Uuden levyn biisit

Musamaker

23

857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petter X

1    En ole se mies

Et niin. Sinut jätettiin. Kestä se kuin mies (en tiedä onnistuuko).   
      2    Rakkautta on, rauhaa ei

Taisi mennä väärin päin. Suosio on vähissä (harvaa kiinnostaa), naisesi lähti kävelemään.   
      3    Käyköön niin taikka näin
      Jep. Noin sanotaan siinä kohtaa kun nainen on kävellyt ulos ja sitä tietää, että syynä oli omat mokat. "Käyköön niin tai näin"... en osaa tehdä enää mitään. Jep.

4    Rakkautemme kuolema
      Luin tuosta joka iltapäivälehden kannesta, ei tarvitse kertoa.

5    Yössä toukokuun
      Keksit juuri maailman tylsimmän kuukauden.

6    Äidin pikkupojan paluu    
      Äidin pikku poika palaa muille maille.... hienoa, 30 vuoden jälkeen sulla on ainakin 2 puhumisen arvoista biisiä (toinen oli RAKAS).

7    Yön saapuessa    
      Puhut omasta urastasi? Totta.

8    Parhaimmat päivämme
      Takana ovat. Nina lähti, valitan.

9    Valheet    
      Mitä tällä palstalla kerrotaan Tapani Kansasta ja klassisen musiikin osaamisesta.

10    On syli auki sulle    
      Valitan, Nina lähti eikä ole palaamassa. Ymmärrän kyllä miksi, lehdet tuli luettua.

11    Voin yhä uudelleen rakastua    
      Ja olla uudestaan 15-vuotias. Eikun ei! Et sä voi olla 15-vuotias enää koskaan, ei vaikka miten toivot.

12    Elämä on kaunis, koruton
      Tyypillinen jätetyn repliikki. Kun tulee vaihdetuksi parempaan, tuo on tyypillinen reaktio.

• Zori

"Päänpaukuttaja" Petter on taas vauhdissa. Voi sitä naisparkaa joka sinun kanssasi joutuu elämään.

Petter X ei nyt itse näytä pääsevän yli tuosta Tapanin erosta, kun siitä kaikenaikaa touhuaa.

• T.Kansasta

mutta sinä olet kyllä typeryydessäsi yliveto!

Tapsaa voi fiksustikin arvostella, sinun tyylisi osoittaa melkoista naiviutta ja moukkamaisuutta.

• Gilla*
        T.Kansasta kirjoitti:

mutta sinä olet kyllä typeryydessäsi yliveto!

Tapsaa voi fiksustikin arvostella, sinun tyylisi osoittaa melkoista naiviutta ja moukkamaisuutta.

No tuo nyt oli tuollaista Peter X:n tyylille tyypillistä naljailua. Ei sitä kannata tosissaan ja vakavissaan ottaa. Kunhan hännyt vaan lämpimikseen aukoo päätään, että saisi ärsytettyä faneja.

• julmaa.............

...mutta myöskin humoristista. kiitti nauruista, petter :)

• money meikkeri
        Gilla* kirjoitti:

No tuo nyt oli tuollaista Peter X:n tyylille tyypillistä naljailua. Ei sitä kannata tosissaan ja vakavissaan ottaa. Kunhan hännyt vaan lämpimikseen aukoo päätään, että saisi ärsytettyä faneja.

Olisko Käyköön niin taikka näin,se vanha Tomppa Jones-kappale ,jonka Tapani on aiemminkin levyttänyt.Odotellaan mielenkiinnolla.

• Manna@
        money meikkeri kirjoitti:

Olisko Käyköön niin taikka näin,se vanha Tomppa Jones-kappale ,jonka Tapani on aiemminkin levyttänyt.Odotellaan mielenkiinnolla.

En tiedä. Toivottavasti olisi ! :)
        Hyvä muuten kun tällä levylllä on 12 biisiä. Kulkumies-levyllä lauluja oli vain kymmenen. Se oli mielestäni liian vähän.

• on..................

naiivit, lapsenomaiset nimet taas kappaleilla. ja kipaleet varmaan taas pitkäpiimäistä nostalgisointia. ei enää mitään nuorekasta hurmaa ja vauhtia. aika on jyrännyt tapsan.

• mamas ja papas

Olipa upea laulu tuo yössä toukokuun.Oli herkkyyttä ja tunnelmaa.Taattu hitti jos vain radiokanavat ymmärtävät soittaa.

• ZaiZai

Niin oli. Korvia hivelevän kaunis laulu se.
        Ja mikä latinki siinä ekassa biississä, joka radio-ohjelmassa soitettiin. "En ole se mies" oli muistaakseni biisin nimi . MAHTAVA!

Meikäläiselle tuli kyynel silmään kun kuulin sen laulun. Tosi herkkä ja tunnelmantäyteinen laulu.

Tästä linkistä voi muuten nyt ainakin jonkin aikaa kuulla ne Tapsan haastattelun ja ne ohjelmassa soitetut biisit:

http://areena.yle.fi/toista?id=1916192

• uralin
        *************** kirjoitti:

Meikäläiselle tuli kyynel silmään kun kuulin sen laulun. Tosi herkkä ja tunnelmantäyteinen laulu.

Tästä linkistä voi muuten nyt ainakin jonkin aikaa kuulla ne Tapsan haastattelun ja ne ohjelmassa soitetut biisit:

http://areena.yle.fi/toista?id=1916192

Kirjoitettiin yhtä aikaa. :) Laitoin samaan aikaan linkin tuonne toiseen ketjuun, http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001686&posting=22000000041882026
        Tuo ohjelma Tapsan haastattelut oli mukavaa kuunneltavaa. Mielenkiintoisia uusia lauluja nauhoitin ohjelman ja kuuntelen laulut tarkemmin, nyt on hieno levy tulossa.

• uskokaa vaan että on tulossa tosi hyvä levy markkinoille. en ole se mies on mahtava. siinä on jotain niin hyvää että kuuntelisin sitä yhä uudelleen ja uudelleen .
      nyt ois ainesta lähteä tekemään konserttikiertuetta uusista ja myös vanhemmistakin kappaleista ja poriin pitäs tulla heti.
      kyllä se vaan niin on että mies paranee vanhetessaan kuten viinikin

• Caramia.

Mulla on ihan sama juttu ,että tekisi mieli kuunnella vaan uudestaan ja uudestaan se "En ole mies". Siinä biisissä on jotain niin vangitsevaa, ettei siihen kyllästykkään, vaikka sen on jo monta kertaa kuunnellut. Kaikki neljä biisiä jotka tuossa radio-ohjelmassa siltä uudelta levyltä soitettiin on hyviä, mutta erillaisia ja se on tosi hyvä juttu.
        ("Kulkumies"- levyllä ne biisit on ehkä vähän liikaa samantyylisiä keskenään minun mielestäni.)
        "Yössä toukokuun" on tosi kaunis biisi.Tapsalla on ihan mieletön herkkyys siinä tulkinnassa. (Ja joku vielä kehtasi väittää täällä joskus, että Tapsalla ei olisi tunnetta lauluissa.)
        Tapsa tosiaan paranee, kuin viini vanhetessaan.
        Odotan innolla,että se levy ilmestyy ja pääsee kuulemaan ne kaikki biisit myös livenä !

Caramia. kirjoitti:

Mulla on ihan sama juttu ,että tekisi mieli kuunnella vaan uudestaan ja uudestaan se "En ole mies". Siinä biisissä on jotain niin vangitsevaa, ettei siihen kyllästykkään, vaikka sen on jo monta kertaa kuunnellut. Kaikki neljä biisiä jotka tuossa radio-ohjelmassa siltä uudelta levyltä soitettiin on hyviä, mutta erillaisia ja se on tosi hyvä juttu.
        ("Kulkumies"- levyllä ne biisit on ehkä vähän liikaa samantyylisiä keskenään minun mielestäni.)
        "Yössä toukokuun" on tosi kaunis biisi.Tapsalla on ihan mieletön herkkyys siinä tulkinnassa. (Ja joku vielä kehtasi väittää täällä joskus, että Tapsalla ei olisi tunnetta lauluissa.)
        Odotan innolla,että se levy ilmestyy ja pääsee kuulemaan ne kaikki biisit myös livenä !

Juu, komeaa musaa! Onneksi Tapsa ei ole sentään sellainen kaavoihinsa kangistunut laulaja kuin Kari Tapio, joka ei nykyään veisaa mitään muuta kuin toinen toistensa kopiolta kuulostavia lauluja.

• Justiina
        ****************** kirjoitti:

Juu, komeaa musaa! Onneksi Tapsa ei ole sentään sellainen kaavoihinsa kangistunut laulaja kuin Kari Tapio, joka ei nykyään veisaa mitään muuta kuin toinen toistensa kopiolta kuulostavia lauluja.

;=)

Justiina kirjoitti:

;=)

En ole Justiina, mutta tuli vaan tuo Kari Tapio mieleen, kun eräs Wanharouwa on sitä aina niin ylistämässä ja Tapania haukkumassa.

• Caramia. kirjoitti:

kulkumies levystä.olihan sekin hyvä mutta nyt rähjähtää pommi. odotellaan vielä muutama päivä niin päästään tykittämään oikein kunnolla

• Mä olen ihan "liekeissä" tuosta " En ole se mies" biisistä. se on niin hieno,että sitä kuuntelis vaikka koko päivän yhtäsoittoa. Tapsan ääni on kyllä UPEE!!! Onkohan tää muuten joku Tom Jonesin käännösbiisi, vai onko se Mika Toivasen ja Tapsan ihan ite tekemä ?

Tuosta " Yössä toukokuun" tykkään kans tosi paljon. Se on mun mielestä tosi tunnelmallineen ja kaunis laulu. "Elämäni laulukirja" oli tättä enen mun mielestä Tapsan herkin ja kaunein biisi, mutta nyt tämä on mun mielestä vieläkin parempi. Tapsa on osannut runoilla tosi kauniit ja koskettavat sanatkin.
        "Äidin pikkupojan paluu" on ihastuttavan hyväntuulinen biisi. Siinä on railakkaan rempseetä menoa ja meininkiä.

Tapsa todellakin paranee, kuin viini vanhetessaan.

• Musatulkitsija

1 En ole mies
      2 Miesrakkautta on, rahaa ei
      3 Käyköön pyllyyn päin
      4 Poikarakkautemme kuolema
      5 Yössä paneskellen
      6 Äidin pikkupojan pissa
      7 Poliisisedän saapuessa
      8 Pahimmat pervessiomme
      9 Valheet Tapsusta
      10 On rahapussi auki faneille
      11 Voin yhä uudelleen määkyä
      12 Tapsuliini on kaunis, koruton

ALBUMIN NIMI : "Sontaa Länsiperästä"

• Zori

Sinä se osaat tuon v****ilun. (Paljon muuta et sitten kai osaakkaan)
        Ehdotan ,että osallistut v***ilun SM-kisoihin, niin pääset siellä osoittamaan tuota "luovuuttasi".

• Mä olen huomaavinani noista sun hengentuotoksistas sen ,että ne on aikalailla keskittynyt tuonne peräpeili-osastolle, joten et kai sä vaan ole "NIITÄ" poikia, kun tollaset asiat kokoajan mielessä pyörii ? ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      7999
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      61
      5951
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3352
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3103
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1718
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      213
      1709
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      341
      1443
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1212
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1209
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1141
    Aihe