Sain 6 vrk:n matkan Japaniin, jossa on maksettu lennot sekä hotellit: 2 vrk Tokiossa (Tokyo Prince), 2 vrk Hiroshimassa (Grand Prince Hotel Hiroshima) ja 2 vrk Otsussa (Otsu Prince hotel) Kioton lähellä.
Haluaisin pidentää matkaa kahden viikon mittaiseksi. (lentomatka taitaa kestää n.10 h) Onko ehdotuksia missä olisi eniten nähtävää ja miten päivät tulisi jakaa kaupungien kesken? Ja mitä nähtävyyksiä kannattaa mennä katsomaan?
Entä onko ehdotuksia hyvistä majapaikoista noiden hotellipäivien lisäksi?
Ilmeisesti ehdottoamasti kannattaa ostaa railpass, jotta pääsen liikkumaan kaupungien välillä?
Kannattaako valmiita retkiä ostaa matkatoimiston kautta Suomesta vai tehdä omatoimi retkiä?
Kuinka monta päivää tarvitsee varata palautumiseen matkalla, että voi palata taas sorvin ääreen?
Ehdotuksia nähtävyyksistä, majoituksista Tokioon, Hiroshimaan ja Otsuun
onnekas
0
415
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418