Sinun rakkautesi
herätti kukat eloon
ja omani kastelee ne.
Sitä ennen oli
kuivaa hiekkaa
ja ohutta heinää.
Rakkautemme
jaksaa kyllä
ylittää vuoria.
Mutta suota.
Edessä on suota;
miten sen voi ylittää?
Suota
12
389
Vastaukset
- pups
mennään niin, että heilahtaa...tarpomalla :-))
- Kalle
Ajatuksesi on kaunis, kiitos siitä. Todellisuudessa vain jalat tahtovat upota.
- rakkaudessa on
ja jos vaikka ajattelisi, että se suo on sellainen emotionaalinen upottava taival, niin kommunikaation pitkospuut voisivat viedä sen yli, ehkä... no, runosi houkutteli ongelmanratkaisuun... heijastuksia ehkä omista kokemuksista.
Hyvin puettu runoon rakkauden hetteikkö. :)- Kalle
paneutuvasta vasauksestasi; ne ovat pikemmin harvinaisia. Pidin siitä kovin.
- Elina.
tosin olen kuullut tämän runon aiemminkin... ;)
- Kalle
Mukava, että tunnistit, se on tunnustus. Korjasin runoa vähän ja muutin muutakin. Toivottavasi sallit?
- Elina.
Kalle kirjoitti:
Mukava, että tunnistit, se on tunnustus. Korjasin runoa vähän ja muutin muutakin. Toivottavasi sallit?
tätä olit kai tiivistänyt hieman - muistaakseni.
- Kalle
Elina. kirjoitti:
tätä olit kai tiivistänyt hieman - muistaakseni.
Yleensä menee niin, että runoon tulee ensikirjottamalta liian paljon tavaraa, jota myöhemmin haluaisi karsia. Vaan jos sen on palstalle laittanut, korjattua versiota epäröi.
Ei matkan vaivat estää voi,
suot rämeet hetteiköt,
onnenhuumassa siivittää,
rakkaan luo.
Kalle
Olipas runos siinä tuoki, suo
hymyn kera kiitos , pidin...Liisa- Kalle
Mukava kun tykkäsit, se on kunnia. Kiitos kommentistasi!
- lindalinda1
sanaton, olen sanaton !
Kerrassaan mahtava runo tunteiden merestä.- Kalle
Kuinka satuitkin löytämään tämän runon. Itsekin satuin ja sitä piti korjata kuin vanhaa takkia, että sen kehtaisi omakseen tunnustaa. Hyvä, jos korjaus paransi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup312758- 1482163
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121607Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 671175
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011145Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571057- 611020
- 711003
- 2841