Mikä mättää, rakennetaanko tuo uudelleen vai mitä?
Inkeroisten uimahalli
14
2822
Vastaukset
- zenia
..olen ihmetellyt. Just tänään kävin Kouvolan sivuilla, liikuntapaikoista löysin Inkeroisten uimahalli. Siellä vain todettiin "suljettu remontin takia".
Johan tässä ajassa olisi rakennettu uusi halli.
Per..le.- Kuntouimari
...siinä projektissa.
Ensin puolessa vuodessa jäädään aikataulusta jälkeen puoli vuotta. Epämääräisiä selityksiä.
Sitten homma todella etenee vauhtia, jotta uusi hallikin samassa ajassa oltaisiin rakennettu.
Miten lienee aikataulujen, myöhästymissakkojen yms. kanssa? Luulisi nyt uuden Kouvolan ylisuurella organisaatiolla olevan resursseja kunnolla valvoa remonttia.
"Avataan vapun tienoilla". Joopa joo, sittenhän voidaan välittömästi sulkeakin kesälomien takia.
- sulle että
jos sulla on auto niin mene Kouvolan uihalliin äläkä ruikuta
- ---TAXI---
Kouvolan uimahallissa uiminen sallittu vain auton omistajille?
- teiskan sika
---TAXI--- kirjoitti:
Tosiaankin iso remontti, täysi peruskorjaus valmistumassa. Tekniikka on laitettu täysin uusiksi ja rakenteisiinkin on jouduttu kajoamaan. Ulkoallas jäi tosin puuttumaan.
- että pääset
---TAXI--- kirjoitti:
kouvolan uimahallille
- Kuntouimari
että pääset kirjoitti:
kouvolan uimahallille
.... Inkeroisten uimahallin remontin viivästymisestä.
Hyvä nimimerkki "sulle että":
Totta kai olen päässyt ja pääsee myös ihan yleisillä kulkuneuvoillakin:
-Kouvola
-Kotka
-Karhula
-Koria.....ym.
Jos remontti on pahasti myöhässä ja valvontahommat ilmeisesti osittain poissa hallinasta, niin auttaako asiaa irvailu meille kuntouimareille?
Oikea osoite toisaalla. - (¤¤)
Kuntouimari kirjoitti:
.... Inkeroisten uimahallin remontin viivästymisestä.
Hyvä nimimerkki "sulle että":
Totta kai olen päässyt ja pääsee myös ihan yleisillä kulkuneuvoillakin:
-Kouvola
-Kotka
-Karhula
-Koria.....ym.
Jos remontti on pahasti myöhässä ja valvontahommat ilmeisesti osittain poissa hallinasta, niin auttaako asiaa irvailu meille kuntouimareille?
Oikea osoite toisaalla.Että valvontahommat ilmeisesti osittain poissa hallinnasta?!?! Joku sano...kuulin jostakin...luulisin...tiedän...arvaan...keksin
- Kuntouimari
(¤¤) kirjoitti:
Että valvontahommat ilmeisesti osittain poissa hallinnasta?!?! Joku sano...kuulin jostakin...luulisin...tiedän...arvaan...keksin
Mihinkäs muuhunkaan johtopäätökseen voi päätyä?
Alusta alkaen sivusta seuranneena tämä projekti on mielestäni ollut enemmän ja vähemmän "tuuliajolla" tai sitten nämä julkisuuteen annetut lausunnot aikatauluista yms. ovat annettu vastoin ns. parempaa tietoa.
Ehkäpä joskus saamme joltakin vastuuhenkilöltä asiallista tietoa syistä, mitkä johtivat remonttiaikataulun katastrofaaliseen venymiseen.
Jos tulee järkevää perustelua, niin mielihyvin perun käsitykseni valvontaan liittyvästä epailystä. - kaiki narmal
Kuntouimari kirjoitti:
Mihinkäs muuhunkaan johtopäätökseen voi päätyä?
Alusta alkaen sivusta seuranneena tämä projekti on mielestäni ollut enemmän ja vähemmän "tuuliajolla" tai sitten nämä julkisuuteen annetut lausunnot aikatauluista yms. ovat annettu vastoin ns. parempaa tietoa.
Ehkäpä joskus saamme joltakin vastuuhenkilöltä asiallista tietoa syistä, mitkä johtivat remonttiaikataulun katastrofaaliseen venymiseen.
Jos tulee järkevää perustelua, niin mielihyvin perun käsitykseni valvontaan liittyvästä epailystä.Butjeti pitaa, aikataulu pitaa. Ei hosu, jhuva tulee. Hospodi te hätäilyt.
- anjalalainen
Samaa ihmetellyt minäkin. Ehdin jo luvata lapsille, että huhtikuussa remontti on valmis. Ja paskan marjat...Ei ole kivaa 3 pienen kanssa ajella kuusankoskelle asti (korian vesi niin kylmää, että huulet sinisenä pienimmällä). No nyt remppa venähtää taas, enkä kerkeä varmaan inksaan ollenkaan, kun kerkee jo tää neljäs lapsikin syntyä ennen kuin remppa valmis...Tänä vuonna ei eskarilaiset ole pystyneet pitämään uimakoulua ollenkaan ja kaupungin uimakoulu pidettiin viime kesällä sihvakalla (sattui kivat kelit, vesisadetta ja ukkosta).
- vaan
luoja sanoi lisääntykää ja täyttäkää maailma mutta ei tarkoittanut, että sen tekee yksi henkilö
- Toinen anjalalainen
vaan kirjoitti:
luoja sanoi lisääntykää ja täyttäkää maailma mutta ei tarkoittanut, että sen tekee yksi henkilö
käsittääkseni neljä ihmistä on prosenttuaalisesti aika pieni määrä verrattuna maapallon väestöön. taisipa olla kommentti kiihkouskovaiselta munattomalta peräkyläläiseltä. koulu olisi kannattanut käydä loppuu, ei se luojakaan tuommoisia sossupummeja jaksa. taisit tuonkin vitsin lukea jostain helvetin hauskasta vitsikirjasta. Ps painu vittuu kun et tunnu elämästä mitään tietävän.
- anjalalainen
vaan kirjoitti:
Etsä ole tiennyt??? Se tarkotti sen viestin henkilökohtaisesti mulle. Mä olen näet jumalan valittu. Aamen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389