).. etsin vieläkin itseäni,enkä tiedä löydänkö koskaan =P joskus äärimmäisen rasittavaa kun on ihan ulalla omien ajatusten ja käytöksen takia..huoh! toivottavasti helpottaa iänmyötä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe